Gå til innhold

Vil du si at størrelse 42 i jeans er størrelse M i undertøy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil du si at størrelse 42 i jeans er størrelse M i undertøy?

Anonymkode: 451b3...dfd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei absolutt ikke. En som bruker Str.42 i jeans  må nok opp i str.L i undertøy.

Anonymkode: 068fc...661

• Liker 22
Skrevet

Det er vanskelig å svare på fordi størrelsene varierer sånn fra merke til merke. Dessuten er det vel ikke så mange jeansmerker som opererer med bokstavstørrelser? De fleste har vel tommestørrelser?

I utgangspunktet er vel 42 i skillet mellom M og L.

Skrevet

Nei, 42 er large. M er 38/40.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei 😅 jeg bruker 38 i bukser, og kjøper ofte undertøy i L da jeg ikke liker når det er trangt eller klemmer, ser ikke pent ut 

Anonymkode: 04373...1f9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nope, jeg brukte L / XL når jeg måtte bruke 42 i bukser..  Nå bruker jeg str 36/38 i bukser og S/M i undertøy alt ettersom.. 

Anonymkode: d98ef...67e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: c078b...abf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En god regel er 

XXS - 32

XS - 34

S - 36

M - 38

L - 40

XL - 42

XXL - 44 

Også må man justere litt ift produktinnhold og strech. Hilsen ei som har jobbet i 3 store kjedeklesbutikker i 14 år ☺️

Anonymkode: 1328d...743

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det med undertøy, trusestørrelse forstår jeg meg ikke på, jeg bruker str 26 i jeans ev 34 i buksestørrelse, veier 50 kg, men bruker XL i truser hos Cubus, type stringtruser. Må opp i XL for at trusen ligger fint, og ikke går inn i huden

Anonymkode: 10478...c36

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

En god regel er 

XXS - 32

XS - 34

S - 36

M - 38

L - 40

XL - 42

XXL - 44 

Også må man justere litt ift produktinnhold og strech. Hilsen ei som har jobbet i 3 store kjedeklesbutikker i 14 år ☺️

Anonymkode: 1328d...743

Dette ☝️

42 i jeans er xl i undertøy.

Anonymkode: c53d2...81a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bedre med litt store truser som ikke strammer og gnager seg inn i ræva 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det med undertøy, trusestørrelse forstår jeg meg ikke på, jeg bruker str 26 i jeans ev 34 i buksestørrelse, veier 50 kg, men bruker XL i truser hos Cubus, type stringtruser. Må opp i XL for at trusen ligger fint, og ikke går inn i huden

Haha, samme her. Veier omtrent det samme og bruker samme størrelse. Men jeg bruker vanligvis M/L i hipstere, tror XL blir hakket for stort. (Ikke prøvd Cubus sine truser) Men for stringtruser så må jeg stort sett ha XS/S. Kjøpte L ved en feiltakelse en gang, og måtte sy de inn i alle lengder (Tror det var H&M). Men har også kjøpt noen i S som har blitt alt for små etter vask. Stringtruser MÅ vaskes på 60 grader, så om de ikke tåler det så er de ubrukelige. Men jeg synes det er vanskelig å vurdere hvilke som krymper eller ikke i vask. 

Anonymkode: 54f8f...cdb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det høres veldig rart ut. 

Anonymkode: 87230...484

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva?? Jeg er 57kg (og 163cm) bruker 27 eller 36 i bukser, og må kjøpe s i stringtruser fra Cubus! Har testet kjøpe m noen ganger, de sitter så løst at de sklir ned eller krøller seg.

Anonymkode: 1695c...3de

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker str 42 i jeans og L i truser. M blir ganske trangt🙈

Anonymkode: 115c5...63c

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på kroppsfasong og trusetype. Jeg bruker 42 i jeans og M i truser, men da i truser som passer min form: tai, brazilian, high-waist, vanlig string og boxer. Jeg må opp i L hvis jeg skal ha hipsters eller truser med lavt liv, for de graver seg mer inn rundt lår/hofter. XL sklir rett av og er alltid for stort.

Husk på at noen bruker 42 for å få plass til lårene eller rumpa og noen bruker 42 for å få plass til magen, mens andre er en jevn 42 hele veien. Da er det ikke så rart at vi bruker forskjellig størrelse i undertøy. selv om buksestørrelsen er den samme.

Anonymkode: d291f...25c

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeans-størrelser er jo nesten alltid oppgitt i tommer, så dette var veldig rart formulert.

Anonymkode: baa35...eeb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dette ☝️

42 i jeans er xl i undertøy.

Anonymkode: c53d2...81a

Stemmer ikke alltid. Jeg bruker 40/42, men aldri XL i undertøy. Kjøper som regel M, noen ganger L. Er 180 høy, da.

Anonymkode: d67fc...820

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

L eller muligens xL. Jeg bruker M og str 36 i jeans...

Anonymkode: a4de0...9c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...