Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså dette er en irritasjon problem samtidig ikke 😖

Min kjære er nesten konstant på tlf når han er hjemme. Svarer folk med en gang han får meldinger eller snapp og sånt ta folk. (Nei han er ikke utro og jeg er ikke redd for at han er det får vi er åpne med værandre og snakker sammen) han ser ofte på tiktok og sånt eller videoer på face. Jeg driver mye på tlf selv når han er hjemme men jeg sitter som regel og spiller spill 🤣 så det irriterer meg ikke sånn veldig..

Men når han er ute med kompiser og sånt så bruker han en evighet på og svare meg.. jeg har sagt til han at det er greit han er ute uten meg og sånt men eneste jeg har bedt om er og få litt oppdatering ossen det går og litt sånn hvor i værden han er ( da han ofte er på biltreff med bilkubben han er med i) Jeg ber lissom ikke om og høre fra han vær 10 min lissom er ikke helt kontroll freak heller men går det over 1 time så sitter jeg litt med hjerte i halsen 😖 

Ja veldig langt forklart men.. hvordan kan jeg si til han at jeg ikke synes det er så greit att han svarer alle andre så fort når han er hjemme men kan bruke over 2-3 timer og svare meg når han er ute ? 

Anonymkode: 2422e...a19

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Det er fint om du kan begynne å svare meg litt raskere når du er ute. Jeg vet jo at du ser meldingen og det tar ikke så lang tid å skrive en tommel opp, hjerte eller svare på når du kommer hjem. Det oppfattes veldig respektløst når du bruker tre timer å på svare meg og at du respekterer og prioriterer meg er vesentlig for at jeg skal bli i dette forholdet" 

Anonymkode: 77cfc...3d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså dette er en irritasjon problem samtidig ikke 😖

Min kjære er nesten konstant på tlf når han er hjemme. Svarer folk med en gang han får meldinger eller snapp og sånt ta folk. (Nei han er ikke utro og jeg er ikke redd for at han er det får vi er åpne med værandre og snakker sammen) han ser ofte på tiktok og sånt eller videoer på face. Jeg driver mye på tlf selv når han er hjemme men jeg sitter som regel og spiller spill 🤣 så det irriterer meg ikke sånn veldig..

Men når han er ute med kompiser og sånt så bruker han en evighet på og svare meg.. jeg har sagt til han at det er greit han er ute uten meg og sånt men eneste jeg har bedt om er og få litt oppdatering ossen det går og litt sånn hvor i værden han er ( da han ofte er på biltreff med bilkubben han er med i) Jeg ber lissom ikke om og høre fra han vær 10 min lissom er ikke helt kontroll freak heller men går det over 1 time så sitter jeg litt med hjerte i halsen 😖 

Ja veldig langt forklart men.. hvordan kan jeg si til han at jeg ikke synes det er så greit att han svarer alle andre så fort når han er hjemme men kan bruke over 2-3 timer og svare meg når han er ute ? 

Stakkars deg som har det slik! Har det hendt noko tidlegare som gjer at du har denne ekstreme reaksjonen?

Anonymkode: 54d5b...0dc

• Liker 2
Skrevet

Ville heller spurt ham:

Jeg føler at mange ganger tar du så lang tid på å svare meg. Mens med andre svarer du med en gang. Er det tilfelle? Hvorfor er det sånn?

Men egentlig ville jeg tatt det på den måten at han er mer avslappet sammen med meg, og ikke behøver å svare med en gang. Mens med andre føler han mer plikt til å svare med en gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja... Det er jo to ulike scenario. Selv om dere bor sammen er det jo vanlig å styre med sitt hjemme, og han trenger ikke ha fokuset sitt på andre.

Jeg er også veldig bevisst på at telefonen får ligge i veska om jeg først er ute med venner, eller på besøk. Se på meldinger eller snap gjør jeg først når jeg kommer hjem. Så han vet at han får ringe to ganger på rad om det er noe som haster når jeg er ute. Synes du er noe hysterisk med tanke på reaksjonsmønster når han er. ute og ikke svarer. 

Det sagt oppfører jeg meg likt om jeg og mannen gjør noe sammen. Vi spiser for eksempel middag sammen hver dag, og da ligger telefonen selvfølgelig et helt annet sted. 

Anonymkode: fad3d...f02

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Stakkars deg som har det slik! Har det hendt noko tidlegare som gjer at du har denne ekstreme reaksjonen?

Anonymkode: 54d5b...0dc

Tidligere ex dro bort uten og si ifra eller si hvor, mange ganger og jeg ikke fikk tak i han og trudde noe kjempe gæli hadde skjedd han.. og noen ganger besøkte exen en vennine ta han som han veit jeg hata og ville ikke at dem skulle være aleine sammen 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi når han sitter hjemme på ræva med telefonen i hånda er det langt raskere å svare folk enn det er når han sitter med et ratt mellom hendene eller har telefonen i lomma opptatt med å prate piss med kompiser i klubben.

Anonymkode: 4e8b9...537

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...