AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Jeg er i uke 9 nå og er så innmari kvalm, både når jeg våkner og legger meg - men dette gjør at alt av mat gjør meg kvalm, klarer ikke å få lyst på noe… eneste jeg har klart å drikke er Farris og noe yoghurt, litt frukt… men kvalmen er like ille som å våkne å være fyllesyk, føler jeg holder på å kaste opp hele tiden… noen tips til hva som kan hjelpe å prøve å drikke/spise? Anonymkode: 3414d...166
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 Eplejus og salt kjeks (Ritz). Anonymkode: 05028...3ea 1
Anonym28 Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Jeg var nødt til å ha noen kjeks eller tørre knekkebrød på nattbordet som jeg tok noen biter av før jeg stod opp og lot det synke i 15-30 min før jeg reiste meg. Og deretter kunne jeg spise frokost. Prøvde å ha veldig rolige morgener. Jeg ble så sinnsykt kvalm hvis jeg skyndet meg og stresset når jeg stod opp og da fortsatte kvalmen hele dagen. Så for meg var det viktig å legge grunnlaget på morgen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå