Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er forelsket i en venn og har vært det heletiden. Vi begynte ikke som venner men den personen ønsket ikke forhold så da ble vi venner. Jeg ser at følelsene ikke forsvinner og da ødelegger jeg får meg selv med og prøve og bare være venner. Hen vet at jeg enda har følelser. Hva kan jeg gjøre når trangen for og tilbake kommer? Har nå ikke sendt melding på ettpar dager men tenker på hen mye av dagen. Jeg vet jeg ikke burde snakke med denne personen på en stund så er det jeg trenger hjelp med , og klare og holde meg på avstand en stund. 

Anonymkode: 911e2...881

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å fylle tiden med andre ting som opptar hjernen. Kom deg ut å gå når du tenker for mye og sett da gjerne opp tempoet slik at tankene heller går på pust i stedet for hen. Gå i terrenget så du må bruke konsentrasjon på å se deg for. Sett på lystig musikk som får deg til å synge med, prøv da å unngå "kjærlighetsmusikk". 

Prøv å jobb med deg selv og forstå at hvis hen ikke ønsker noe forhold så må du ta avstand og kutte vennskapet, i allefall en stund til du er inneforstått med at det ikke er noen "framtid" for dere som noe annet en venner. Ta tiden til hjelp, du er jo på god vei siden du ikke har sendt meldinger på et par dager. Det kan godt hende at det blir verre en periode, men det vil gå gradvis over så lenge du kan holde avstand, men da er det også viktig at hen ikke kontaker deg, og det kan du nok ikke styre om du ikke blokkerer hen da.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Useless skrev (19 timer siden):

Prøv å fylle tiden med andre ting som opptar hjernen. Kom deg ut å gå når du tenker for mye og sett da gjerne opp tempoet slik at tankene heller går på pust i stedet for hen. Gå i terrenget så du må bruke konsentrasjon på å se deg for. Sett på lystig musikk som får deg til å synge med, prøv da å unngå "kjærlighetsmusikk". 

Prøv å jobb med deg selv og forstå at hvis hen ikke ønsker noe forhold så må du ta avstand og kutte vennskapet, i allefall en stund til du er inneforstått med at det ikke er noen "framtid" for dere som noe annet en venner. Ta tiden til hjelp, du er jo på god vei siden du ikke har sendt meldinger på et par dager. Det kan godt hende at det blir verre en periode, men det vil gå gradvis over så lenge du kan holde avstand, men da er det også viktig at hen ikke kontaker deg, og det kan du nok ikke styre om du ikke blokkerer hen da.

Takk , ja tar nokk litt tid! Men håper å kunne være venner senere men får først og fremst komme over hen så jeg slepper og holde meg selv tilbake 😊 må være plagsomt får hen også 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Se for deg hvordan han ser ut når han driter.. det funka når jeg måtte over en jeg hadde følelser for

Anonymkode: 125c6...ffd

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Se for deg hvordan han ser ut når han driter.. det funka når jeg måtte over en jeg hadde følelser for

Haha, har prøvd mange sånne ting for å komme over eksen. Ingen av dem funker for meg desverre. 🙄 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahahaha😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Ja, eller hvordan han ser ut når han er 90 år hehe. Men det er vel å fornærme de veldig gamle.

Anonymkode: e286a...b1f

Skrevet

Hva er det som distraherer deg? Kanskje en venninnetur til utlandet, eller mer fokus på andre venner som du ikke er forelsket i. Det verste er nok at du aldri får utforsket hvordan dere ville blitt som par, så du skaper den perfekte fantasi om det. Sannheten er ikke nødvendigvis sånn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...