AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Hei, Hadde eggløsning rundt 13.mars, tok tidlig graviditetstest idag etter jobb og den viste veldig svakt positiv. Kan den være positiv? er jo veldig tidlig, ca en uke fra eggløsning og en uke til jeg skal ha mensen. Anonymkode: eb123...a4b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Jeg tok to tester med 1 times mellomrom etterpå og de var negative. Men kanskje litt for kort tid for at den skal rekke å få høy nok hcg nivå. Får ta en ny imorgen med morgenurin isteden. Anonymkode: eb123...a4b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tok to tester med 1 times mellomrom etterpå og de var negative. Men kanskje litt for kort tid for at den skal rekke å få høy nok hcg nivå. Får ta en ny imorgen med morgenurin isteden. Anonymkode: eb123...a4b Er nok lurt ja 👍🏼 Anonymkode: 0f10e...18b
Snubi Skrevet 21. mars 2023 #5 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hei, Hadde eggløsning rundt 13.mars, tok tidlig graviditetstest idag etter jobb og den viste veldig svakt positiv. Kan den være positiv? er jo veldig tidlig, ca en uke fra eggløsning og en uke til jeg skal ha mensen. Anonymkode: eb123...a4b En strek er en strek! Du kan jo kanskje dele bildet her? 😃 Jeg hadde utroooolig svak strek 10DPO, og i dag på 14DPO var streken veeeldig tydelig!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #6 Skrevet 21. mars 2023 Snubi skrev (2 timer siden): En strek er en strek! Du kan jo kanskje dele bildet her? 😃 Jeg hadde utroooolig svak strek 10DPO, og i dag på 14DPO var streken veeeldig tydelig! Prøvde å dele men får ikke satt inn bilde fra min egen tlf. Kun URL. Nye brukere må visstnok ha laget 14 innlegg elns før man får publisert bilder… Anonymkode: eb123...a4b
Snubi Skrevet 21. mars 2023 #7 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøvde å dele men får ikke satt inn bilde fra min egen tlf. Kun URL. Nye brukere må visstnok ha laget 14 innlegg elns før man får publisert bilder… Anonymkode: eb123...a4b Søren! Men, grunnregelen er at en strek er en strek :)’
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå