AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Del Skrevet 21. mars 2023 Forrige uke var jeg og skulle sette botox i sinnarynken og kun der. Aldri gjort noe annet i hele mitt liv men gjør dette som en kombo fordi det hjelper min mysing og hodepine men også får jeg jo et mildere utseende. Men uansett.. På dag to-tre kunne jeg fortsatt bevege godt mellom brynene, men det virket som jeg var litt bedøvet ned på siden av brynene, altså ytterkant av øyet. Nå, en uke etter er det full effekt i sinnarynke men også rundt øynene!! Mine smilerynker er mye mindre markante!! Aldri opplevd dette før! Var hun litt for raus med botoxen? Gjør meg jo ikke så mye men det var ikke planen... Noen vil sikkert si det er en bonus men jeg klør meg heller litt i hodet... Hva har skjedd? Jeg la merke til at hun satt mye dypere enn en annen behandler. Og hun satt to ganger midt i og en gang på øverste bue av bryn på hver side. Tidligere behandler satt også i ytterkant av brynet. Hm.... 🤔 Anonymkode: a8124...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Del Skrevet 21. mars 2023 Jeg lurer mest på hva du mener med "mildere utseende".. Mener mye bruk av Botox kan gjøre deg mindre egnet som omsorgsperson – NRK Vestfold og Telemark – Lokale nyheter, TV og radio Du blir så mildere i utseendet at barn (og voksne) ikke lenger klarer å lese ansiktsuttrykket ditt? Anonymkode: 94348...dae 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 21. mars 2023 #3 Del Skrevet 21. mars 2023 Tråden er ryddet for avsporing og svar til slettet innlegg. Rhodiola, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurer mest på hva du mener med "mildere utseende".. Mener mye bruk av Botox kan gjøre deg mindre egnet som omsorgsperson – NRK Vestfold og Telemark – Lokale nyheter, TV og radio Du blir så mildere i utseendet at barn (og voksne) ikke lenger klarer å lese ansiktsuttrykket ditt? Anonymkode: 94348...dae Har voksne barn og jeg trenger ikke rynke bryn for at de skal forstå hvis jeg blir sint. I alle dager... Er det ingen som leser at jeg tar dette hovedsaklig for hodepine? Hjelpes.... La nå folk gjøre som de vil! 😵💫 Anonymkode: a8124...e15 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #5 Del Skrevet 21. mars 2023 Når jeg tar sinnarynken settes det kunn i den, ikke over brynene. Men det er jo en kjensgjerning at brynene blir spisse buer når en setter i sinnarynken. Det er vel derfor de setter der da, for å dempe dette. Men jeg synes det er rart at de ikke KUN setter på det området/plassen du ber om. Anonymkode: 4668f...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #6 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg lurer mest på hva du mener med "mildere utseende".. Mener mye bruk av Botox kan gjøre deg mindre egnet som omsorgsperson – NRK Vestfold og Telemark – Lokale nyheter, TV og radio Du blir så mildere i utseendet at barn (og voksne) ikke lenger klarer å lese ansiktsuttrykket ditt? Anonymkode: 94348...dae Det skal VEEELDIG mye Botox til før en ikke har uttrykk i ansiktet! 😅 Og ja, en får et mildere uttrykk i fjeset uten sinnarynken. Anonymkode: 4668f...0ec 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #7 Del Skrevet 21. mars 2023 Det er ikke mulig at muskler på siden av øynene og under øynene er rammet av botoxen når den ble satt mellom brynene. Det er nok placebo du merker, men man kan også merke at man slapper mer av i andre muskler som strammer seg når man vanligvis strammer sinnarynken fordi man ikke lenger strammer sinnarynken Anonymkode: ed958...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Del Skrevet 22. mars 2023 Får du Botox en plass så vil det påvirke andre nærliggende steder fordi musklene i ansiktet jobber på en «ny» måte. Det skal ikke være så enormt synlig riktignok😉 Anonymkode: 77232...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #9 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 21.3.2023 den 17.59): Det skal VEEELDIG mye Botox til før en ikke har uttrykk i ansiktet! 😅 Og ja, en får et mildere uttrykk i fjeset uten sinnarynken. Anonymkode: 4668f...0ec nei... har en venninne som tar i pannen en sjelden gang + sinnarynken. Hun har mistet all mimikk. Ser merkelig ut. Anonymkode: 7813b...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.3.2023 den 17.50): Jeg lurer mest på hva du mener med "mildere utseende".. Mener mye bruk av Botox kan gjøre deg mindre egnet som omsorgsperson – NRK Vestfold og Telemark – Lokale nyheter, TV og radio Du blir så mildere i utseendet at barn (og voksne) ikke lenger klarer å lese ansiktsuttrykket ditt? Anonymkode: 94348...dae Herregud, alle forstår hva hun mener med mildere utseende når sinnarynken er borte Anonymkode: 4837e...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå