AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Hei, jeg er mest sannsynlig gravid.. noe som er litt blandede følelser rundt. Jeg er isåfall ca 4 mnd gravid i bryllupet. Er dette veldig problematisk? Noen erfaringer? litt nedtur mtp utdrikningslag, ikke kunne drikke i eget bryllup, og en bryllupsreise i Italia uten å kunne smake på all den gode maten og vinen de har. Anonymkode: 3493b...2a2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 Det er så problematisk som du gjør det til selv. Så det trenger altså ikke være problematisk i det hele tatt at du ikke kan drikke alkohol og spise enkelte typer mat. Anonymkode: 84f92...1d5 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Det er jo helt individuelt. For meg hadde litt bobler i glasset i disse anledningene betydd mye. Jeg hadde nok bedt om et forsinket utdrikningslag. Og heller tatt en enklere bryllupsreise, og heller tatt vingårdene i italia om 1-2 år når det var mulig med barnevakt. Men sett bort i fra det. Jeg har ei venninne som giftet seg da hun var 4mnd på vei. Vi måtte hjelpe henne å spy i kirka, og igjen under middagen. Kjolen var nok litt for trang. Dårlig søvn og matlyst ødela en del. Samtidig, man kan jo være helt frisk og med mye overskudd og. Anonymkode: 1391f...2ac
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 Var selv 4 mnd gravid da jeg giftet meg. Null problem. Viste på enkelte bilder, tatt fra siden. Men det gjør vel ingenting. Drakk selvfølgelig alkoholfritt, var ruset av glede, ikke noe annet. Anonymkode: 64488...029 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #5 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo helt individuelt. For meg hadde litt bobler i glasset i disse anledningene betydd mye. Jeg hadde nok bedt om et forsinket utdrikningslag. Og heller tatt en enklere bryllupsreise, og heller tatt vingårdene i italia om 1-2 år når det var mulig med barnevakt. Men sett bort i fra det. Jeg har ei venninne som giftet seg da hun var 4mnd på vei. Vi måtte hjelpe henne å spy i kirka, og igjen under middagen. Kjolen var nok litt for trang. Dårlig søvn og matlyst ødela en del. Samtidig, man kan jo være helt frisk og med mye overskudd og. Anonymkode: 1391f...2ac Tusen takk for svar. Sitter med veldig blandede følelser og er litt lei meg samtidig som jeg vet at jeg er veldig heldig da det er mange som sliter med å bli gravide. Dette skjedde første gangen han kom inni meg på 3 år uten prevensjon.. før det har vi hoppet av i svingen fordi jeg ikke tåler hormonell prevensjon så godt. Håper litt at testen er falsk positiv (da streken var veldig svak). Anonymkode: 3493b...2a2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #6 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var selv 4 mnd gravid da jeg giftet meg. Null problem. Viste på enkelte bilder, tatt fra siden. Men det gjør vel ingenting. Drakk selvfølgelig alkoholfritt, var ruset av glede, ikke noe annet. Anonymkode: 64488...029 Tusen takk for svaret. Det hjalp veldig! Dro du på bryllupsreise? Hvordan var det? Anonymkode: 3493b...2a2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #7 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er så problematisk som du gjør det til selv. Så det trenger altså ikke være problematisk i det hele tatt at du ikke kan drikke alkohol og spise enkelte typer mat. Anonymkode: 84f92...1d5 Tusen takk for svaret, det er sant. Kun jeg som velger å gjøre det problematisk isåfall ja. Anonymkode: 3493b...2a2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #8 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er så problematisk som du gjør det til selv. Så det trenger altså ikke være problematisk i det hele tatt at du ikke kan drikke alkohol og spise enkelte typer mat. Anonymkode: 84f92...1d5 Enkelte blir så dårlige at de må legges inn på sykehus, det er ikke noe man bare velger å gjøre til et problem.. Jeg er selv en sånn som blir fullstendig sengeliggende og ubrukelig bare jeg kjenner et snev av kvalme. Å føle seg dårlig på bryllupsdagen er det siste jeg ville hatt hengende over meg. Anonymkode: eab7c...c6b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå