AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Har møtt en fantastisk mann som elsker å gi meg oralsex, men sier han ikke har vært spesielt begeistret for å gi det før han møtte meg fordi han ikke har vært så forelsket eller elsket noen på samme måte. Er dette vanlig blant menn? Menn elsker å gi oralsex til kvinnen de elsker? Anonymkode: 924fd...42e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er dette vanlig blant menn? Menn elsker å gi oralsex til kvinnen de elsker? Anonymkode: 924fd...42e Det er like normalt å like det som å ikke like det. Samtidig er ikke seksualitet statisk. Ting man har likt før kan forandre seg til at man ikke lenger ønsker det. Ting man ikke har likt før kan forandre seg til at man liker det. Dette er normal, menneskelig seksualitet. Den er dynamisk igjennom livet. Anonymkode: cd168...ada
Blåttvann Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Har hørt mange venter med oralsex fordi man ikke vil gjøre det på hvem som helst, handler litt om hygiene og smitte, men å ikke ønske å gjøre det fordi man ikke elsker personen er ny for meg.
feliek54 Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har møtt en fantastisk mann som elsker å gi meg oralsex, men sier han ikke har vært spesielt begeistret for å gi det før han møtte meg fordi han ikke har vært så forelsket eller elsket noen på samme måte. Er dette vanlig blant menn? Menn elsker å gi oralsex til kvinnen de elsker? Anonymkode: 924fd...42e For meg er det veldig viktig at kvinna nyter og har det deilig. Så om hun ønsker oral så vil jeg gjøre det for henne nytelse og har ikke noe mot det heller. Jeg vil gjøre mye for å gi nytelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå