AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Er akkurat 39+0 i dag. Har en rar følelse, vet ikke hvordan den kan beskrives. Sitter i hele kroppen. Litt mensenmurring, litt øm i rygg, hyppige kynnere, "må på do" følelse, en slags folks-aura i hodet og mer øm i bekkenet enn tidligere. Og selvsagt at i dag kommer elektriker, budrunde på huset vårt skjer i dag og jeg har en skoleoppgave som skal være inne neste fredag. Så passer dårlig at hun denne uka 😅 Har ikke sett tegn til slimpropp eller vann. Hva tenker dere, er det noen som har vært borti lignende? Altså ikke tydelige tegn som rier på at fødselen er i gang, men masse små tegn som ikke er egentlige tegn på at noe er i gang. Anonymkode: 676a8...aa4
Anononyma Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Jeg tenker at du må stresse ned og slutte å lete etter tegn på fødsel! Hun kommer når hun er klar, om det er i dag, i morgen eller om en uke er umulig å si utifra dine symptomer 😊 For min del fantes det ikke et eneste forvarsel, tilogmed jordmor forberedte meg på at jeg mest sannsynlig kom til å gå maks overtid, så tenkte ikke på det. Han kom dagen etter termindato, 17 timer etter vannavgang!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 Jeg hadde følelsen av at fødsel var nært forestående kvelden før med den første, da hadde jeg vondt i magen og løs mage. Da jeg våknet neste morgen var magen hard og spiss og stod liksom litt oppover, og da fikk jeg den følelsen i enda større grad. Og et par timer senere kom riene. Men dette var 40+0. Andre gang "visste" jeg at fødselen snart startet fordi jeg fikk de samme skjelvingene som jeg hadde underveis i første fødsel. Ikke så lenge etter så jeg tydelige tegn i form av slim og blod, og så gikk vannet. Det var også i uke 40. Jeg kan tenke meg at når en er litt nervøs for at fødselen skal starte på et dårlig tidspunkt, og kanskje stresset, er det lett å legge godt merke til alt som egentlig ikke trenger å bety noe. Og nå nærmer jo fødsel seg uansett, så modningstegn kan komme selv om det er en uke eller to igjen til fødselen starter. Uansett, lykke til! Håper babyen lar vente på seg bare bittelitt til da Anonymkode: 77aa1...521
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #5 Skrevet 21. mars 2023 Jeg var med noen venninner når jeg var 38+3, førstegangsfødenede. Hadde ikke noen tydelige tegn egentlig, men sa til de at jeg hadde en følelse av at jeg kom til å føde innen et døgn. Et par timer etter jeg kom hjem gikk vannet og barnet var ute 7 timer etter det🙈 så hadde en magefølelse. Tenker det stemmer siden jeg hele tiden trodde jeg kom til å gå over tiden pga. første barn😊 Anonymkode: 0c470...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå