AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 For en god stund siden fikk jeg og x’n min for mange år tilbake litt kontakt igjen. Vi er nå begge single etter å ha vært i forhold i mange år. Vi har enda ikke møttes, da jeg her flyttet noen timer unna. Har pratet om å møtes, å det har vært mye sex-prat. Plutselig sluttet han å svare meg på snap og plutselig var det slutt på snapper fra han så ofte som det var. Siste uka har det vært en sjelden gang. Det har jo resultert i at jeg tenker at han åpenbart ikke er interessert lengre, noe som er kjipt. Men jeg er for gammel for å jage etter en som ikke vil ha meg. Men går det ett par dager uten at jeg gidder å sende han en snap, så sender han meg teite memes på snap og Facebook. Jeg forstår ikke helt hva han vil? Om han hadde vært tydelig på at han ikke vil noe, så hadde han vel ikke tatt seg bryet med å sende teite memes? Anonymkode: 0f773...5c2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 Han sexter. Han er ikke interessert i noe følelsesmessig eller seriøst og derfor trekker han seg også vekk i "post-nut" tilstand, etter han har runka og lekt med deg og fått ut kåtskapen sin for noen dager. Å sende memes og teite snaps er ingen tegn på seriøs interesse. Du kunne vært hvem som helst og han holder deg varm så du er tilgjengelig for han neste gang han er kåt og leken. Anonymkode: c79c9...8ec 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 det er "trygt" å chatte med deg når ingen andre er i bildet, du er gammelt nytt - jeg ville avsluttet denne relasjonen da den neppe er sunn for dre i fremtiden. Anonymkode: 94ca6...153 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 I de periodene han er fraværende så er nok interessen hans andre steder, dvs kontakt med andre damer. Nei, han er ikke interessert på den måten du ønsker. Da hadde du ikke vært i tvil. Anonymkode: 08fef...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå