AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Hva kommer dette av? Er det trukket fra markedet fordi de har oppdaget en feil som må utbedres? Skal ikke selge like vel? Eller er det litt hipp som happ om megler bruker "solgt" eller "deaktivert"? Anonymkode: 258db...127
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hva kommer dette av? Er det trukket fra markedet fordi de har oppdaget en feil som må utbedres? Skal ikke selge like vel? Eller er det litt hipp som happ om megler bruker "solgt" eller "deaktivert"? Anonymkode: 258db...127 Om boligen har ligget ute en stund, så kan det hjelpe å ta den av markedet. Folk blir skeptiske når boligen ikke har blitt solgt, selv om det kanskje ikke er noen grunn for det. For å komme øverst på f.eks. finn.no, så må man da enten ta den av markedet en liten periode, eller så må man sette ned prisen med et visst antall prosent (husker ikke hvor mange), men det er det ikke alle som ønsker. Jeg tror det er veldig sjeldent at det feilmerkes, og det er sikkert noen få som trekker boligen fordi de har ombestemt seg. Anonymkode: 2416d...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Jeg har sett et par stykker her i området som har blitt deaktivert etter en stund, da de ikke har blitt solgt. Anonymkode: 6cbf3...5cf
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 Denne boligen har bare ligget ute et par uker. Den er kjempefin og jeg er redd den har blitt solgt. Men jeg synes det er rart at den er merket som deaktivert og ikke solgt, i så fall. TS Anonymkode: 258db...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå