AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Skrevet 20. mars 2023 Jeg har skrevet her før. Jeg giftet meg med en rik mann. Datteren på snart 17 som er kjæledegge, i tillegg anses som populær og søt, får hele oppmerksomhet. Hun har makt , i kraft av å være kjæledegge til sin pappa, besteforeldre, tanter og onkler,å overkjøre meg total, å nedverdig meg, som kommer fra mindre fin bakgrunn. Begge parter blir aldri likestilte parter. Maktforholdet blir skjevt. Alle nye venner er falske, de er venner så lenge jeg er sammen med den rike mannen. Anonymkode: 32238...b50 2
MizzVic Skrevet 20. mars 2023 #2 Skrevet 20. mars 2023 (endret) Da har du vel lært at man ikke kan gifte seg til makt, oppmerksomhet og venner. De fleste visste det fra før. Endret 20. mars 2023 av MizzVic 18 2 11
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har skrevet her før. Jeg giftet meg med en rik mann. Datteren på snart 17 som er kjæledegge, i tillegg anses som populær og søt, får hele oppmerksomhet. Hun har makt , i kraft av å være kjæledegge til sin pappa, besteforeldre, tanter og onkler,å overkjøre meg total, å nedverdig meg, som kommer fra mindre fin bakgrunn. Begge parter blir aldri likestilte parter. Maktforholdet blir skjevt. Alle nye venner er falske, de er venner så lenge jeg er sammen med den rike mannen. Anonymkode: 32238...b50 Deg igjen, ja….🙄 Anonymkode: 33e21...aaf 32 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 Oi, litt annerledes tone nå. Regner ikke med at det fungerte å gjøre det umulige godt igjen? Anonymkode: b6c59...567 18 1
Sofie Maria Skrevet 20. mars 2023 #5 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har skrevet her før. Jeg giftet meg med en rik mann. Datteren på snart 17 som er kjæledegge, i tillegg anses som populær og søt, får hele oppmerksomhet. Hun har makt , i kraft av å være kjæledegge til sin pappa, besteforeldre, tanter og onkler,å overkjøre meg total, å nedverdig meg, som kommer fra mindre fin bakgrunn. Begge parter blir aldri likestilte parter. Maktforholdet blir skjevt. Alle nye venner er falske, de er venner så lenge jeg er sammen med den rike mannen. Anonymkode: 32238...b50 beklager, men du høres ut som en mindre smart person som er sjalu på en 17 åring 🙈🙄 Hva gjør du for at mannen din skal priorierere deg? utfra hvordan du skriver virker det som du forventer å få ting på servert på sølvfat, et forhold er masse jobb. 14 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #6 Skrevet 21. mars 2023 Hvorfor er du gift med denne mannen fremdeles egentlig? Du blir ikke kvitt datteren hans uansett. Anonymkode: 5f84d...81d 20 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #8 Skrevet 21. mars 2023 Du glemte å nevne at du bevisst har ødelagt forholdet mellom far og datter, er veldig vanskelig å få noen som helst sympati med deg. Anonymkode: c1bfe...9c5 20 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #9 Skrevet 21. mars 2023 Hvorfor giftet du deg med ham da? Dette visste du vel om før giftermålet?? Eller trodde du ar du skulle få all oppmerksomheten og få styre alt bare dere ble gift? Anonymkode: b8d6e...09c 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #10 Skrevet 21. mars 2023 Lenge siden du har fått oppmerksomhet her inne nå?🙄 Anonymkode: 9accb...07d 6 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #11 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du glemte å nevne at du bevisst har ødelagt forholdet mellom far og datter, er veldig vanskelig å få noen som helst sympati med deg. Anonymkode: c1bfe...9c5 Ja, siste innlegg fra henne var vel at hun hadde jobbet så hardt med seg selv, og blitt kvitt hele sjalusien. Men det har hun åpenbart ikke. Ts må være syk, uavhengig om innholdet i innleggene hennes er reelt eller ikke. Anonymkode: 9accb...07d 16 3
Carrot Skrevet 21. mars 2023 #12 Skrevet 21. mars 2023 Hvis livet som gift er så ille hvorfor snur du ikke ryggen til og forlater ekteskapet TS? 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #13 Skrevet 21. mars 2023 Er du den onde stemoren til snehvit? Du bør skille deg og søke hjelp, og det sier jeg i beste mening. Grunnen til at du føler sånn på det er din dårlige selvfølelse og selvtillit. Anonymkode: 6a931...1b6 4 3
Purple_Pixiedust Skrevet 21. mars 2023 #14 Skrevet 21. mars 2023 Basert på hva jeg har lest fra deg tidligere så er du ikke akkurat så uskyldig selv. 7 1
Hulderen Skrevet 21. mars 2023 #15 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har skrevet her før. Jeg giftet meg med en rik mann. Datteren på snart 17 som er kjæledegge, i tillegg anses som populær og søt, får hele oppmerksomhet. Hun har makt , i kraft av å være kjæledegge til sin pappa, besteforeldre, tanter og onkler,å overkjøre meg total, å nedverdig meg, som kommer fra mindre fin bakgrunn. Begge parter blir aldri likestilte parter. Maktforholdet blir skjevt. Alle nye venner er falske, de er venner så lenge jeg er sammen med den rike mannen. Anonymkode: 32238...b50 Hadde du forventet å bli mer populær enn henne hos hennes besteforeldre, tanter og onkler? Hun er jo deres kjøtt og blod som de har vært glade i siden hun ble født! Du er bare nyekona. Hvorfor i alle dager sammenligner du deg med og konkurerer med henne? Og i forhold til din mann: selvsagt behandler han ikke en datter og kone likt! Hun er jo avhengig av ham og det kjæreste han har. Du er et voksent, selvstendig menneske. Det burde du i hvert fall … Hvis du absolutt må sammenligne deg med noen, så er det hans ex. Du må kunne forvente mer oppmerksomhet enn henne. Datteren vil alltid komme først hos alle hennes slektninger. Du kommer vel først hos dine slektninger, eller? 16
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #16 Skrevet 21. mars 2023 "Alle nye venner er falske"? Det er fordi du bare omgås folk fra HANS side av bekjentskaper. Skaff deg dine egne venner fra egen krets. Hobbykrets, jobbkrets, omgangskretsen du hadde før. Er du forresten fra utlandet? Du skriver litt dårlig norsk, men bra likevel. Hvis du kommer fra utlandet kan man jo skjønne at du ikke kjenner så mange egne mennesker her, og stort sett kjenner bare folk mannen din kjenner til eller omgås. Anonymkode: 5dd92...8dd 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #17 Skrevet 21. mars 2023 Kan noen linke til tidligere tråder i denne føljetongen? Anonymkode: 01755...d61 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #18 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har skrevet her før. Jeg giftet meg med en rik mann. Datteren på snart 17 som er kjæledegge, i tillegg anses som populær og søt, får hele oppmerksomhet. Hun har makt , i kraft av å være kjæledegge til sin pappa, besteforeldre, tanter og onkler,å overkjøre meg total, å nedverdig meg, som kommer fra mindre fin bakgrunn. Begge parter blir aldri likestilte parter. Maktforholdet blir skjevt. Alle nye venner er falske, de er venner så lenge jeg er sammen med den rike mannen. Anonymkode: 32238...b50 Er du sammen med han pga pengene? Og hun er ikke hans kjæledegge hun er hans datter! Anonymkode: 378f6...8ab 6 1
Illuminatum Skrevet 21. mars 2023 #19 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har skrevet her før. Jeg giftet meg med en rik mann. Datteren på snart 17 som er kjæledegge, i tillegg anses som populær og søt, får hele oppmerksomhet. Hun har makt , i kraft av å være kjæledegge til sin pappa, besteforeldre, tanter og onkler,å overkjøre meg total, å nedverdig meg, som kommer fra mindre fin bakgrunn. Begge parter blir aldri likestilte parter. Maktforholdet blir skjevt. Alle nye venner er falske, de er venner så lenge jeg er sammen med den rike mannen. Anonymkode: 32238...b50 Det er jo ikke det at du har en mindre fin bakgrunn som er problemet her. Problemet er at du ved blant annet løgn har forsøkt å ødelegge forholdet mellom far og datter. Det jeg ikke skjønner er at ikke far har kastet deg ut for lenge siden. Andre har nok forstått hvordan du er og aksepterer deg kun fordi du er sammen men mannen din. Det er ikke de som er falske. 10
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #20 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan noen linke til tidligere tråder i denne føljetongen? Anonymkode: 01755...d61 Her er en av de Anonymkode: d4fdd...f16 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå