Gjest Pecado Skrevet 30. desember 2005 #1 Skrevet 30. desember 2005 Er det når hodet verker, man har feber, vondt overalt, kvalm (kaster ikke opp) og generelt bare så syk at man vil grine? Eller er jeg fortsatt bare forkjøla? Lei.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #2 Skrevet 30. desember 2005 Da har du influensa. Stell godt med deg selv noen dager - god bedring.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #3 Skrevet 30. desember 2005 Da har du influensa. Stell godt med deg selv noen dager - god bedring. ← Det kan bare være en kraftig forkjølelse. Folk har lett for å bruke influensa-diagnosen litt fort. Dra til legen og ta en test, så vet du om det er influensa eller forkjølelse!
Gjest Pecado Skrevet 30. desember 2005 #4 Skrevet 30. desember 2005 Nei, så synd synes jeg ikke på meg selv. Er sikkert ti år siden sist jeg hadde influensa så jeg husker ikke hvordan det var. Drikker den vekk med rødvin jeg. Får se om det hjelper.
Gjest gjesten Skrevet 30. desember 2005 #5 Skrevet 30. desember 2005 Etter min mening er forskjellen mellom en forkjølelse og influensa den biten med "vondt" i hele kroppen. Enkelte ganger kan det nesten føles som om en har tannpine i ledd og muskler. Mener at det kommer av at influensa er hardere for kroppen og derfor får man ofte en høyere febertemperatur ( enn ved en forkjølelse) som igjen medfører "tannpinesmerter" i hele kroppen.
Gjest Pecado Skrevet 30. desember 2005 #6 Skrevet 30. desember 2005 Nei ikke vet jeg. Rødvin hjalp ikke iallefall. enda kvalmere nå.
Gjest Gjesta Skrevet 30. desember 2005 #7 Skrevet 30. desember 2005 Prøv med en varm dusj, og få deg litt søvn. Det kan hjelpe mot så mangt. Er det influensa, får du nok (som allerede nevnt) smerter i hele kroppen, så får håpe det ikke er det.
Gjest Pecado Skrevet 30. desember 2005 #8 Skrevet 30. desember 2005 Har vondt overalt. Spesielt i ryggen og beina.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå