Gå til innhold

Ville du blitt glad for en stor hvit hjerteskål til bursdag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ny stor hvit hjerteskål som jeg tenkte å gi til ei venninne i bursdagsgave. Hun liker å lage mat og bake og slikt til familien og venner. Hadde hun blitt glad for den? Kan den brukes? Er jo en knusende vanlig skål bare at den er formet som hjerte. Hvit utenpå og rød inni skålen. Er så usikker sukk. Men jeg hadde blitt glad for den selv. Til å ha potetgull i og popcorn og ja. Hva tenker du? Hun er i 60 årene.

Anonymkode: 3a34b...987

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert koselig det

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad 😊 Passer for mange den gaven. Skikkelig søt.

Anonymkode: c21f5...018

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har en ny stor hvit hjerteskål som jeg tenkte å gi til ei venninne i bursdagsgave. Hun liker å lage mat og bake og slikt til familien og venner. Hadde hun blitt glad for den? Kan den brukes? Er jo en knusende vanlig skål bare at den er formet som hjerte. Hvit utenpå og rød inni skålen. Er så usikker sukk. Men jeg hadde blitt glad for den selv. Til å ha potetgull i og popcorn og ja. Hva tenker du? Hun er i 60 årene.

Vil tippe at hun har mer enn nok skåler fra før, jeg ville gitt noe annet

Anonymkode: 30005...41d

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig stressa av en slik gave, men det er fordi skuffer og skap allerede er fylt til randen av skåler,kopper, bakeboller og glass. Det har ingenting med å gjøre med at hjerteskål ikke er bra nok gave for det er det i massevis, men jeg hadde gjerne prøvd å finne litt ut av om hun har plass og ønske om enda flere ting og tang 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har nok skåler

Anonymkode: e7f5d...bff

• Liker 2
Skrevet

Nei, har ikke plass til mer sånt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også nok skåler. Og vil også gjerne velge skålene mine selv. 

Anonymkode: 64d5e...78f

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg ville nok tenkt det var noe skrot hun hadde funnet hjemme eller fått i gave av noen andre. Tanken er fin men jeg ville ikke hatt bruk for skålen og sannsynligvis endt opp med å gi den til loppemarked. Hadde satt mere pris på at hun tok med seg en kjøpe kake eller hjemmelaget kake, eller foreslo å gå på kino  enn å få noe jeg ikke kommer til å bruke. 

Anonymkode: 1a62a...358

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg trenger en fin skål å ha lørdagskosen i, jeg hadde likt den gaven godt. 

Anonymkode: 29438...fd3

• Liker 1
Skrevet

Ja! 😄 Hadde blitt veldig glad

Kan være så vanskelig med gaver. krysser fingrene for at hun blir glad for den 🤞Om du velger å gi den

Skrevet

Nei takk.

Men du sier hun er 60år+, så da passer det sikkert. Den generasjonen liker nips og sånne "koselige" ting.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å fylle skålen med når hyggelig? Feks noe god mat, velværeprodukter, en flakse vin/annet snacks, osv? :)

Så blir det litt mer ut av det enn 'bare' skålen. :)

Anonymkode: d0cdf...444

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva med å fylle skålen med når hyggelig? Feks noe god mat, velværeprodukter, en flakse vin/annet snacks, osv? :)

Så blir det litt mer ut av det enn 'bare' skålen. :)

Anonymkode: d0cdf...444

Ja det var en super ide :) Så langt har jeg ikke tenkt. Men å fylle skålen med godsaker jeg vet hun liker skal jeg jammen gjøre ja. Tusen takk for super godt tips ❤️ 

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg liker ikke hjerteformede ting, og ihvertfall ikke om den er rød inni. 

Anonymkode: 1417b...fc3

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Bare hun vet om hun blir glad for den. Ingen her kan vite det og du vil få svar i alle retninger .

Jeg personlig ville ikke blitt spesielt glad for det, rett og slett fordi vi har mer enn nok av skåler. Det hender så og si aldri at vi mangler en skål, eller skulle ønske vi hadde en til. Kaffekopper og skåler er nok de to kjøkkentingene jeg virkelig ikke vil ha mer av. Men det er MEG. Andre er glade i slikt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Så lenge det er byttelapp med...

Anonymkode: 75ef5...032

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis det følger med en pose chips 🤪

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke vært glad for skålen.

Anonymkode: 2cc61...814

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Blåttvann skrev (På 21.3.2023 den 0.17):

Nei takk.

Men du sier hun er 60år+, så da passer det sikkert. Den generasjonen liker nips og sånne "koselige" ting.

Ikke alle. 

Jeg liker ikke dilldall og hjerter og lysfat og lignende. Samme med flere av mine venninner på samme alder. 

Dessuten har de aller, aller fleste på den alderen mer enn nok av skåler og andre kjøkkenting. 

Men TS vet vel kanskje hva denne kvinnen liker? Har hun en interiørstil der en hjerteskål passer inn, så er det en fin gave. Hos meg hadde den definitivt ikke passet inn. 

Anonymkode: 1ff2b...c6e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...