AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Del Skrevet 21. mars 2023 Hadde en MA i januar/februar, og fjernet dette kirurgisk 7.februar.(6uker siden nå).. Ikke hatt noen tegn til verken eggløsning eller mensen. Hatt litt murring i ryggen sporadisk av og til. Testene mine er negative og har vært det i 2 ukers tid.. synes dette her begynner å ta lang tid, alt jeg vil er jo å «komme meg på hesten igjen» på en måte. Er det noen her som har erfaring med når syklus og mens kom tilbake etter en kirurgisk? Og når ble du evt gravid igjen? Anonymkode: 0a093...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroliine Skrevet 21. mars 2023 #2 Del Skrevet 21. mars 2023 Så leit. Husker ikke helt når jeg fikk den igjen, men ble gravid igjen etter 4-5 måneder tross syklus på 40-50 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Del Skrevet 21. mars 2023 Så leit at du har opplevd det. Jeg hadde kirurgisk abort i midten av desember 2021. Fikk mensen tilbake i begynnelsen av mars 2022. Testet ikke for eggløsning. Ble gravid igjen i oktober 2022. Det føltes som en evighet, men er veldig glad for å være der jeg er nå:) Håper det går fortere for deg! Anonymkode: 4d4d7...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så leit at du har opplevd det. Jeg hadde kirurgisk abort i midten av desember 2021. Fikk mensen tilbake i begynnelsen av mars 2022. Testet ikke for eggløsning. Ble gravid igjen i oktober 2022. Det føltes som en evighet, men er veldig glad for å være der jeg er nå:) Håper det går fortere for deg! Anonymkode: 4d4d7...c66 Føler jeg venter og venter på noe som ikke kommer til å skje..😅 Anonymkode: 0a093...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #5 Del Skrevet 21. mars 2023 Fikk mens igjen etter en mnd, men tror ikke det er unormalt at det kan ta litt tid. Hcg skal jo synke endel før kroppen har eggløsning, for noen kan jo dette ta litt tid… jeg har ikke blitt gravid enda fordi vi har en liten pause pga MAen, men når jeg hadde SA sist ble jeg gravid på første syklus etter den😊 Anonymkode: 1aaf4...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå