Gå til innhold

Liker han meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naboen min er omtrent 10 år eldre enn meg og singel. Han ser ofte på meg og kommer ofte med vitser når han prater med meg. Han gjør ikke det mot andre. Hver gang han kjører forbi kikker han inn vinduene også. Han virker også ganske så oppdater på hva jeg legger ut på mine sosiale medier😅 

Overreagerer jeg? Har jeg for høye forhåpninger? Han virker også litt tilbaketrukken (liker ikke å være til bry).

Anonymkode: 8bb3c...875

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Det enkle er ofte det beste. Spør han. 

AnonymBruker
Skrevet
Lykkedykker skrev (3 minutter siden):

Det enkle er ofte det beste. Spør han. 

Ja, det var bare det da… Akkurat sånt jeg HATER å spørre om :P

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han prater ofte med deg, og ikke har noe problem med å vise at han er oppdatert på hva du legger ut på sosiale medier, vil han nok heller ikke ha problem med å ta initiativ overfor deg. Noen er bare veldig utadvendte og mener ikke noe alvorlig med det, så hvis han ikke tar noe initiativ, ville jeg tenkt at han ikke var interessert på den måten.

Anonymkode: 8fa51...093

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje, kanskje ikke. Umulig å si. Bli bedre kjent med ham, så finner du det ut. 

Anonymkode: 04f01...b9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

vil han nok heller ikke ha problem med å ta initiativ overfor deg. Noen er bare veldig utadvendte og mener ikke noe alvorlig med det, så hvis han ikke tar noe initiativ, ville jeg tenkt at han ikke var interessert på den måten.

Hun beskriver ham som tilbaketrukket, og det vil ikke være det minste rart om han trår forsiktig her. Med en 10år yngre nabo, ville jeg også ha sett etter tydelig aksept, før jeg prøvde på noe mer.  Han kan godt være veldig interessert. 

Anonymkode: 31702...42f

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere ?

Anonymkode: 5bc15...ecf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gamle er dere ?

Anonymkode: 5bc15...ecf

Han er 30, jeg er 21 med barn. Trodde ikke alder spilte noen rolle..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Trodde ikke alder spilte noen rolle..

Tuller du?  Han kan like deg godt, men hvis tenkeren slår inn, så greier han å se masse hindringer, både med alder og barn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tuller du?  Han kan like deg godt, men hvis tenkeren slår inn, så greier han å se masse hindringer, både med alder og barn. 

Han selv ønsker seg barn. Han har bare ikke hatt noe kjærring tidligere som har ønsket det selv… 

Skrevet

Å spørre rett ut hadde jeg unngått. Men du har flere metoder for å fiske opplysninger her.

Be om en tjeneste - fikse noe i hagen, noe som må henges opp i huset, kan være hva som helst. Nytt terreng kan føre til flere vibber som kan tolkes.

..og i forlengelsen av tjenesten - be han over på kaffe/te, eller lag noe å lever på døren til han som en "takk". Alt er så klart en unnskyldning til å finne ut mer om kjemien.

• Hjerte 1
Skrevet

Spennende :D Spør han rett ut. ''Interessert i å bli bedre kjent kanskje?'' - Eller slenge inn ei melding på messenger og høre med han der? 

• Hjerte 1
Skrevet

Be han på kaffe eller noe.

Skrevet

Ja, han liker deg sikkert. Liker du ham?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...