AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Skrevet 20. mars 2023 Noen som har tips til butikker hvor man finner business casual outfits med litt ok kvalitet? Jeg trenger egentlig en ny garderobe og hva mener du jeg bør ha for å kunne se litt alright ut på jobb samtidig som jeg har litt å bytte med? Anonymkode: b3a83...ced
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #2 Skrevet 20. mars 2023 Altså, du finner klær som går inn under business casual i så og si alle butikker bortsett fra kanskje Junkyard og slike streetstyle-butikker liksom. Jeg jobber I bank og kan kjøpe klær på så og si hvilken som helst butikk, alt fra HM til Lindex, Høyer, Retro og Chanel. Om du ønsker merkeklær så kan du altså gå i hvilken som helst high end-butikk som vanlig uavhengig om du skal kle deg business casual. Anonymkode: 3f7ef...31e 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Skrevet 20. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Noen som har tips til butikker hvor man finner business casual outfits med litt ok kvalitet? Jeg trenger egentlig en ny garderobe og hva mener du jeg bør ha for å kunne se litt alright ut på jobb samtidig som jeg har litt å bytte med? Anonymkode: b3a83...ced Så og si alle klesbutikker bortsett fra de som er streetwear Anonymkode: 8f63b...f97
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 Jeg kjøper mitt stort sett på zara, nakd, H&m, arket og &otherstories. Det er bare å være litt obs på kvaliteten på plagget og kjøpe litt tyngre stoffer slik at det henger pent. H&m har jo også en egen premium-linje 😊 Anonymkode: 1f33e...5fa
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #5 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjøper mitt stort sett på zara, nakd, H&m, arket og &otherstories. Det er bare å være litt obs på kvaliteten på plagget og kjøpe litt tyngre stoffer slik at det henger pent. H&m har jo også en egen premium-linje 😊 Anonymkode: 1f33e...5fa Og COS kjøper jeg en del fra. Anonymkode: 1f33e...5fa
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #6 Skrevet 21. mars 2023 Filippa K og Tiger. Anonymkode: b22cc...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå