AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Jeg ble plutselig syk og lurer på om det kan være influensa. Tar vaksinen hvert år, men har blitt syk en gang før med vaksine, og to ganger før uten. Vet jo at det kan ta litt tid dette her, og kan ikke bruke egenmelding lenger enn i dag. Kan jeg ringe legekontoret og be om sykemelding? Pleier de å ville ha pasienter med slike symptomer inn på kontoret, og tar de prøver for å sjekke om man har influensa? Anonymkode: ece31...1dd
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Du kan selvsagt ringte og be om sykmelding. De er pålagt å se pasientene ved sykmelding, selv om jeg selv har opplevd telefonkonsultasjon pga. manglende kapasitet ved legekontoret. Jeg var kraftig forkjølet og hadde streptokokker tidligere i år og fikk komme inn, men ble bedt om å bruke munnbind, selv om jeg hadde negativ covid-hjemmetest. Anonymkode: fb99c...c86
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 Test om det kan være covid. Jeg trodde jeg hadde influensa i helga, men viste seg å være covid. Nå, etter tre dager er jeg nye bedre heldigvis. Anonymkode: 26301...670
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #5 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan selvsagt ringte og be om sykmelding. De er pålagt å se pasientene ved sykmelding, selv om jeg selv har opplevd telefonkonsultasjon pga. manglende kapasitet ved legekontoret. Jeg var kraftig forkjølet og hadde streptokokker tidligere i år og fikk komme inn, men ble bedt om å bruke munnbind, selv om jeg hadde negativ covid-hjemmetest. Anonymkode: fb99c...c86 Har fått sykmld jeg uten å se legen. Kun sendt e konsultasjon. Anonymkode: 1d2a6...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå