Gå til innhold

Føles som jeg ikke kommer til å møte en det føles sånn med som det gjorde med eksen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Der tida fløy når vi var sammen. Jeg kunne være meg selv, og han var min beste venn. Pratet med han om det meste, og var han jeg ville snakke med om det var noe. Følte et fellesskap. 

Det ble slutt grunnet forskjellige ønsker om framtiden og store valg. Han gikk. 

Flere som har hatt det sånn som dette?

Anonymkode: 19497...c6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok alle kjenner det den følelsen etter brudd, at ingenting kan erstatte det som var, at man aldri finner så bra kjemi igjen, at man ikke vil møte noen man kan være like mye seg selv med eller ha så bra sex med osv... 

Jeg kan ikke svare på om det er sant eller ikke, for jeg har ikke datet etter brudd med eksen men ser på venninner at de finner nye gode forhold de aldri trodde de ville finne bedre match enn eksen men fant det. Så det er mulig :)

Anonymkode: cb2fe...60e

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge siden er det at det ble slutt mellom dere?

Det er nok vanlig å føle det sånn som du beskriver i mange tilfeller, særlig når det er partneren som velger å gå. Det er alltid verst å bli forlatt, heller enn å være den som forlater. Og da føles det jo nettopp sånn som du skriver nå, at det føles som du "aldri kommer til å føle det sånn igjen" osv,

Men med mindre du er 65 (og selv da er det mange som finner seg nye partnere), så er det gode sjanser for at det vil du - du vil møte en annen og kanskje føle ENDA MER enn med eksen :) Vær positiv.

Anonymkode: 353ea...4b8

Skrevet (endret)

Normal følelse etter et brudd. Den følelsen forsvinner ofte etterhvert. 

Endret av Eloise12345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...