AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Hei. Det føles som jeg aldri kommer til å klare å få en skikkelig orgasme... føler jeg trenger litt råd for å klare og komme meg videre. Jeg er 31år, har fast sexpartner gjennom flere år som jeg har fantastisk sex med, som også over tid har blitt bedre og bedre. Men selv om det er skikkelig bra på så mange måter og vi har det veldig fint sammen, så uteblir orgasmen for min del. Har alltid hørt at når man har opplevd orgasme er man aldri i tvil om hva det var, men jeg har alltid vært i tvil... Det som pleier å skje er at jeg stimulerer meg selv samtidig som jeg blir penetrert. Kjenner at det bygger seg opp mer og mer, og det er skikkelig deilig. Kan ofte kjenne en puls i underlivet, og etterhvert begynner beina mine å riste. Jeg kan også noen ganger få veldig intenst trykk i hodet. Men når det egentlig føles helt naturlig at denne oppbygningen skal gå over i noe enda mer intenst som en orgasme, så spruter jeg istedenfor. Og når det skjer, selv om det er deilig og forløsende, forsvinner den intense følelsen, og jeg føler meg ferdig. Det føles liksom som det glapp. Og jeg klarer aldri komme meg videre herfra. Vil si jeg har prøvd mye forskjellig, men til nå har jeg ikke funnet noe som som kan ta meg nærmere orgasme enn det å bli penetrert og å stimulere klitoris samtidig. Er det noen som kan kjenne seg igjen i dette, eller noe lignende, og som har noen råd? Anonymkode: b953d...424
svartkatt Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 Stopper du stimuleringen når du spruter? Jeg tror jeg fortsetter litt til... Husker ikke 😆
kokosnøtt Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 (endret) 7 minutter siden, svartkatt said: Stopper du stimuleringen når du spruter? Jeg tror jeg fortsetter litt til... Husker ikke 😆 Ja, jeg pleier å stoppe da, det blir så uutholdelig intenst på klitorisen at jeg bare ikke klarer mer. Men kanskje jeg bare må presse meg selv til å holde ut? Edit: der forsvant hvis anonymiteten også. Ja ja 🙃 Endret 21. mars 2023 av kokosnøtt 1
svartkatt Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 kokosnøtt skrev (1 minutt siden): Ja, jeg pleier å stoppe da, det blir så uutholdelig intenst på klitorisen at jeg bare ikke klarer mer. Men kanskje jeg bare må presse meg selv til å holde ut? Kanskje. Det er ikke så lett når man gjør det sjøl for det er jo vi som har kontrollen. Er egentlig nokså ny på å måtte fikse egen orgasme under sex.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #5 Skrevet 21. mars 2023 For meg kan også stimulering direkte på klitoris bli for intens og jeg får ikke gode orgasmer av det. For meg fungerer det best å stimulere litt på siden, og ikke direkte på tuppen hvis du skjønner. Jeg pleier også å stimulere området like over symfysen med den ledige hånda. Det er akkurat som om jeg klarer å stimulere den innvendige delen av klitoris derifra, og det gir mye dypere og «varmere» orgasmer. Under sex med partner gjøres det som regel ved at jeg ligger på magen, han tar meg bakfra og jeg bruker en klitorisvibrator på (siden av) klitoris og en hånd til å massere like over symfysen. Også er det viktig å bruke mye tid på forspill, så jeg blir skikkelig tent Anonymkode: 40559...f14
kokosnøtt Skrevet 21. mars 2023 #6 Skrevet 21. mars 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: For meg kan også stimulering direkte på klitoris bli for intens og jeg får ikke gode orgasmer av det. For meg fungerer det best å stimulere litt på siden, og ikke direkte på tuppen hvis du skjønner. Jeg pleier også å stimulere området like over symfysen med den ledige hånda. Det er akkurat som om jeg klarer å stimulere den innvendige delen av klitoris derifra, og det gir mye dypere og «varmere» orgasmer. Under sex med partner gjøres det som regel ved at jeg ligger på magen, han tar meg bakfra og jeg bruker en klitorisvibrator på (siden av) klitoris og en hånd til å massere like over symfysen. Også er det viktig å bruke mye tid på forspill, så jeg blir skikkelig tent Anonymkode: 40559...f14 Interessant. Jeg har ikke prøvd dette med symfysen. Er det mellom skjeden og klitoris? Skal definitivt prøve det du beskriver, takk for tips 🙂
Rødstrupa Skrevet 21. mars 2023 #7 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hei. Det føles som jeg aldri kommer til å klare å få en skikkelig orgasme... føler jeg trenger litt råd for å klare og komme meg videre. Jeg er 31år, har fast sexpartner gjennom flere år som jeg har fantastisk sex med, som også over tid har blitt bedre og bedre. Men selv om det er skikkelig bra på så mange måter og vi har det veldig fint sammen, så uteblir orgasmen for min del. Har alltid hørt at når man har opplevd orgasme er man aldri i tvil om hva det var, men jeg har alltid vært i tvil... Det som pleier å skje er at jeg stimulerer meg selv samtidig som jeg blir penetrert. Kjenner at det bygger seg opp mer og mer, og det er skikkelig deilig. Kan ofte kjenne en puls i underlivet, og etterhvert begynner beina mine å riste. Jeg kan også noen ganger få veldig intenst trykk i hodet. Men når det egentlig føles helt naturlig at denne oppbygningen skal gå over i noe enda mer intenst som en orgasme, så spruter jeg istedenfor. Og når det skjer, selv om det er deilig og forløsende, forsvinner den intense følelsen, og jeg føler meg ferdig. Det føles liksom som det glapp. Og jeg klarer aldri komme meg videre herfra. Vil si jeg har prøvd mye forskjellig, men til nå har jeg ikke funnet noe som som kan ta meg nærmere orgasme enn det å bli penetrert og å stimulere klitoris samtidig. Er det noen som kan kjenne seg igjen i dette, eller noe lignende, og som har noen råd? Anonymkode: b953d...424 Kjøp noen gode vibratorer!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #8 Skrevet 21. mars 2023 Jeg opplever det samme som om jeg blir penetrert. Om jeg ikke blir penetrert, så bikker jeg over i orgasme. Penetrasjonen blir det forstyrrende elementet som forhindrer meg i å nå orgasme. Det blir bare veldig vått og så er jeg tilbake til null. Anonymkode: 72c9d...a89 1 1
kokosnøtt Skrevet 21. mars 2023 #9 Skrevet 21. mars 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg opplever det samme som om jeg blir penetrert. Om jeg ikke blir penetrert, så bikker jeg over i orgasme. Penetrasjonen blir det forstyrrende elementet som forhindrer meg i å nå orgasme. Det blir bare veldig vått og så er jeg tilbake til null. Anonymkode: 72c9d...a89 Å? Jeg blir også veldig våt av penetrering men har aldri følt eller tenkt at det har hindret noe, for jeg får alltid en veldig stor trang til å ha noe inni meg når jeg har stimulert meg selv en stund.
Elaine Marley Skrevet 22. mars 2023 #10 Skrevet 22. mars 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå