AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Del Skrevet 20. mars 2023 Vi har barn på 3 og 6 år. Begge leker fortsatt i sandkasse, spesielt minste. Jeg ønsker sette opp en sandkasse på kanskje 2x2m med nett, for at de kan leke der sammen. Samboer mener de er for store til at det er noen vits. Om jeg insisterer så kanskje en av de som er 1,2x1,2 på Maxbo med lokk, så de er vel egentlig 1,2x0,8. Det er det jo ikke plass til 2 barn. Vi har massevis av plass i hagen til det, og vi har ikke noen lekeplasser innen gåavstand. Hva ville dere gjort? Anonymkode: d64a5...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinF Skrevet 20. mars 2023 #2 Del Skrevet 20. mars 2023 100% satt opp en lekekasse. Konge for barna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Del Skrevet 20. mars 2023 Mine gutter på 6 og 8 leker fortsatt med sandkasse når de har sjansen. Bygger og konstruerer. Bare pass på at katter ikke har mulighet til å gjøre fra seg. Skaff lokk. (Nett holder ikke»🤪 Anonymkode: 889f5...18c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillejeg Skrevet 20. mars 2023 #4 Del Skrevet 20. mars 2023 Vi hadde en 1,20x1,20 med lokk kjøpt på obs eller jula - funket helt fint for våre to unger. Mye god lek i mange år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #5 Del Skrevet 20. mars 2023 Tror mannen din har rett i at det gjerne er litt sent og kortsiktig med sandkasse når ene er blitt 6 år. Men det går jo an å se etter løsningen for kasser der man bruke den til noe annet når de er lei? Hva med å bygge en selv som er dyp nok til å kunne fungere som plantekasse/grønnsakshage senere? Eller vurdere helt andre ting som badestamp/basseng dere alle kan ha glede av? Anonymkode: 37f00...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. mars 2023 #6 Del Skrevet 20. mars 2023 Kjøp i det minste med lokk, ellers lager du bare et nytt toalett for nabolagets katter 🤮 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #7 Del Skrevet 20. mars 2023 Vi har sandkasse med lokk kjøpt på obs bygg. Den er 160x160 og har god plass til våre tre barn. Anbefales! Anonymkode: 2f913...b0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 20. mars 2023 #8 Del Skrevet 20. mars 2023 Kjøp med lokk Det er mitt eneste råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 20. mars 2023 #9 Del Skrevet 20. mars 2023 La barna få sandkasse! Når begge har mulighet til å leke der, så blir den brukt lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #10 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi har barn på 3 og 6 år. Begge leker fortsatt i sandkasse, spesielt minste. Jeg ønsker sette opp en sandkasse på kanskje 2x2m med nett, for at de kan leke der sammen. Samboer mener de er for store til at det er noen vits. Om jeg insisterer så kanskje en av de som er 1,2x1,2 på Maxbo med lokk, så de er vel egentlig 1,2x0,8. Det er det jo ikke plass til 2 barn. Vi har massevis av plass i hagen til det, og vi har ikke noen lekeplasser innen gåavstand. Hva ville dere gjort? Anonymkode: d64a5...f93 Hva enn dere gjør, ikke kjøp en sandkasse «med nett». En sandkasse er en stor samling sand tilgjengelig for alle slags dyr som liker å grave ned sine ting. Nett hjelper ikke. Og om du sier «barn trenger å bli immune» så ja, men de trenger heller ikke utsettes for fuglesykdommer med vilje. Mange av dem er direkte nifse. Eller «naturen er også skitten» så, ja. Naturen er skitten. Men den er også full av små kryp som rydder. En sandkasse er ikke naturlig. Den må holdes ren. Hva angår alder er det uten betydning. Barn enten liker eller misliker sandkasser. Du gjør din ting. Dersom du tenker at det er din mann som skal bære, kjøpe, løfte og frakte? Da bestemmer han. Dersom du skal gjøre det? Ta deg på tak. Du trenger ikke lov. Jeg anbefaler at du gjør det. Å ønske noe gjort og så ønske å ikke gjøre det selv er ikke spesielt sympatisk. Anonymkode: f5a11...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 20. mars 2023 #11 Del Skrevet 20. mars 2023 Vi kjøpte sandkasse med lokk som blir "benk" når kassa brukes. Mye glede i den. Nå er den blitt til en ekstra kjøkkenhage. Hovedjobben var å bære all sanda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå