arnejohansen Skrevet 21. mars 2023 #1 Del Skrevet 21. mars 2023 Hei. Er det noen her som har erfaring med Skjønnhetsklinikken på Majorstuen? Ser at de gjør alt fra vipper, bryn, hudpleie osv. Så at de har tilbud på gavekort, og vurderte å kjøpe til kona, men vet så lite om akkurat dette. De har gode tilbakemeldinger og i nærheten av der vi bor, men fint om det var noen som kunne gi meg litt rådgivning her 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Del Skrevet 21. mars 2023 Er det denne bedriften du tenker på? https://www.instagram.com/skjonnhetsklinikkenmj/ Var der selv for en dyprens, kjøpt gjennom letsdeal. Var selv veldig fornøyd! Hyggelig dame som driver det :) Anonymkode: 77a2b...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Del Skrevet 21. mars 2023 Med mindre kona di går dit fra før eller har sagt hun ønsker skjønnhetsbehandlinger så ikke kjøp gavekort på et sånt sted. Det blir som at hun kjøper gavekort på penisforstørrelse for deg uten at du har sagt noe om at du vil bli bedre der nede. Anonymkode: 8a9e7...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnejohansen Skrevet 21. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Med mindre kona di går dit fra før eller har sagt hun ønsker skjønnhetsbehandlinger så ikke kjøp gavekort på et sånt sted. Det blir som at hun kjøper gavekort på penisforstørrelse for deg uten at du har sagt noe om at du vil bli bedre der nede. Anonymkode: 8a9e7...14f Takk for svar her. Hun har ikke direkte ønsket seg skjønnhetsbehandling, men er veldig glad i å fikse vipper og negler. Hadde en hun fast gikk til da vi bodde i Bergen, men blir litt langt å reise dit for slike tjenester 😅 Tror jeg hadde blitt glad for en penisforstørrelse om dette var noe jeg hadde fast gått og tatt tidligere 😂 Var mer et spørsmål om akkurat denne salongen var noe bra. Det fikk jeg jo egentlig svar på over her ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå