Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt:

Min kjæreste (nå eks) har vært utro mot meg med en annen dame. Hun dama visste om meg hele veien, for de hadde møttes på tinder og han sa at han var ute etter en venn. De møttes i en periode hvor vi hadde det tilnærmet perfekt sammen, ingen problemer, ingen krangling, bra sexliv. Han var på jobbreise (i utlandet i 3 måneder) og møtte denne dama, de hadde et «vennskapelig» forhold med sex, hvorpå «forholdet» ble avsluttet før hjemreise for ham. Jeg fant ut av dette nå nylig, nesten ett år senere. De kuttet kontakt etter han kom hjem, men han oppsøkte henne par måneder etter hvor vi hadde en dårlig periode. Dette holdt han gående med både henne og meg, der han besøkte henne (hun bor i utlandet). Det pågikk deretter i 4-5 måneder før jeg endelig fant ut av det helt tilfeldig. Det er mye mer til historien, men det vil ta for mye plass.

Han angrer fælt nå, sier han ikke tenkte klart, at han alltid elsket meg og ønsket alltid å være med meg. Han har ingen god forklaring på hvorfor han gjorde det han gjorde i starten av jobbreisen, men han sier han skal gjøre alt i sin makt for å fikse dette. Alt jeg ber om, skal han gjøre. Også uoppfordret. Jeg aner ikke hva jeg skal tenke om dette, jeg elsker ham, men det at han gikk bak ryggen min på denne måten er vanvittig.

Jeg vet hva de fleste av dere kommer til å si, men er det absolutt ingen sjanse for at han mener han vil gjøre opp og aldri kommer til å gjenta dette?

Anonymkode: 9c817...4c3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Been there, done that. Skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake og forlatt x'en min med èn gang jeg fant ut av hva han drev på med bak min rygg.

Det blir ikke bedre, du vil føle deg jævlig i lang, lang tid. Det er ikke verdt det...

Anonymkode: 19ddc...e4d

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror han angrer og mener at han er oppriktig lei seg. 

Spørsmålet er om du klarer å tilgi. 

Det kan være verdt et forsøk, så får du heller dumpe han om du ikke klarer å leve med det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han angrer fælt nå

Angrer på at han ble tatt regner jeg med...

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet

Kalkulert utroskap. Han har nok vært utro tidligere og kommer ikke til å stoppe. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (2 minutter siden):

Tror han angrer og mener at han er oppriktig lei seg. 

Spørsmålet er om du klarer å tilgi. 

Det kan være verdt et forsøk, så får du heller dumpe han om du ikke klarer å leve med det. 

Det virker sånn. Det er som sagt myee mer til historien, men valgte å holde meg til det «viktigste» for å gi innsikt. Han mener han aldri skal gjøre det igjen og at han vil gjøre/ofre alt. Jeg klarer bare ikke å tro på det da han har sett meg i ansiktet og lyvd i mange mange måneder… 

• Hjerte 2
Skrevet

Han angrer kun fordi han ble tatt. Hadde han angret så hadde han ikke oppsøkt henne og reist gang nr 2. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Han har jo planlagt utroskap ved å møte denne damen flere ganger, det er jo forferdelig hardt å få høre slikt av partner, men jeg personlig hadde ikke tilgitt. 

Hvorfor være utro når det man har er bra? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Han har spilt dobbeltspill over tid. Dette er ikke en hedersmann,

• Liker 4
Skrevet

Systematisk løgn og bedrag over lang tid. Null problemer med å holde det skjult for deg. Dette er noe ganske annet enn en engangsgreie i fylla. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Wimwam236! skrev (1 minutt siden):

Det virker sånn. Det er som sagt myee mer til historien, men valgte å holde meg til det «viktigste» for å gi innsikt. Han mener han aldri skal gjøre det igjen og at han vil gjøre/ofre alt. Jeg klarer bare ikke å tro på det da han har sett meg i ansiktet og lyvd i mange mange måneder… 

Akkurat dette sa eksen til meg og. At han aldri skulle gjøre det igjen, han skulle kutte all kontakt med dama. Han skulle gjøre alt for å beholde meg. Det tok ikke mange dagene før jeg ble kontaktet av eksen til denne dama om at hun og eksen min fortsatt hadde kontakt. Til og med DA ga jeg eksen en sjanse til. Han sluttet altså aldri å ha kontakt med henne bak min rygg. Han nektet og løy for at de hadde kontakt. Det endte med at jeg gjorde det slutt, etter noen uker. Aldri angret. 

Anonymkode: 5c921...5f2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han virkelig angret så hadde du ikke måtte finne det ut tilfeldig for deg selv. Han hadde nok aldri sagt noe og bare fortsatt bak ryggen din om det var opp til han. "Angeren" hans er bare et forsøk på å manipulere deg.

Anonymkode: d4540...71a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Akkurat dette sa eksen til meg og. At han aldri skulle gjøre det igjen, han skulle kutte all kontakt med dama. Han skulle gjøre alt for å beholde meg. Det tok ikke mange dagene før jeg ble kontaktet av eksen til denne dama om at hun og eksen min fortsatt hadde kontakt. Til og med DA ga jeg eksen en sjanse til. Han sluttet altså aldri å ha kontakt med henne bak min rygg. Han nektet og løy for at de hadde kontakt. Det endte med at jeg gjorde det slutt, etter noen uker. Aldri angret. 

Anonymkode: 5c921...5f2

Vil ikke høres ut som at jeg er naiv og tror på det han sier, men han sier og gjøre ufattelig mye for å få meg til å føle meg trygg. Både med ord og handlinger. Sliter bare med å tenke at det ikke vil skje igjen til tross for så mye innsats fra ham.

AnonymBruker
Skrevet
Wimwam236! skrev (22 minutter siden):

Vil ikke høres ut som at jeg er naiv og tror på det han sier, men han sier og gjøre ufattelig mye for å få meg til å føle meg trygg. Både med ord og handlinger. Sliter bare med å tenke at det ikke vil skje igjen til tross for så mye innsats fra ham.

Dette er varme-opp fasen hvor han skal varme deg opp igjen så du tror på alle løgnene han kommer med. Når den er over og du føler deg noenlunde trygg, er han klar igjen for nye eventyr med nye damer. Tro meg, jeg vet hvordan disse mennene er. Ikke la deg lure av han. Det eneste han angrer på er at han ble tatt. Husk på at han aldri tilsto noe for deg, og at du fant det ut ved en tilfeldighet. 

Anonymkode: a417f...b91

• Nyttig 2
Skrevet

Hadde vært over og ut for min del altså. Hadde aldri klart å stole på vedkommende igjen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er absolutt ingen sjanse for at han endrer holdningene sine og aldri er utro igjen. 

Det her var ikke en glipp spontant i fyll, det var nøye planlagt over tid og når han har holdninger til det så handler det om moralen hans og den blir ikke endret bare fordi han ble tatt. I tillegg når han gjør det her når dere har det topp i forholdet kan du banne på det skjer når forholdet blir kjedelig eller dere krangler pga mistilliten han har skapt 

Anonymkode: 47469...842

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De han synes var mest forferdelig her, var å bli ferska. Derfor legger han seg flat og ber om nåde. Hadde du ikke ferska hadde han nok fortsatt, tror ikke du? «Visste ikke hva han gjorde»? Han var bevisst utro, med overlegg og helt planlagt, over lang tid. Han der hadde jeg ikke stolt på. Du ser hva han er i stand til.

Anonymkode: 76b69...8d9

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tenker at om han kommer til å endre på det og ikke gjøre det igjen kan jo slå begge veier. 

Jeg tenker for min del så ville det viktigste spørsmålet her vært; vil DU noen gang klare å stole på han igjen? Ikke noe er verre enn å være i ett forhold du ikke klarer å basere på tillitt og slappe av i. Da har du vondt i magen hver eneste gang han er ute på noe....? 

Skrevet

Han lastet ned Tinder for å finne en venn? 😛

Hvordan klarte han å reise og jobbe, denne mannen som ikke "tenkte klart" i månedsvis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...