AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Sjønner ikke hvordan man får det til, er det noen triks? Er 27år og aldri opplevd det🙈 er det noen som ikke kan squirte? Anonymkode: 5b2e1...f86
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sjønner ikke hvordan man får det til, er det noen triks? Er 27år og aldri opplevd det🙈 er det noen som ikke kan squirte? Anonymkode: 5b2e1...f86 Det er mange som aldri får til å squirte. Man er helt normal selvom man aldri squirter. Selv skal det (uheldigvis) svært lite til før jeg squirter. Litt «hard» bestemt stimuli med rytmiske bevegelser over Gpunktet er det som skal til. Navnet «gpunkt» er litt misvisende. Det er mer et område, ikke et punkt. Ca 2-3 cm i fremre skjedevegg. Eller inn 2-3 cm og opp mot magen om du vil. Selv gir det meg ingen nytelse. Det blir bare veldig vått. Selve squirtingen er ikke en orgasme. For mange, så opptrer squirtingen rett før, under eller rett etter en orgasme. Men det er altså ikke en orgasme i seg selv. Derfor syntes jeg det er mest styr. Vått og sengetøyskift etc etc. Anonymkode: f4964...92f 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Slet med det samme til jeg fikk meg womanizer duo Anonymkode: 5b2e1...f86
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 Det er bare å tisse det, så squirter du 😁 Anonymkode: 43910...465 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 Få han til å ta fingre i rumpa og i fitta samtidig som man stimulerer klitoris. Anonymkode: a263f...405
Elaine Marley Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Skrevet 22. mars 2023 mann i 40-årene her... har egentlig ikke noe ønske om at en dame jeg ligger med skal squirte. er det ikke mye klin og søl? Anonymkode: d0e26...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Skrevet 22. mars 2023 Var over 40 før jeg gjorde det. Måtte rett mann til. Anonymkode: feb05...ce2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #9 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): mann i 40-årene her... har egentlig ikke noe ønske om at en dame jeg ligger med skal squirte. er det ikke mye klin og søl? Anonymkode: d0e26...ba8 Mye vått. ikke verdt bryet for å si det sånn. Mannen min som var giret på at jeg skulle squirte av en eller annen grunn. Når han så skjønte at det ikke gir meg noen glede eller ekstra nytelse, så mistet han lysten på at jeg skulle squirte heldigvis😅. Han trodde at å squirte var en orgasme. Men han lærte jo fort at det er det ikke. Mange, spesielt menn tror det er en orgasme. Men selve squirtingen kan skje helt uavhengig av orgasme. Ofte skjer det rett før, under eller rett etter en orgasme, men er altså ikke en orgasme i seg selv. Anonymkode: f4964...92f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #10 Skrevet 22. mars 2023 Det har mest med det emosjonelle å gjøre. Man trenger en veldig sterk og trygg emosjonell binding med partneren, og man må ha bearbeidet tidligere dårlige seksuelle opplevelser som kan blokkere. Det har med hvor dypt man er villig til å gå og hvor sårbar man er i stand til å være spirituelt, emosjonelt, psykologisk og såklart fysisk. Anonymkode: f187b...2fd
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #12 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det har mest med det emosjonelle å gjøre. Man trenger en veldig sterk og trygg emosjonell binding med partneren, og man må ha bearbeidet tidligere dårlige seksuelle opplevelser som kan blokkere. Det har med hvor dypt man er villig til å gå og hvor sårbar man er i stand til å være spirituelt, emosjonelt, psykologisk og såklart fysisk. Anonymkode: f187b...2fd Hvor har du det fra? Kilde Anonymkode: a263f...405
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå