Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #1 Skrevet 30. desember 2005 Er i en litt lei situasjon her jeg. Kona til min kompis flørter så sinnsykt mye med meg at jeg nesten ikke vet hva jeg skal gjøre. Når vi er sammen på kaffebesøk eller fester o.l. så flørter hun og tar på meg så sant mannen hennes snur ryggen til i noen sekunder. Sender meg sms flørtemeldinger mange ganger til dagen. Ser hun at jeg er utfor huset, og kanskje jobber i hagen, så stiller hun frekkt kledd i vinduet sitt, eller kommer ut med minimalt med frekke klær, vi er nærmeste naboer også. Jeg har prøvd å ta dette hele greiene med en litt "tøff" side, bare ignorere alt som hun gjør og avvise henne direkte. Har også prøvd å gi etter med samme mynt, som å sende sms-flørt tilbake, men da tar det bare helt av i mange dager etterpå. Vet ikke om hun er opriktig inntresert i meg, eller om hun bare trenger å vite at hun forsatt har draget. Andre folk ser dette også, og flere har nevnt dette for min kompis, men det går liksom ikke inn hos han. Har nevnt dette selv for min kompis som hun bor sammen med, og han vet at sånnt pågår, men nekter å innse det nok, han innbiller seg at det er uskyldig flørting fra hennes side, som hun får han til å tro. Tanken på å gi etter og bare "renne" over henne har streifet meg, men det er liksom ikke helt meg å gjøre sånnt med naboen, og iallefall ikke gjøre sånnt mot min kompis. Så jeg vil påstå at jeg sitter i en irriterende situajon. Litt flørting er alltid hyggelig men ikke denne galskapen her. For noen uker siden toppet det seg, i mitt hus har jeg et stort bad nede i kjelleren, der er det boblebad som jeg bruker de gangene jeg skal slappe helt av aleine, ligger der gjerne halve fredagskvelden viss det passer seg sånn. Men denne gangen så jeg at det lynte utfor vinduet, har 3vindu på dette badet, og det ene er av vanlig klart glass, her var det faktisk mulig å se inn til boblebadet, men bare halve badet har jeg funnet ut. Og lynet jeg trodde jeg så, var såvisst ingen lyn, men blits. For noen timer senere tikket det inn en melding på mobilen hvor jeg satt i boblebad med en bok. Nå hadde hun klatret inn i hagen min, tatt seg bort til vinduet og tatt bilde av meg, mens jeg hele tiden trodde det var et lyn. Dette går ikke lenger, jeg må se å få gjordt noe med dette. Problemet er bare hva. Hva ville dere gjordt i en sånn utrolig situasjon? Bare til en opplysning: Saken er faktisk reell for dere som tviler.
Gjest Betty Boop Skrevet 30. desember 2005 #2 Skrevet 30. desember 2005 Jeg tenkte i utgangspunktet, ta en alvorlig samtale med damen. Inntil jeg leste at hun hadde tatt bilde av deg i badet. Mener fortsatt du skal ta en alvorlig samtale med damen. Men hadde naboen min fotografert meg gjennom vinduet på badet ville jeg ringt politiet tvert uten tanke for hvilke forhold jeg ellers ville forkludret. Det er å gå langt over streken!
Gjest Pecado Skrevet 30. desember 2005 #3 Skrevet 30. desember 2005 Oj.. Hadde blitt skikkelig sint. Tatt bildet og vist min kamerat og bedt han holde dama si langt unna meg.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #4 Skrevet 30. desember 2005 Har også prøvd å gi etter med samme mynt, som å sende sms-flørt tilbake, men da tar det bare helt av i mange dager etterpå. Vet ikke om hun er opriktig inntresert i meg, eller om hun bare trenger å vite at hun forsatt har draget. Andre folk ser dette også, og flere har nevnt dette for min kompis, men det går liksom ikke inn hos han. Har nevnt dette selv for min kompis som hun bor sammen med, og han vet at sånnt pågår, men nekter å innse det nok, han innbiller seg at det er uskyldig flørting fra hennes side, som hun får han til å tro. ← Jeg ville iallefall ikke besvart de sms-ene hun sender. Bare ignorert dem tvert. Men som det tidligere blir nevnt her, så er det å gå langt over streken å snike seg inn på deg og ta bilde mens du ligger i boblebadet. Tipper det hadde blitt ramaskrik uten like hvis det var en mann som gjorde det mot en kvinne. Og det er like ille når menn må bli utsatt for sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå