AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Skrevet 20. mars 2023 … den han åpner seg for spesiell for ham? Anonymkode: e88d4...b0d
Andro Skrevet 20. mars 2023 #2 Skrevet 20. mars 2023 Noen forteller alt til alle, andre velger sine lyttere med omhu. Skulle jammen tro at menn var nesten som andre folk. 8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Skrevet 20. mars 2023 ...det fordi han tror han snart skal dø... Anonymkode: 420fd...726
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 Ja, det er et godt tegn. Anonymkode: 75026...9d9 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #5 Skrevet 20. mars 2023 Ja gifte menn syns elskerinner er spesielle, derfor åpner de seg for dem.... Anonymkode: 78e28...fa3 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #6 Skrevet 20. mars 2023 Nei, betyr bare at de bruker (og ofte misbruker) damers emosjonelle tilgjengelighet fordi de ikke gidder å gå til psykolog selv. Anonymkode: c9d48...a1e 3
Flintis Skrevet 20. mars 2023 #7 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): … den han åpner seg for spesiell for ham? Anonymkode: e88d4...b0d Vedkommende må være trygg på den han snakker med og på den måten er de spesielle. Så er det ofte slik at er han først trygg på deg så får du vite alt og blir en medsammensvoren så da bør du ikke fortelle ting videre. 1
Hjelpsom Skrevet 20. mars 2023 #8 Skrevet 20. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: … den han åpner seg for spesiell for ham? Anonymkode: e88d4...b0d Ja definitivt for meg i allefall🙈, men alle menn er jo ikke like. Men det skal sies at menn generelt sett jo er litt dårlig til å prate om følelser og sine innerste tanker. Så hvis en mann gjør det overfor deg, så vil det i det fleste tilfeller bety at du er helt spesiell for han. 🧑🤝🧑 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #9 Skrevet 20. mars 2023 Useless skrev (14 minutter siden): Ja definitivt for meg i allefall🙈, men alle menn er jo ikke like. Men det skal sies at menn generelt sett jo er litt dårlig til å prate om følelser og sine innerste tanker. Så hvis en mann gjør det overfor deg, så vil det i det fleste tilfeller bety at du er helt spesiell for han. 🧑🤝🧑 Really? Det er jo det jeg håper. ❤️ Han er egentlig en veldig privat, innesluttet mann. Han har få venner og lite nettverk. Men hver gang vi prates får jeg vite hans dypeste hemmeligheter. Det føles fint. Ts Anonymkode: e88d4...b0d
Hjelpsom Skrevet 20. mars 2023 #10 Skrevet 20. mars 2023 56 minutter siden, AnonymBruker said: Really? Det er jo det jeg håper. ❤️ Han er egentlig en veldig privat, innesluttet mann. Han har få venner og lite nettverk. Men hver gang vi prates får jeg vite hans dypeste hemmeligheter. Det føles fint. Ts Anonymkode: e88d4...b0d Jeg har kun delt mine dypeste og mest private tanker med en person i mitt liv, og det var eksen. Og jeg tror det fleste menn er sånn. Vi kan prate om det meste ofte, men da er det mer overfladisk. Menn vil generelt ikke fremstå som "svake" og derfor deler vi ofte ikke like mye som kvinner, når vi først gjør det så er det som oftest til en kvinne som betyr alt for oss, det skjer i allefall ikke at det blir delt med en annen mann om du skjønner. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #11 Skrevet 20. mars 2023 Useless skrev (1 minutt siden): Jeg har kun delt mine dypeste og mest private tanker med en person i mitt liv, og det var eksen. Og jeg tror det fleste menn er sånn. Vi kan prate om det meste ofte, men da er det mer overfladisk. Menn vil generelt ikke fremstå som "svake" og derfor deler vi ofte ikke like mye som kvinner, når vi først gjør det så er det som oftest til en kvinne som betyr alt for oss, det skjer i allefall ikke at det blir delt med en annen mann om du skjønner. Wow! Takk. Jeg håper jo jeg er litt spesiell for han. Det er mitt innerste håp. ❤️ Ts Anonymkode: e88d4...b0d 1
Gjest Refreng Skrevet 20. mars 2023 #12 Skrevet 20. mars 2023 Det varierer veldig. For noen; ja. For andre kan det være ren manipulasjonsteknikk for å holde på en partner ved å appellere til sympati og samvittighet. Det finnes flere enn 1 motivasjon til å utføre en handling. Sunn skepsis er alltid lurt, uten å bli for kynisk når det gjelder andre mennesker sine intensjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå