mammaønske Skrevet 21. mars 2023 #1 Del Skrevet 21. mars 2023 Dagen før mensen skulle starte, kom det litt brunt utflod, dette varte i 3 dager, så var det opphold i 2 dager, før det kom lyserosa blod på papiret ved 1 tørk.. også ingenting mer. Kan det ha vært festeblødning? Har også mye slim/utflod, og tisser minimum 2 ganger i timen 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Del Skrevet 21. mars 2023 Det er nok litt sent for festeblødning tror jeg. For om det er dagen før IKM er det sikkert begynnelsen på mens. Men man vet aldri 🙈 Anonymkode: 49996...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 21. mars 2023 #3 Del Skrevet 21. mars 2023 Enormt med slim og utflod + tisset hele tiden var av mine første tydelige symptomer også. Ingen erfaring med spotting istedenfor mens 🤔🤷🏻♀️ Regner ikke egentlig med festeblødning kommer så sent, men er også vanlig med blødninger tidlig i svangerskapet som kan bli tolket som andre ting.. Har du andre tegn på at mensen kommer eller ikke kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet 21. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nok litt sent for festeblødning tror jeg. For om det er dagen før IKM er det sikkert begynnelsen på mens. Men man vet aldri 🙈 Anonymkode: 49996...d4f Men var så rart at det bare var litt også stopp også litt til 🙈😆 aldri vært sånn før 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet 21. mars 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mars 2023 Niny skrev (57 minutter siden): Enormt med slim og utflod + tisset hele tiden var av mine første tydelige symptomer også. Ingen erfaring med spotting istedenfor mens 🤔🤷🏻♀️ Regner ikke egentlig med festeblødning kommer så sent, men er også vanlig med blødninger tidlig i svangerskapet som kan bli tolket som andre ting.. Har du andre tegn på at mensen kommer eller ikke kommer? Hadde litt mensenmurringer 7dpo og den dagen mensen skulle starte. Men det Gill fort over. Ellers tisser jeg hele tiden føler jeg. Min mann bare ler og sier man kan stille klokken etter når jeg går på do 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå