AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Skrevet 20. mars 2023 Jeg har fått meg en rutine som tar hvertfall 20 min..føler jeg kaster bort tid, men liker det litt også. 1. Tar vitaminer og kosttilskudd og drikker et glass vann 2. Renser bihulene med rhino nesehorn 3. Pusser tenner og bruker tanntråd 4. Vasker ansikt, smører med hårfjerningskrem, øyekrem og en toner 5. Masserer ansikter med olje og "gua sha" 6. Børster håret og fletter det 7. Tisser 8. Legger på plass sofaputer og evt annet rot 9. God natt! Det er alltid deilig å legge seg etter dette! Prøver å starte rutinen kl 21.30 og være i seng før kl 22 hva med dere andre? Anonymkode: 45531...397
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 Rydder stua etter meg så den er strøken til en ny dag. Renser huden to ganger, så toner serum, øyekrem, nattkrem Pusser tennene, bruker tanntråd og fluorskyll. Går gjennom morgendagens gjøremål. Setter på alarm. Leser på sengen. Sovner rundt 2130. Anonymkode: 5ad8d...7c7
skreppamedleppa Skrevet 20. mars 2023 #5 Skrevet 20. mars 2023 (endret) Kommer hjem fra jobb ca kl 21, da går jeg rett i dusjen, etter dusj fjerner jeg sminke og smører ansiktet med nattkrem. Samt børster håret Når det nærmer seg seng ( legger meg alt fra 23.30- 01.30 så pusser jeg tennene og bruker tanntråd, tisser Lager meg varmeflaske og putter den i sengen (fryser ofte på beina, eller jeg har den litt i korsryggen når jeg legger meg) Lager kaffetrakter klar til neste dag og stiller den inn på klokken så jeg våkner til kaffelukt om morningen. Setter på klokkealarmer. I seng leser jeg litt men før jeg slukker lyset smører jeg føttene med fotkrem. Når lyset er slukket tar jeg ca 10-15 min mindfullnes til appen "Headspace" Endret 21. mars 2023 av skreppamedleppa Glemte et viktig punkt 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #6 Skrevet 20. mars 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Rydder stua etter meg så den er strøken til en ny dag. Renser huden to ganger, så toner serum, øyekrem, nattkrem Pusser tennene, bruker tanntråd og fluorskyll. Går gjennom morgendagens gjøremål. Setter på alarm. Leser på sengen. Sovner rundt 2130. Anonymkode: 5ad8d...7c7 Du sovner rundt 21:30? Klokka er elleve! Jeg har en lang rutine, bestående av alt fra tannpuss til yoga. Tar rundt en time. Anonymkode: a01a0...a24 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #7 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sovner rundt 21:30? Klokka er elleve! Jeg har en lang rutine, bestående av alt fra tannpuss til yoga. Tar rundt en time. Anonymkode: a01a0...a24 Nå er jeg på vei til å føde, så jeg bryter litt med rutinen i kveld (og sikkert en lang tid fremover😅) Anonymkode: 5ad8d...7c7 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #8 Skrevet 20. mars 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er jeg på vei til å føde, så jeg bryter litt med rutinen i kveld (og sikkert en lang tid fremover😅) Anonymkode: 5ad8d...7c7 Lykke til! Anonymkode: a01a0...a24 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #9 Skrevet 21. mars 2023 Dusj, vakser ansikt, slappe av litt, gå på do, smøre hender med fuktighetskrem og lepper med leppepomade, god natt! Anonymkode: f5bd3...af6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #11 Skrevet 21. mars 2023 Renser gjerne huden tidlig på kvelden da jeg blir veldig kveldstrøtt, og da gjerne dropper noen steg senere. Dobbelrens, serum, krem. Lukker opp vinduer på soverommet, og tar av sengeteppe og puter. Fyller vannflaska og setter på nattbordet. Bruker 10-15 minutter på å rydde over hus, tørke servant, legge frem klær og pakke veske til neste dag. Lager meg fennikelte, og bruker en halvtime på youtube. Pusser tenner. Øyedråper, leppebalm og handkrem. Sovner i det jeg legger hodet på puta, ca 23.00. /Eller, gårsdagen; sovner over Macen i 21.tiden, våkner i ørska kl 23. Rett på badet, halvdårlig rens av ansiktet og tannpuss. Rett i seng. Kommer på at jeg har glemt vannet og overtaler mannen til å hente 😅 Anonymkode: f1b72...d54
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #12 Skrevet 21. mars 2023 Slipper hunden ut for å tisse i hagen Pusser tenner og bruker tanntråd Vasker meg, fjerner sminke, smører fuktighetskrem i ansikt og på hender Legger meg og leser eller surfer litt på mobilen Slukker og legger meg inntil mannen Sier god natt, kysser ham og ruller meg bort på min egen side Anonymkode: c1815...417
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #13 Skrevet 21. mars 2023 Fjerner sminken Smører ansiktet Pusser tennene og bruker munnskyllevann Tisser Vasker hendene Legger frem klær til neste dag Legger meg Surfer litt på mobilen eller ser en serie på sengen Anonymkode: 48e34...079
flusa Skrevet 22. mars 2023 #14 Skrevet 22. mars 2023 Vasker meg nedentil fjerner sminke med sminkefjerner og spesialklut Vasker ansiktet med ansiktsrens Smører med serum,ørekrem,nattkrem,bio oil med roller Pusser tenner Smører leppene,hendene,føttene,kroppen Drikker vann Ligger en stund før jeg sovner. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå