Gå til innhold

Hva har du gjort med bilen din idag? :) 

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Sånn da har Sølvreven fått nytt Hjullager 😀 

IMG_20231015_162041_590.jpg

IMG_20231015_134611_936.jpg

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I helgen skal jeg montere Markeringslys på stigbrettet på Sølvreven 4 på hver side mon tro åssen jeg skal få til det ? :) 

IMG_20231017_221713_135.jpg

assetstream (3).webp

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da er tegninga på markeringslysene i orden nå ere bare og tenke på åssen dette skal gjøres også på materiell 😀 

image.png.5c10eac0843ce9b4927a14e1b90b1f44.png

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (33 minutter siden):

Ut på tur aldri sur :driver: 

Jeg har ikke bil i virkeligheten lenger, så jeg snek med med i Maskinførerens bil og ble med på turen. :ninja: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden):

Jeg har ikke bil i virkeligheten lenger, så jeg snek med med i Maskinførerens bil og ble med på turen. :ninja: 

Hehe bare koselig det 😀  idag skal vi montere markeringslys på Pickupen sånn som dette 😀 du har ikke bil nei ☹️ 😀

166_1397700030.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir snasent og fint å markere hvor bilen er. :nikke:  Nei, det går så mye busser her at jeg tenkte "bort med den". 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det blir snasent og fint å markere hvor bilen er. :nikke:  Nei, det går så mye busser her at jeg tenkte "bort med den". 

Ja gjør det 😀😀 ja har blitt en del busser på veien 😀 mange av de er i veien som hindrer meg i å komme fram og gjøre en effektiv jobb ☹️ 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Ja gjør det 😀😀 ja har blitt en del busser på veien 😀 mange av de er i veien som hindrer meg i å komme fram og gjøre en effektiv jobb ☹️ 

Neste gang jeg ser deg og er om bord i bussen...så skal jeg være litt forbrytersk, overta rattet to minutter og vrenge den ut i siden, så du kommer deg frem i en grei fart. :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden):

Neste gang jeg ser deg og er om bord i bussen...så skal jeg være litt forbrytersk, overta rattet to minutter og vrenge den ut i siden, så du kommer deg frem i en grei fart. :) 

Ombord i bussen ja 😀 hehe det er bra gjelder spessielt når jeg er i tjeneste 😀😀 da kommer jeg fort fram regner jeg med 😀

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal du fort frem. Vi kan inngå i et kompaniskap, uten at noen vet det. :ninja: 

Du er en meget handy man og det må være veldig praktisk å tenke ut noe og så være i stand til å gjøre det selv. :klappe: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Selvsagt skal du fort frem. Vi kan inngå i et kompaniskap, uten at noen vet det. :ninja: 

Du er en meget handy man og det må være veldig praktisk å tenke ut noe og så være i stand til å gjøre det selv. :klappe: 

Ja jeg skal jo det 😀 vi kan inngå kompaniskap 😀 ja jeg har alltid vært handy med gammelt hus og gammel bil så må man det ja har lenge ønsket slike lys 😀 :klappe:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke så lett og få loddet disse ledningene så i morgen lager jeg helt ledningsnett 😀 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Var ikke så lett og få loddet disse ledningene så i morgen lager jeg helt ledningsnett 😀 

Dyktig!

Jeg har bare kjørt en liten tur, ellers begrenser jeg meg til å fylle drivstoff og vaske bilen. 

Det er best for begge "parter" :D 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida skrev (1 time siden):

Dyktig!

Jeg har bare kjørt en liten tur, ellers begrenser jeg meg til å fylle drivstoff og vaske bilen. 

Det er best for begge "parter" :D 

Jøss så flink du er men samme navn som katten min også 😀😻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...