AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Jeg har vært i forhold i ti år og nylig begynt å date. Jeg har privat profil på Instagram og Facebook, men flere på Tinder jeg ikke har møtt og noen av de jeg har møtt spør om jeg har instagram. Jeg sier egentlig nei fordi jeg ikke ser poenget med masse fremmede der men virker som det er vanlig å utveksle sosiale medier på tinder? Hvordan gjør dere det? Rydder dere opp i gamle bilder som ikke er flatterende og lar bare fine bilder ligge ute? Jeg har f eks fyllebilder fra Roskilde festival for 13 år siden, bilder fra ferier og sånn som gjenspeiler litt av meg og mitt liv men jeg ser jo ikke ut i måneskinn. Hva slags profiler har dere? Minnebok profil med mye personlighet eller estetisk fin profil uten særlig "sjel"? Anonymkode: 03992...61a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 Det kommer jo an på hvorddn du vil Tinderdatene dine skal se på deg? Ville ikke gitt de tilgang til gamle minner før det hadde gått lang tid. Blir for privat. Ville skjult alt sånt. Og alle bilder av eksen. Anonymkode: 55f85...c26
Paulinetta Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Jeg har ryddet generelt (skjult det for andre, selv ser jeg det fremdeles). Tiden går og hva jeg ønsker å dele endrer seg. Jeg blir flau når jeg får opp tidligere statuser på Facebook 😜
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer jo an på hvorddn du vil Tinderdatene dine skal se på deg? Ville ikke gitt de tilgang til gamle minner før det hadde gått lang tid. Blir for privat. Ville skjult alt sånt. Og alle bilder av eksen. Anonymkode: 55f85...c26 Hvordan får man skjult noen bilder? Er det veldig teit å lage en egen ny instagram til tinder? Hvordan får jeg likes på bildene og følgere så ikke alle fra tinder skjønner at profilen er ny isåfall? Anonymkode: 03992...61a
svartkatt Skrevet 21. mars 2023 #5 Skrevet 21. mars 2023 Nå har jeg offentlig profil på instagram.. men har ryddet den bare fordi det er sånn jeg er. Gidder ikke ha masse greier der som jeg selv ikke bryr meg om lenger. Vet egentlig ikke hva jeg skulle ha ryddet pga en date.. Hvis noen ikke liker meg pga mitt innhold er de vel ikke noe å ha på? Facebook har jeg stort sett bare slekt.. men nå har jeg sletta det meste der.. så egentlig kunne sikkert profilen der vært helt åpen. 😆
Rosakatt Skrevet 21. mars 2023 #6 Skrevet 21. mars 2023 Burde rydde, dating eller ikke, for alt som er personlig av meg på nett nå(Foruten dette, grøss og gru) er urgamle Facebook statuser fra videregående 😂 Prøvde å rydde og bli mer privat, men så slo det visst feil. Tørr ikke dykke i dypet å se hva som står, så lar det bare eksistere der. Heldigvis er ikke Facebook så viktig lengre Syns det høres skjønnt ut at du har bilder av livet ditt 😊
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Skrevet 22. mars 2023 Jeg legger ikke til folk jeg bare dater på fb. Og en kjæreste må da virkelig kunne tåle å se det samme som venner og bekjente ser. Jeg legger ikke ut ting jeg ikke står for rakrygget, og som også tåler å bli sett av en potensiell fremtidig arbeidsgiver. Man vet aldri i hvilke settinger man kan møte på gamle bekjente. På instagram har jeg åpen profil. Å legge ut fyllebilder o.l. er jo bare usmakelig generelt. Det hadde jeg definitivt ryddet vekk. Anonymkode: 3fed0...e14 1
Daria Skrevet 22. mars 2023 #8 Skrevet 22. mars 2023 Jeg legger ikke ut ting jeg ikke kan være bekjent av, hverken på fb (lukket profil) eller insta (åpen). Alt som foreldre og gamle tanter kan se, kan en date også se.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #9 Skrevet 22. mars 2023 Nei, jeg rydder ikke. Jeg har ikke bilder jeg ikke tørr vise noen. Joda, det ligger noen bilder hvor jeg er synlig beruset for 10-15 år siden. Men jeg var jo full og ung. Hvorfor skal jeg late som jeg var en "snill pike" når jeg var glad i fest? Jeg ser ingen grunn til å skjule at jeg var på en konsert eller festival i min ungdomstid, og var full. Jeg har bilder jeg må le av når jeg ser de, og tenker "herregud gikk jeg sånn på byen??", men fortiden min er fortiden min, mange av de teite bildene er deler av gode minner. Jeg kommer aldri til å prøve utslette min fortid for en mann. Om han tenker negativt om meg fordi jeg var full på en festival for 15 år siden, så kan han finne seg en mer prektig flink pike som alltid oppfører seg som den perfekte armpryden. Anonymkode: a7d39...07a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå