Snubi Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Heisann 🤗 Jeg er gravid for første gang og i uke fire. Har vært så heldig at det klaffet på første forsøk, og fikk fleste positive test 10DPO, og i dag er det ingen tvil mtp. testen jeg tok. Men ettersom IKM er i dag/i morgen har jeg begynt å kjenne på mensensmertene tilsvarende hva jeg ellers ville hatt. Bør jeg være bekymret? Er så redd for SA. 😔 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 Det kjentes akkurat ut som om mensen skulle komme i begge mine svangerskap. Det. var den samme typen menssmerter som jeg pleier å ha, bare litt kraftigere. Anonymkode: 22406...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Hadde helt syke menssmerter alle tre gangene, og de varte en stund også. Anonymkode: 115da...f8d
Snubi Skrevet 21. mars 2023 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kjentes akkurat ut som om mensen skulle komme i begge mine svangerskap. Det. var den samme typen menssmerter som jeg pleier å ha, bare litt kraftigere. Anonymkode: 22406...0f4 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde helt syke menssmerter alle tre gangene, og de varte en stund også. Anonymkode: 115da...f8d Godt å høre at det ikke er uvanlig. Er så vanskelig å ikke overtenke alt, men skal prøve å tenke mer positivt nå 🤞🏻 2
Fame Skrevet 21. mars 2023 #5 Skrevet 21. mars 2023 Jeg er 4+5, går også med murringer jevnlig. Det pleier å hjelpe litt å endre stilling eller bevege seg ^.^ 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #6 Skrevet 21. mars 2023 Jeg har aldri hatt mensensmerter omtrent, kanskje 1-2 ganger på 13 år. Men når jeg ble gravid fikk jeg mensensmerter! Ble også paranoid men ble betrygget om at dette var helt normalt ☺️ Anonymkode: d5aa8...b44 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Skrevet 22. mars 2023 Jeg hadde mye mensensmerter og de varte lenge! Husk at livmoren din skal utvide seg, og den prosessen begynner tidlig! Anonymkode: da86c...99d 1
Snubi Skrevet 22. mars 2023 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2023 Fame skrev (20 timer siden): Jeg er 4+5, går også med murringer jevnlig. Det pleier å hjelpe litt å endre stilling eller bevege seg ^.^ godt å høre at jeg ikke er alene! Er dette din første?
Snubi Skrevet 22. mars 2023 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har aldri hatt mensensmerter omtrent, kanskje 1-2 ganger på 13 år. Men når jeg ble gravid fikk jeg mensensmerter! Ble også paranoid men ble betrygget om at dette var helt normalt ☺️ Anonymkode: d5aa8...b44 Takk! Ja, det hjelper sånn å bare høre at andre også har hatt/har det. Begynte de smertene rundt IKM for deg? AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde mye mensensmerter og de varte lenge! Husk at livmoren din skal utvide seg, og den prosessen begynner tidlig! Anonymkode: da86c...99d Sant! Rart å tenke på, men det er jo fakta. Føler bare at jeg ikke bør føle noe før senere, men vet jo at det ikke stemmer.
Fame Skrevet 22. mars 2023 #10 Skrevet 22. mars 2023 Snubi skrev (3 minutter siden): godt å høre at jeg ikke er alene! Er dette din første? Ja
Snubi Skrevet 22. mars 2023 Forfatter #11 Skrevet 22. mars 2023 Fame skrev (41 minutter siden): Ja Gøy! Jeg også 🥹 Jeg er såååå nervøs konstant. Hvordan holder du ut? Jeg googler hele tiden… Jeg er 4+1, så det er bare fem dager som skiller oss, gøy!!! 😃 1
Fame Skrevet 22. mars 2023 #12 Skrevet 22. mars 2023 Snubi skrev (1 minutt siden): Gøy! Jeg også 🥹 Jeg er såååå nervøs konstant. Hvordan holder du ut? Jeg googler hele tiden… Jeg er 4+1, så det er bare fem dager som skiller oss, gøy!!! 😃 Googla mye første uka men har begynt å roe seg nå. Prøver å leve i nuet og være fornøyd med at jeg er gravid akkurat nå ^.^ Orker ikke stresse så mye
Snubi Skrevet 22. mars 2023 Forfatter #13 Skrevet 22. mars 2023 Fame skrev (1 time siden): Googla mye første uka men har begynt å roe seg nå. Prøver å leve i nuet og være fornøyd med at jeg er gravid akkurat nå ^.^ Orker ikke stresse så mye Godt tips! Jeg skal ta det til meg 🥹
Tbag Skrevet 22. mars 2023 #14 Skrevet 22. mars 2023 Hadde menssmerter hver dag frem til 2. trimester, trodde jeg mistet i ett sett😅 Så var alltid på utkikk etter blod når jeg var på do.
Snubi Skrevet 23. mars 2023 Forfatter #15 Skrevet 23. mars 2023 Tbag skrev (15 timer siden): Hadde menssmerter hver dag frem til 2. trimester, trodde jeg mistet i ett sett😅 Så var alltid på utkikk etter blod når jeg var på do. Men det gikk helt fint antar jeg? Er så slitsomt… Man er jo konstant påskrudd og nervøs 🥲
Tbag Skrevet 23. mars 2023 #16 Skrevet 23. mars 2023 Snubi skrev (5 minutter siden): Men det gikk helt fint antar jeg? Er så slitsomt… Man er jo konstant påskrudd og nervøs 🥲 Ja, alt gikk helt fint☺️👌🏼 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #17 Skrevet 23. mars 2023 Snubi skrev (På 21.3.2023 den 13.55): Heisann 🤗 Jeg er gravid for første gang og i uke fire. Har vært så heldig at det klaffet på første forsøk, og fikk fleste positive test 10DPO, og i dag er det ingen tvil mtp. testen jeg tok. Men ettersom IKM er i dag/i morgen har jeg begynt å kjenne på mensensmertene tilsvarende hva jeg ellers ville hatt. Bør jeg være bekymret? Er så redd for SA. 😔 Har hatt menslignende smerter i starten av alle mine graviditeter, aldri hatt SA 👍 Anonymkode: b14b6...375 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå