Gå til innhold

Ønsker meg nye venner


dårligbrukernavn

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er en dame på 30 år (haha, føles helt rart å skrive - føler meg ikke så gammel! :P), bor i Bergen og ønsker meg nye venner. 
Jeg har en hund, ingen barn. 

Hovedgrunnen til at jeg ikke har så mange venner som jeg skulle ønske er fordi jeg er kronisk syk. Jeg ser på meg selv som en god venn, men det kan skje at jeg har dårlige perioder/dager og da kan jeg ikke alltid gjøre masse aktiviteter akkurat da for eksempel, så du er klar over det i tilfelle det er vesentlig for deg. Ellers har jeg vært mange år i lange forhold, som også har hatt innvirkning på vennskap uten at jeg skal gå så mye innpå det her. 

Det er selvsagt veldig hyggelig å bli kjent med folk jeg kan treffe IRL, men for min del kan vi også være venner over internett/snakke i tlf f. eks. også, om noen vil det. :)

Vil si jeg er åpen, lett å snakke med, ikke dømmende, raus, snill, morsom/artig (haha? om det går an å si om seg selv :p), stiller alltid opp, lojal, tolerant, positiv, glad og hjelpsom.

Ting vi kan gjøre for min del: Chille/snakke, gå turer, kjøre, spille spill, gå på standup/show/konserter/kino, gå ut å spise/kafè/restaurant, se film/serier, hmmmm... Er åpen for forslag og selvfølgelig. 

Er ikke sånn veeeldig på festing og alkohol og sånn, det blir vel med noen ganger i året som oftest (kommer litt an på/varierer også da). 

Hmm ja, hvis du føler for det: Send meg en melding da vel. :D 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er fra Østlandet. Du kan kontakte meg hvis du vil, jeg tar gjerne en tur til Bergen en gang i blandt faktisk.. For en god venn er det verd turen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Bor i Bergen og ser selv etter nye venner.

Send meg gjerne en melding :)

M, 22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med svar, takk! :D Sender dere melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...