Gå til innhold

Bruker du strømper eller tights til sommerkjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire bursdagen min, i midten av april. Vet jo ikke hvordan temperaturen blir, men ofte er det litt for kaldt til å gå med bare bein, men litt for varmt å bruke strømpebukse. 

Kan man bruke tights til? Ikke lang, men en mellomting. Eller blir det rart?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I april...? Ja herregud, du kommer jo til å dø av hetrslag hvis du tar på deg strømpebukse, ingen tvil om det :trøst:

Anonymkode: 87a64...d76

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I april...? Ja herregud, du kommer jo til å dø av hetrslag hvis du tar på deg strømpebukse, ingen tvil om det :trøst:

Det jeg tenkte også 🙈 funker tights da? Eller blir det for hverdagslig?

AnonymBruker
Skrevet

Ja selvfølgelig. Jeg pleier å ha sort tykk strømpebukse eller tights sammen med sommerkjolen om der er kaldt, både vår og sommer. Om kjolen er fargerik passer jeg på å ha sort cardigan, veke og gjerne høye støvletter, enten sorte eller i farger  som fanger opp fargen(e) på kjolen. Pleier stort sett alltid få positive tilbakemeldinger på antrekkene mine i festlige anledninger, så tviler på noen henger seg opp i den sorte tightsen til sommerkjolen.

Anonymkode: 6604e...d81

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja selvfølgelig. Jeg pleier å ha sort tykk strømpebukse eller tights sammen med sommerkjolen om der er kaldt, både vår og sommer. Om kjolen er fargerik passer jeg på å ha sort cardigan, veke og gjerne høye støvletter, enten sorte eller i farger  som fanger opp fargen(e) på kjolen. Pleier stort sett alltid få positive tilbakemeldinger på antrekkene mine i festlige anledninger, så tviler på noen henger seg opp i den sorte tightsen til sommerkjolen.

Har du tights som er lange, eller litt kortere?

Skrevet
Anonym-bruker skrev (30 minutter siden):

Skal feire bursdagen min, i midten av april. Vet jo ikke hvordan temperaturen blir, men ofte er det litt for kaldt til å gå med bare bein, men litt for varmt å bruke strømpebukse. 

Kan man bruke tights til? Ikke lang, men en mellomting. Eller blir det rart?

Bare bein 

AnonymBruker
Skrevet

Sommerkjole bruker jeg om sommeren.

I april ville jeg ha brukt en annen type kjole, og strømper. Vi snakker ikke om sommertemperaturer i april.

Anonymkode: 309ab...ea1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Anonym-bruker skrev (26 minutter siden):

Det jeg tenkte også 🙈 funker tights da? Eller blir det for hverdagslig?

Ikke så god på ironi og sarkasme?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet
Anonym-bruker skrev (10 timer siden):

Hva mener du?

Å ikke ha noe annet mellom huden og været enn en strømpebukse i Norge i April er selvfølgelig ikke for varmt. ..Med mindre du bruker en spesialthermostrømpebukse av superull

Anonymkode: ea243...7df

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I april ville jeg brukt strømpebukse til sommerkjolen, i hvert fall om jeg var i Norge. Hudfarget, tilogmed, om det passet best til kjolen, selv om KG mener det er en vederstyggelighet 😂

Anonymkode: 50b24...4a1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å spå været akkurat denne dagen, men april har fortsatt kalde kvelder. Jeg ville ville i hvert fall brukt strømpebukse.

Anonymkode: 8f84c...11d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikke så god på nett-kotyme? Ironi og sarkasme kommer ofte dårlig fram skriftlig. Istedetfor en (i sammenhengen nedlatende)  trøsteemoji kan du bruke denne :ironi:

Anonymkode: 165ec...fd7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ikke så god på nett-kotyme? Ironi og sarkasme kommer ofte dårlig fram skriftlig. Istedetfor en (i sammenhengen nedlatende)  trøsteemoji kan du bruke denne :ironi:

Anonymkode: 165ec...fd7

I dette tilfellet var det eksepsjonelt åpenbart at det var sarkasme.

Men flagget er lurt uansett, godt tips.

Anonymkode: ea243...7df

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare ben alltid når jeg har på kjole

Anonymkode: 824f9...029

AnonymBruker
Skrevet

For VARMT med strømpebukse? Strømpebukser er vel ikke varme i det hele tatt? (For du mener vel ikke tykk ullstillongs regner jeg med, men tynne selskapsstrømper?)

Tights er jo bare stygt, så dropp det. Bare blåaktig ben med gåsehud er heller ikke pent (eller behagelig). Det er bare fint midt på sommeren når det er varmt og man er brun.

Så ja, selvsagt bruker man tynne nylonstrømper til penkjole.

Anonymkode: a2dbd...30b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Høres grusomt ut.

Anonymkode: a2dbd...30b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Norge, så her kan det fort bli strømpebukse i Juli og, fort bare 7 grader da.

Anonymkode: 5816c...a01

• Liker 1
Skrevet

Tights eller sykkelshorts. Spørs på temperaturen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...