AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Skrevet 20. mars 2023 Jeg hadde tenkt å gå tur ute imorgen med han jeg dater, har tenkt å ta han med til parken imorgen. Har foreslått Torshovparken. Han sa det høres fint ut.😘hva tenker dere? Er det romantisk? Det er benk der. Han sa at han så frem til å kysse meg igjen.pleier dere å gå tur til parker tidlig i datingstadiet? Eller mere for kjærester? Anonymkode: 54034...629
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #2 Skrevet 20. mars 2023 Gå tur er fint på date, men avslutte med restaurant Anonymkode: 85139...bec
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Skrevet 20. mars 2023 Litt for kladt ut til at tur i seg selv er en aktuelt date for min del. Anonymkode: 22edf...3e5 1
Grüner Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 (endret) Synes ikke tur i parken er spesielt romantisk og Torshovparken er jo veldig liten, så jeg hadde heller valgt Frognerparken da. Men du kan jo gjøre turen litt mer romantisk ved å ta med et pledd å sitte på og en termos med kakao, litt sånn Skam-opplegg 😉? Endret 20. mars 2023 av Grüner
GrønnNellik68 Skrevet 21. mars 2023 #5 Skrevet 21. mars 2023 Gjør som du har tenkt ellers blir du bare usikker på om det er bra nok. Det er helt sikkert bra nok. Jeg tok med en ned på stranda her en forblåst sommer kveld med litt regn i lufta holdt på å fryse ihjel og hadde tatt med en termos kaffe og solboller fra shell. Ble aldri oss, men fikk høre i ettertid fra han at det var en av de fineste datene han hadde vært på for alle andre skal alt være så "mye" og perfekt. Den daten var langt fra perfekt. ha ha ha. 1
AprilLudgate Skrevet 21. mars 2023 #6 Skrevet 21. mars 2023 Jeg fikk frieri der 🥰🥰🥰 Men ellers: helt vanlig Ã¥ spasere en tur i park uansett relasjon og antall treff. Torshovparken er koselig, og rett ved cafeer man kan ta med seg kaffe etc fra. Jeg hadde ikke dratt frem et pledd nÃ¥ i slapsevær Â
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Skrevet 22. mars 2023 Blir vel litt kort tur å bare gå i parken, tenker jeg da.🤔 Litt kaldt å sitte ute nå også. Men en runde i parken etterfulgt av en kaffe på cafe kan jo være greit. Anonymkode: 57008...bae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå