AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Del Skrevet 20. mars 2023 Har aldri forstått hvorfor de fleste er så for å ligge rundt. Ingen snakker om at de får følelser? Man får og bedre sexliv med en man er trygg på, enn 50 randoms. Anonymkode: 9d6fe...c31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 20. mars 2023 #2 Del Skrevet 20. mars 2023 Jeg har nesten aldri møtt noen som synes det er stas å "ligge rundt", og de få som syntes det var de som hadde tilbrakt 20-årene i et fast forhold og når det ble slutt så ville de ta igjen det de trodde de hadde gått glipp av.... 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Del Skrevet 21. mars 2023 Veggdyret skrev (På 20.3.2023 den 20.44): Jeg har nesten aldri møtt noen som synes det er stas å "ligge rundt", og de få som syntes det var de som hadde tilbrakt 20-årene i et fast forhold og når det ble slutt så ville de ta igjen det de trodde de hadde gått glipp av.... Det er mitt inntrykk også. De få som gjør det, prøver ofte litt panisk å ta igjen noe de tror de har mistet. Det gir seg som regel etter en stund. Anonymkode: 5c00d...696 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Del Skrevet 21. mars 2023 For meg handler det ikke om å ligge med flest mulig, men å ikke ha noen sperrer lagt av et kvinneundertrykkende samfunn som holder meg tilbake fra å ha sex med de jeg føler for å ha sex med. Jeg gidder ikke skamme meg for det Anonymkode: b8b8b...842 8 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #5 Del Skrevet 21. mars 2023 Jeg går svært fort lei av folk. Om noen er veldig gode i senga så varer jo det seksuelle forholdet en stund. Romantikk intresserer meg ikke. Har ikke inntrykk av at andre har som mål å ligge med flest mulig heller, de bare lever livet sitt. Anonymkode: 54807...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #6 Del Skrevet 21. mars 2023 1. For å bli likt. 2. For å være cool. 3. For de tror de blir erfarne. 4. For de har høy sexlyst og liker jakten. 5. For de selvskader seg selv i jakten på å bli likt/elsket. 6. Påvirkning av venner, jo flere jo bedre. 7. Selvhat. Tror de må ligge rundt for å få det bedre med seg selv. 8. Rykter. Jo flere jo bedre rykter tror de at de får. 9. Kvinnehat. De legger ned kvinne etter kvinne fordi de egentlig ikke liker dem. 10. Selvdigger og egoist. Anonymkode: 89c56...c86 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #7 Del Skrevet 21. mars 2023 Vi kvinner har i lengre tider omtrent levd med kysthetsbelte på oss. Vi skulle/skal ikke ha en seksualitet. Vi skal være jomfruelig, "rein". Det er et fordummende, forkvakklet og forstyrret synspunkt noen har, (etter min mening). Heldigvis holder dette på å dø litt ut. Kvinner har en stor seksualitet, både som singel så vel som i forhold. Det er ikke slik at alle treffer drømmepartneren når de er 17-18 og gifter seg og lever sammen for alltid. Du ts kan mene at sex blir bedre med en man er trygg på, men ikke alle legger de himmla store følelsene i sex. Av og til er sex bare gøy, godt, fantastisk. Det trenger ikke føre til bryllup, hvit stakitgjerde, labrador og 0.66 barn av den grunn. Det er ganske godt å ha sex bsre fordi sex er godt også😉 En må ikke sitte å vente på drømmeprinsen mens en jomfruelig tørker inn. Anonymkode: 76aaf...eda 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #8 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 1. For å bli likt. 2. For å være cool. 3. For de tror de blir erfarne. 4. For de har høy sexlyst og liker jakten. 5. For de selvskader seg selv i jakten på å bli likt/elsket. 6. Påvirkning av venner, jo flere jo bedre. 7. Selvhat. Tror de må ligge rundt for å få det bedre med seg selv. 8. Rykter. Jo flere jo bedre rykter tror de at de får. 9. Kvinnehat. De legger ned kvinne etter kvinne fordi de egentlig ikke liker dem. 10. Selvdigger og egoist. Anonymkode: 89c56...c86 Du er enten tennåring eller religiøs 😂 Anonymkode: 54807...e4d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 21. mars 2023 #9 Del Skrevet 21. mars 2023 (endret) Hvorfor synes "alle" det er greit å legge seg bort i hva andre voksne, samtykkende mennesker gjør på soverommet? Har ikke noe behov for å ligge med flest mulig, men hvorfor skulle jeg ha et problem med hva andre liker og som gjør tilværelsen deres meningsfull? La andre få ha sexlivet sitt i fred, så er problemet løst for alle parter. Endret 21. mars 2023 av Jdz 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #10 Del Skrevet 21. mars 2023 Det er ikke vanlig å ligge mye rundt. De fleste har sex med en fast partner, ofte en kjæreste. Noen søker nyhet og spenning. Noen leiter og finner ikke noen de ønsker et forhold til. Noen er aromantiske. Noen er i et miljø der folk har mye tilfeldig sex. Noen avreagerer. Anonymkode: 488d0...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #11 Del Skrevet 22. mars 2023 For min del så "lå jeg rundt" når jeg var ung. Jeg letet aldri etter forhold, var ikke interessert i det heletatt. Jeg hadde venner, jobb aktiviteter og festet mye 😂 og var egentlig veldig happy med det. Fram til jeg ble 22 (er 36 nå) så hadde jeg vel ligget med ca 50 stykk. Så fikk jeg lyst på forhold, så ordnet jeg meg det. Og har siden hatt sex med 1. Although nå har jeg vært singel i et halvår, men har ikke hatt sex med noen andre enda. Vil ha forhold igjen, men skal bruke god tid på å finne noen. Er ikke interessert i å "ligge rundt". Jeg har utforsket nok. Men, jeg kommer til å fortsette å date litt nå og da, så får vi se 😉 Anonymkode: 3ce3b...93f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #12 Del Skrevet 22. mars 2023 On 3/20/2023 at 8:41 PM, AnonymBruker said: Har aldri forstått hvorfor de fleste er så for å ligge rundt. Ingen snakker om at de får følelser? Man får og bedre sexliv med en man er trygg på, enn 50 randoms. Anonymkode: 9d6fe...c31 Hvorfor får man bedre sexliv av monoton sex med samme person 700 ganger enn variert sex med ulike mennesker? Høres egentlig bare ut noen som skal forsvare sine egne valg eller egen inkapabilitet i å velge sexpartnere. Anonymkode: f0fc3...50f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #13 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 20.41): Har aldri forstått hvorfor de fleste er så for å ligge rundt. Ingen snakker om at de får følelser? Man får og bedre sexliv med en man er trygg på, enn 50 randoms. Anonymkode: 9d6fe...c31 Nei, altså. Vi er forskjellige. Det er egentlig bare så enkelt. Men, keg har aldri hatt sex med en jeg ikke har hatt en god connection med. Altså de jeg har hatt sex med har vært folk som har likt meg og jeg likt de. Men, jeg tenkte seriøst aldri tanken "forhold" ikke før jeg ble 22 som sagt. Og jo, du blir en bedre sexpartner ved og ha hatt flere sexpartnere. For det første lærer du hva andre liker. Og du lærer hvordan du kan gi samme opplevelse på flere måter. Man blir kanskje bedre på å lesefolk man har sex med (keg er god på det) Også mener jeg ganske bestemt at man blit tryggere i seg selv når man har hatt flere sexpartnere. Nå er det jo heller ikle slik at alle disse var ONS. De beste ble værende gjennom mange år, og vi har så absolutt utforsket 😉😉 Anonymkode: 3ce3b...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 22. mars 2023 #14 Del Skrevet 22. mars 2023 Når jeg var singel, dro jeg på byen for å finne meg noen å få nærhet med. Det å være alene en lørdagskveld var noe jeg satte liten pris på, så endte ofte opp med at noen ble med til meg eller motsatt. Angående antall så er det for meg totalt ubetydelig da jeg ikke bryr meg om hvor mange. Husker jeg var på fest og min nåværende kjæreste fikk spørsmål ''hvor mange har du hatt sex med?'' hvorpå hun svarte dønn ærlig ''mellom 50-60 stk''! Folk på festen forventet en reaksjon fra meg om at dette ikke var bra osv... svarte selv på spørsmålet om at ''om hun har hatt seg med 50 eller 100 spiller ingen rolle. Hun er jo sammen med meg! so what? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #15 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 20.41): Har aldri forstått hvorfor de fleste er så for å ligge rundt. Ingen snakker om at de får følelser? Man får og bedre sexliv med en man er trygg på, enn 50 randoms. Anonymkode: 9d6fe...c31 Følelser? Jeg får ikke følelser bare fordi jeg har sex med noen. Selvom du får et bedre sexliv av å ha sex med samme personen livet i gjennom, så betyr ikke det at det er sånn for alle andre. Jeg har sex med de jeg finner tiltrekkende/seksuelt attraktive og som som er tiltrukket meg seksuelt. Sex er sex. Det er godt og gøy. Ikke noe poeng å holde tilbake pga av gamle pietistisk, streng kristemoral. Dette tankegodset forlot vi på ideologienes skraphaug for lenge siden. Anonymkode: 9de83...989 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #16 Del Skrevet 22. mars 2023 Liggekulturen er giftig, for både kvinner og menn. Eller toxic, som de unge sier i dag. Anonymkode: 458f6...f77 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #17 Del Skrevet 22. mars 2023 Føler ikke det jeg… føler folk er skikkelig fordomsfulle jeg. Anonymkode: 69e3c...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 22. mars 2023 #18 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 20.41): Har aldri forstått hvorfor de fleste er så for å ligge rundt. Ingen snakker om at de får følelser? Man får og bedre sexliv med en man er trygg på, enn 50 randoms. Anonymkode: 9d6fe...c31 Jeg har aldri forstått hvorfor man skal legge seg borti andre sitt sexliv. Men om dere har for vane å sitte å snakke om antall i vennegjengen din, så skjønner jeg jo at du kanskje reagerer litt, siden du har fast partner, og at du legger mye følelser i sex. I min vennegjeng så har de fleste ikke fast partner, og sexlivet vårt er ikke noe vi diskuterer i sosiale lag. Jdz skrev (11 timer siden): Hvorfor synes "alle" det er greit å legge seg bort i hva andre voksne, samtykkende mennesker gjør på soverommet? Har ikke noe behov for å ligge med flest mulig, men hvorfor skulle jeg ha et problem med hva andre liker og som gjør tilværelsen deres meningsfull? La andre få ha sexlivet sitt i fred, så er problemet løst for alle parter. Dette! Jeg har aldri helt skjønt hvorfor man skal bry seg om hva andre gjør i senga... Noen får raskt følelser etter sex, noen skal ha følelser før sex, og mange vil bare ha seg noe etter en kveld på byen, noen foretrekker kun ha sex med kjæresten man har hatt siden ungdomskolen, andre foretrekker være singel hele livet og ha ulike random og/eller faste sexpartnere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #19 Del Skrevet 22. mars 2023 For mange år siden gikk jeg i behandling for spiseforstyrrelser. I gruppeterapien fortalte psykologene at "promiskuøs" adferd er veldig vanlig hos særlig bulimikere. Jeg ble overrasket over hvor mange av jentene der som fortalte at de ofte lå med folk selv om de overhodet ikke hadde lyst. De kunne ikke selv forklare hvorfor, men generell destruktiv adferd er jo vanlig ved den diagnosen, så.. Jeg har også en venninne som har ligget med over 100 menn (og en håndfull kvinner). Hun ble utsatt for vold og omsorgssvikt som barn, har slitt mye med depresjon og fikk diagnosen ADHD i godt voksen alder. Hun sier at sex for henne var en måte å søke bekreftelse på. Dessverre kom det også mye selvforakt ut av det. Og kjærlighetssorg når hun fikk følelser for en sexpartner som viste seg å være drittsekk. Eksemplene jeg har fortalt om over er jo rett og slett triste. Det er en form for selvskading. Og det er jo ikke slik at disse damene bejubler å ha "ligget rundt". Tvert imot skammer de seg. Derimot finnes det jo mennesker som helt oppriktig nyter tilfeldig sex og synes det er helt topp. Hvis venninnen min hadde ligget med 100 folk fordi hun ELSKET det, så hadde det vært helt greit og ingenting å moralisere over. Hennes liv, hennes valg. Det er heller ikke alle som søker forelskelse og forhold. Det er vel kun religiøse som står steilt på at sex kun skal forekomme innenfor ekteskap. Vi andre bryr oss strengt tatt ikke. (Men, noe å tenke på for de som ønsker seg kjæreste: Du blir mindre attraktiv med mange sexpartnere. Kanskje ikke for alle, sikkert ikke alle som bryr seg, men for mange spiller det en rolle. Og det er ikke fordi man er snerpete. Det er bare ikke fristende å dele livet med noen som har levd en tøylesløs tilværelse.) Anonymkode: dd830...afb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #20 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 20.41): Har aldri forstått hvorfor de fleste er så for å ligge rundt. Ingen snakker om at de får følelser? Man får og bedre sexliv med en man er trygg på, enn 50 randoms. Anonymkode: 9d6fe...c31 Dette skjønte jeg ikke helt. Ingen som snakker om at de får følelser? Mener du at man må få følelser for de man ligger med? Eller hva mener du egentlig? Og hva er egentlig problemet med å ligge med mange? Og hvordan berører det deg? Anonymkode: dc9df...bef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå