Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Møter en fyr som er over 30, vet ikke akkurat hvor gammel fordi vi har nettopp møttes, men vi tenker å møtes igjen, han har barn da så er litt sånn usikker. Men barnet er veldig lite enda. men Tror isåfall han kanskje er 35. Er det innafor eller for gammelt? Jeg er 21. 

Anonymkode: c8694...09a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet ikke hvor gammel han er? Går vel greit hvis det bare er sex.. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hva føler du selv? 

Liker du godt menn som er betydelig eldre enn deg selv? 

Jeg ville fått panikk om det var min datter som var 21 og funnet en over 30. 

Tenker dere i utgangspunktet har kommet på ulike stadier i livet, og ville vært redd for at du ikke skulle få oppleve å være riktig tidlig i 20 årene, som f eks student. 

Men føler du dette er ekte og tenker det er en fremtid, så er det ikke så alvorlig stor avstand. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er for gammelt. Han er ferdig med utdanning, godt i gang med arbeidslivet, har antakelig leilighet. Og barn. 

Finn deg noen i samme sted som deg. Mye gøyere. Ikke bli sammen med noen som har "alt", og bli en stemor like etter at du har flyttet ut fra foreldrene dine 

Anonymkode: 08333...649

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Det finnes mange tråder på KG om dette kanskje lese noen av de.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er voksen og det kan være gøy å ha sex med en litt mer erfaren mann i 30-åra fremfor en uerfaren guttevalp på egen alder, men gjør deg selv en tjeneste og lev livet fremfor å bli stemor i en alder av 21. Det er lurt å nyte livet litt når du er ung og være litt fri og singel og flørte med digge mannfolk før du blir etablert og bundet til en mann. Livet blir tidsnok trått om en ikke skal bli stemor i en alder av 21. 

Anonymkode: 314b8...044

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (5 minutter siden):

Hva føler du selv? 

Liker du godt menn som er betydelig eldre enn deg selv? 

Jeg ville fått panikk om det var min datter som var 21 og funnet en over 30. 

Tenker dere i utgangspunktet har kommet på ulike stadier i livet, og ville vært redd for at du ikke skulle få oppleve å være riktig tidlig i 20 årene, som f eks student. 

Men føler du dette er ekte og tenker det er en fremtid, så er det ikke så alvorlig stor avstand. 

Takk for svar. Jeg er veldig usikker selv, jeg vet egt ikke. Har bare møtt han noen få ganger da, synes han er snill og hyggelig , og vi har det koselig sammen men ja jeg vet egt ikke helt . Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det er for gammelt. Han er ferdig med utdanning, godt i gang med arbeidslivet, har antakelig leilighet. Og barn. 

Finn deg noen i samme sted som deg. Mye gøyere. Ikke bli sammen med noen som har "alt", og bli en stemor like etter at du har flyttet ut fra foreldrene dine 

Anonymkode: 08333...649

Ja du har egt rett men føler vi har det koselig sammen da, han har dyr som jeg liker og de er sykt søte. Trives godt å være med han lizm men vet ikke pga aldersforskjellen da. Holdte på med en som er 21 år for en stund siden, trodde det skulle bli noe mellom oss men nei han har knust meg helt :( så ja . ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du vurderer menn: spør deg selv dette? Hva har JEG å tjene på dette forholdet. Her er vel svaret: absolutt ingenting.

Anonymkode: 260dd...a07

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hei. Møter en fyr som er over 30, vet ikke akkurat hvor gammel fordi vi har nettopp møttes, men vi tenker å møtes igjen, han har barn da så er litt sånn usikker. Men barnet er veldig lite enda. men Tror isåfall han kanskje er 35. Er det innafor eller for gammelt? Jeg er 21. 

Selvfølgelig.

Skrevet

For gammelt. Lev livet. Du er enda svært ung. Han har levd sitt og du har såvidt begynt. Det haster heller ikke med fast partner i din alder. Ikke la noen overbevise deg om at det er på tide du får deg mann heller. Bli bedre kjent med deg selv først. Alle unge burde det.

• Liker 10
Skrevet (endret)

For gammel. Ville unngått sex før du vet om han er fri for kjønnssykdommer. Single menn i den alderen kjøper ofte sex. Samtidig tenker jeg det kunne vært verre så lenge du har mye erfaring med menn. Har du ikke det kan du fort bli utnyttet og da burde du ihvertfall styre unna.

Endret av Majer
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (Akkurat nå):

For gammel. Ville unngått sex før du vet om han er fri for kjønnssykdommer. Single menn i den alderen kjøper ofte sex.

Ikke bare menn i den alderen som kjøper sex dessverre ;/ kjenner mange kompiser / bekjente som er i 20 årene og både reiser til Amsterdam bare for å kjøpe sex/ prostituerte og også i Norge, veldig mange gutter kjøper sex dessverre. Så har veldig dårlig erfaring med yngre gutter for og si d sånn.. ;/ fikk en kjønnssykdom for en stund siden av en som er pp min alder, så ja. Men ja er enig med dere at han kanskje er for gammel , men samtidig liker jeg han litt og han vil møtes igjen. Ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere synspunkter? Ts

AnonymBruker
Skrevet

Bør jeg møte han igjen? Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er umoden nok til å passe med en 21-åring nå, så vil han nok alltid være det. Du kommer til å vokse fra han rimelig kjapt.

Hvis han vet at han er for gammel for deg og vet at dere ikke passer sammen, og likevel går etter deg. Hva er da motivasjonen hans? Tenk litt på den.

Anonymkode: 52880...118

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Mann på 37 her. Jeg har de siste årene hatt noen korte forhold med jenter på 22-23. Dette er jo smarte oppegående jenter som har kontroll på eget liv, der noen snart er ferdig med master bla. Det har ikke vært annet enn hyggelig, men det har ikke klaffet helt mtp. kjemien. Når jeg selv var 24 hadde jeg et fwb-forhold til ei på 38. 

Jeg tenker voksne mennesker er voksne mennesker, og at aldersforskjell spiller liten rolle. 

Anonymkode: c4127...c64

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

For å være helt ærlig: du virker ganske umoden selv (som er HELT naturlig for en 21-åring). At han er på er slikt nivå at han vurderer at dere matcher og anser deg deg som potensiell kjæreste (og stemor!) får det til å ringe varsellamper her. Du er under utvikling, og vil trolig vokse fra ham innen få år, han er nok ganske stagnert. Du bør finne det noen en god del nærmere din egen alder. 

Anonymkode: 9ebfe...18c

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden er i kjent stil ekstremt dømmende, trangsynt, snevert tankesett, med mannehatende enkle mennesker.  Menn i 30 årene er i sin beste alder og trenger som regel ikke kjøpe sex. Ei på 21 år er voksen og kan være oppegående og absolutt interessant for noe seriøst for noen i 30 årene. Mitt beste råd er å drite i hva som står på denne nettsiden. 

Kanskje funker det ikke. Kanskje han bruker det. Eller... kanskje det vil fungere. Hvem vet. Ingen her i alle fall.

Men det at han har barn fra før, bør du absolutt tenke deg godt om, om du vil involvere deg i. 

Anonymkode: d1e1f...f49

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Som 21-åring er du på et kritisk stadie i livet ditt hvor du bør fokusere på din personlige vekst, utdanning og karriereutvikling. Å starte et forhold med en mann som allerede er på en annen plass i livet sitt, med en egen familie, kan distrahere deg fra å forfølge dine egne mål og ambisjoner. Det kan også være vanskelig for deg å navigere i utfordringene ved å bli stemor i så ung alder, og ansvaret som følger med det.

Du kan ende opp med å måtte gjøre store kompromisser med dine egne behov og ønsker for å imøtekomme hans livsstil og ansvar som forelder. Jeg oppfordrer deg til å ta deg tid til å reflektere over hva du ønsker for deg selv og din fremtid.

Endret av ruffen29
  • Liker 5
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...