Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann 🤗

Jeg er gravid for første gang og i uke fire. Har vært så heldig at det klaffet på første forsøk, og fikk fleste positive test 10DPO, og i dag er det ingen tvil mtp. testen jeg tok. Men ettersom IKM er i dag/i morgen har jeg begynt å kjenne på mensensmertene tilsvarende hva jeg ellers ville hatt. Bør jeg være bekymret? 

Er så redd for SA. 😔

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kjentes akkurat ut som om mensen skulle komme i begge mine svangerskap. Det. var den samme typen menssmerter som jeg pleier å ha, bare litt kraftigere. 

Anonymkode: 22406...0f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde helt syke menssmerter alle tre gangene, og de varte en stund også. 

Anonymkode: 115da...f8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kjentes akkurat ut som om mensen skulle komme i begge mine svangerskap. Det. var den samme typen menssmerter som jeg pleier å ha, bare litt kraftigere. 

Anonymkode: 22406...0f4

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde helt syke menssmerter alle tre gangene, og de varte en stund også. 

Anonymkode: 115da...f8d

Godt å høre at det ikke er uvanlig. Er så vanskelig å ikke overtenke alt, men skal prøve å tenke mer positivt nå 🤞🏻

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg er 4+5, går også med murringer jevnlig. Det pleier å hjelpe litt å endre stilling eller bevege seg ^.^

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt mensensmerter omtrent, kanskje 1-2 ganger på 13 år. Men når jeg ble gravid fikk jeg mensensmerter! Ble også paranoid men ble betrygget om at dette var helt normalt ☺️ 

Anonymkode: d5aa8...b44

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mye mensensmerter og de varte lenge! Husk at livmoren din skal utvide seg, og den prosessen begynner tidlig! 

Anonymkode: da86c...99d

• Hjerte 1
Skrevet
Fame skrev (20 timer siden):

Jeg er 4+5, går også med murringer jevnlig. Det pleier å hjelpe litt å endre stilling eller bevege seg ^.^

godt å høre at jeg ikke er alene! Er dette din første? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har aldri hatt mensensmerter omtrent, kanskje 1-2 ganger på 13 år. Men når jeg ble gravid fikk jeg mensensmerter! Ble også paranoid men ble betrygget om at dette var helt normalt ☺️ 

Anonymkode: d5aa8...b44

Takk! Ja, det hjelper sånn å bare høre at andre også har hatt/har det. Begynte de smertene rundt IKM for deg? 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg hadde mye mensensmerter og de varte lenge! Husk at livmoren din skal utvide seg, og den prosessen begynner tidlig! 

Anonymkode: da86c...99d

Sant! Rart å tenke på, men det er jo fakta. Føler bare at jeg ikke bør føle noe før senere, men vet jo at det ikke stemmer. 

Skrevet
Snubi skrev (3 minutter siden):

godt å høre at jeg ikke er alene! Er dette din første? 

Ja :rodmer:

Skrevet
Fame skrev (41 minutter siden):

Ja :rodmer:

Gøy! Jeg også 🥹 

Jeg er såååå nervøs konstant. Hvordan holder du ut? Jeg googler hele tiden… Jeg er 4+1, så det er bare fem dager som skiller oss, gøy!!! 😃

• Liker 1
Skrevet
Snubi skrev (1 minutt siden):

Gøy! Jeg også 🥹 

Jeg er såååå nervøs konstant. Hvordan holder du ut? Jeg googler hele tiden… Jeg er 4+1, så det er bare fem dager som skiller oss, gøy!!! 😃

Googla mye første uka men har begynt å roe seg nå. Prøver å leve i nuet og være fornøyd med at jeg er gravid akkurat nå ^.^ Orker ikke stresse så mye

Skrevet
Fame skrev (1 time siden):

Googla mye første uka men har begynt å roe seg nå. Prøver å leve i nuet og være fornøyd med at jeg er gravid akkurat nå ^.^ Orker ikke stresse så mye

Godt tips! Jeg skal ta det til meg 🥹

Skrevet

Hadde menssmerter hver dag frem til 2. trimester, trodde jeg mistet i ett sett😅 Så var alltid på utkikk etter blod når jeg var på do. 

Skrevet
Tbag skrev (15 timer siden):

Hadde menssmerter hver dag frem til 2. trimester, trodde jeg mistet i ett sett😅 Så var alltid på utkikk etter blod når jeg var på do. 

Men det gikk helt fint antar jeg? Er så slitsomt… Man er jo konstant påskrudd og nervøs 🥲

Skrevet
Snubi skrev (5 minutter siden):

Men det gikk helt fint antar jeg? Er så slitsomt… Man er jo konstant påskrudd og nervøs 🥲

Ja, alt gikk helt fint☺️👌🏼

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Snubi skrev (På 21.3.2023 den 13.55):

Heisann 🤗

Jeg er gravid for første gang og i uke fire. Har vært så heldig at det klaffet på første forsøk, og fikk fleste positive test 10DPO, og i dag er det ingen tvil mtp. testen jeg tok. Men ettersom IKM er i dag/i morgen har jeg begynt å kjenne på mensensmertene tilsvarende hva jeg ellers ville hatt. Bør jeg være bekymret? 

Er så redd for SA. 😔

Har hatt menslignende smerter i starten av alle mine graviditeter, aldri hatt SA 👍

Anonymkode: b14b6...375

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...