Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessverre var sexen dårlig da vi var sammen og jeg er redd det kommer til å være sånn igjen om vi går inn i et forhold igjen. Han var ikke særlig mottakelig for å prate om sex og mine behov den gangen da han synes dette var altfor vanskelig. Til og med bruk av leketøy og sexy undertøy på meg var ikke av interesse for han selv om jeg sa jeg likte det.

Men nå virker det som om han er litt mer åpen og han gir tydelig beskjed om at han vil ha meg tilbake. Virker som han faktisk jobber for å få meg litt mer på gli for å hooke opp o.l. Han vil date meg liksom. 

Men kan man jobbe med å forbedre sexen når den var dårlig før tror dere? Evt hvordan skal man begynne å jobbe med det liksom😅? Faller man liksom ikke inn i det samme gamle dårlige mønsteret? 

Jeg liker og tenner på menn som seksuelt er litt frekke, freidige, dominante og veldig nysgjerrige. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ute etter å dokumentere sin utilstrekkelighet, nok en gang.

Skrevet
Andro skrev (21 minutter siden):

Han er ute etter å dokumentere sin utilstrekkelighet, nok en gang.

Hvordan da? Vil han bli avvist liksom? 

Skrevet

Kan dere ikke treffes uten å være et par først? Se om han faktisk har endret seg..

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke lære en gammel okse å raute. Du kommer til å bli en seksuelt frustrert dame med han der.

• Liker 4
Skrevet

Man kan jo endre sine lyster og seksuelle nysgjerrighet. Men  spørsmålet er om han har endret seg?

Tror det er langt  vanskeligere å skulle få det til å stemme for dere to, om dere begge er på samme sted som forrige gang.

• Liker 1
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (8 minutter siden):

Man kan jo endre sine lyster og seksuelle nysgjerrighet. Men  spørsmålet er om han har endret seg?

Tror det er langt  vanskeligere å skulle få det til å stemme for dere to, om dere begge er på samme sted som forrige gang.

Ingen av oss er på samme sted i grunn. Vi har blitt hyggelige mot hverandre igjen, ikke bitre/sinte og anklagende på hverandre lengre (eller jeg er ihvertfall ikke det og han virker også til å ha kommet seg over det verste), vi snakker sammen på en god måte, vi samarbeider godt om barna(har vi alltid gjort i grunn), vi er nygjerrige på hverandre, vi ler sammen, vi har faktisk lyst til å henge sammen igjen... eller JEG kan se for meg at vi kan henge litt sammen igjen, han har alltid hatt lyst til å henge med meg. Begge har våre egne boliger og han godtar at jeg ikke ønsker å bo med noen igjen. 

Skrevet
7 minutter siden, Fighter83 said:

Ingen av oss er på samme sted i grunn. Vi har blitt hyggelige mot hverandre igjen, ikke bitre/sinte og anklagende på hverandre lengre (eller jeg er ihvertfall ikke det og han virker også til å ha kommet seg over det verste), vi snakker sammen på en god måte, vi samarbeider godt om barna(har vi alltid gjort i grunn), vi er nygjerrige på hverandre, vi ler sammen, vi har faktisk lyst til å henge sammen igjen... eller JEG kan se for meg at vi kan henge litt sammen igjen, han har alltid hatt lyst til å henge med meg. Begge har våre egne boliger og han godtar at jeg ikke ønsker å bo med noen igjen. 

Du har vel ingenting å tape på å prøve. Virker jo som du vet hva du ønsker og ikke ønsker. Om han har endret seg vil du jo finne ut ganske så raskt og funker det ikke, så bor dere jo ikke sammen og kan være venner likevel, siden dere virker å ha det "flott" nå.

Er jo bra dere er kommet over det bittre/sinte og samarbeider godt om barna. Så hva har du å tape, ingenting siden det er du som har kontrollen 😃

• Liker 1
Skrevet
Useless skrev (19 minutter siden):

Du har vel ingenting å tape på å prøve. Virker jo som du vet hva du ønsker og ikke ønsker. Om han har endret seg vil du jo finne ut ganske så raskt og funker det ikke, så bor dere jo ikke sammen og kan være venner likevel, siden dere virker å ha det "flott" nå.

Er jo bra dere er kommet over det bittre/sinte og samarbeider godt om barna. Så hva har du å tape, ingenting siden det er du som har kontrollen 😃

Jeg har sagt til han at vi må i parterapi om det skal bli noe mellom oss igjen. Vi må lære å snakke om sex sammen og finne ut hvordan vi skal gi forholdet positiv næring fremover.

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, Fighter83 said:

Jeg har sagt til han at vi må i parterapi om det skal bli noe mellom oss igjen. Vi må lære å snakke om sex sammen og finne ut hvordan vi skal gi forholdet positiv næring fremover.

Kan nok være lurt ja. Jeg synes du bare skal prøve, du har jo ikke noe å tape, men alt å vinne hvis det går bra 💓. Regner med at han er enig om parterapi og da er dere jo godt på vei allerede. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...