Gå til innhold

Svart eller gull bestikk til dette serviset?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville dere hatt svart eller gull serveringsbestikk til dette serviset? Er svart på under/utsiden

Glasochinterior.se: Bitz, servise, bestikk, vaser -30%. Stelton bestikk,  alle løse deler og sett minus 50-60%. Fri frakt over kr 1000,-. | Milled

Anonymkode: cc888...c84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville personlig hatt sort. Men gull blir mer synlig! Vanskelig valg

AnonymBruker
Skrevet

Svart, helt klart 👍

Anonymkode: cc402...8b5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for sølv eller krom, siden både svart og gull er på god vei over middagshøyden trendmessig og kommer til å se svært utdatert ut innen kort tid. 

Anonymkode: 5e4db...17c

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg ville gått for sølv eller krom, siden både svart og gull er på god vei over middagshøyden trendmessig og kommer til å se svært utdatert ut innen kort tid. 

Vi har sølv også, men ønsker en annen farge til akkurat dette serviset:)

Anonymkode: cc888...c84

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde brukt det bestikket jeg allerede har, hadde ikke gått til innkjøp av hverken svart eller gull.

Anonymkode: beebd...0b1

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gull

Anonymkode: 1354e...4dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har gull-bestikk, arv fra oldemor. 

Ikke bry deg så mye om trender, du, så blir det litt enklere å velge det man selv liker :)

Anonymkode: 282fd...ca8

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sort blir dempet, men allikevel "noe annet" enn vanlig. Synes gull blir litt prangende, så mer innbydende med sort. Pluss det er lettere å variere annen bordpynt om du bruker sort, for om du kjører gull så blir det rotete om du feks har en sølv lysestake du vil ha på bordet. Gull er fint altså, men sort er i mine øyne mer anvendelig, og står fint til den mørke kanten på tallerken.

Anonymkode: a0764...36c

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke gått for svart bestikk. Synes bare ikke det ser særlig innbydende ut. Kan hende jeg er gammeldags, men jeg sier sølv eller gulv 😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har gull-bestikk, arv fra oldemor. 

Ikke bry deg så mye om trender, du, så blir det litt enklere å velge det man selv liker :)

Flott for deg, og jeg sier heller ikke at jeg er opptatt av trender når jeg kjøper inn til eget bruk. Da er det enten arvet sølvbestikk eller et tidløst og pent hverdagsbestikk i rustfritt stål. 

Men siden TS spør om sort eller gull er penest på et forum, så antar jeg hun er opptatt av hva andre mener, og da er det naturlig å henvise til trender som uttrykk for hva mange syns er pent om dagen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever at gullbestikket tok oppmerksomhet fra serviset, men jeg syns det var fint til. Svart ga et mer dempet inntrykk, og var fint det også. Kommer helt an på hva du foretrekker mest. 

Anonymkode: 52c7f...d88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Flott for deg, og jeg sier heller ikke at jeg er opptatt av trender når jeg kjøper inn til eget bruk. Da er det enten arvet sølvbestikk eller et tidløst og pent hverdagsbestikk i rustfritt stål. 

Men siden TS spør om sort eller gull er penest på et forum, så antar jeg hun er opptatt av hva andre mener, og da er det naturlig å henvise til trender som uttrykk for hva mange syns er pent om dagen. 

Det kan jo være TS har bestikk i både gull og sort hjemme for alt du vet? Jeg har både i krom, tre, sort og kobber.

Anonymkode: 10b70...492

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for rustfritt stål til et sånt "røft" servise.

Anonymkode: 8cfaa...531

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Veldig enig! Og særlig gull synes jeg alltid ser toskete ut.

Anonymkode: 9f83d...286

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

TS skriver da ikke noe om hva hun har fra før.

Hun skriver heller ingenting om at hun er opptatt av trender.

Hun spør helt enkelt om svart eller gull er finest til et servise. Og ditt svar er sølv/krom 🙄😜

Skrevet

ville hatt sort.  siden det ikke er noe gull i serviset :)

AnonymBruker
Skrevet

Svart.

Anonymkode: 0def8...8fe

AnonymBruker
Skrevet

Hva med noe av dette? 

10721818_1.jpg.thumb.webp.186f3cef8ec5ca5f54132e5ed5c89baf.webp3b3f6d7383cf5ddc94424c6cb41d146f_840x840.jpg.thumb.webp.f56460a7288b4554f9e1d821e8d47309.webp37293462_2Q.jpeg.2b99f7251203ac5f632960200b2d9f3f.jpeg
  image.jpeg.abcb7fe06608463113c0d57afd826728.jpeg

38768-03-02-39c78b06ca.jpg.webp.a630612c3799db87b0dffef8f5d4141b.webp

Anonymkode: de0fa...e09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trebestikket var fint! 👍

Anonymkode: e8f30...5c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...