Gå til innhold

Kan barnet bo hos bestemor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg har et barn på 11 som ønsker bo et år hos bestemor. De bor på en annen kant av landet enn oss men barnet er vandt med være der hver ferie siden barnet var 3 år. Alle andre i familien bor der(kusiner og fettere og tanter). Barnet ønsker dette selv, jeg ser heller ikke problemet :) 

Anonymkode: 5bc18...dd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan barnet bo der, men klarer du å være så lenge borte fra barnet? Jeg hadde ikke klart det.

La barnet flytte, men ha åpen retur for henne når som helst. Det kan hende barnet vil savne deg og venner der dere bor nå.

AnonymBruker
Skrevet

Du er 35, mannen er 37, det er 2 år mellom dere. Dere har vært sammen i 15 år og gift i 10, denne gangen? 

Anonymkode: 379f6...04a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er 35, mannen er 37, det er 2 år mellom dere. Dere har vært sammen i 15 år og gift i 10, denne gangen? 

Anonymkode: 379f6...04a

Eh..? Feil tråd eller bare stått opp på feil fot?

Anonymkode: 92310...77c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Eva-Lena skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig kan barnet bo der, men klarer du å være så lenge borte fra barnet? Jeg hadde ikke klart det.

La barnet flytte, men ha åpen retur for henne når som helst. Det kan hende barnet vil savne deg og venner der dere bor nå.

Jeg hadde såklart besøkt barnet hver måned for å følge opp skole, og snakket sammen hver dag, og åpen retur er en selvfølge ❤️ 

Anonymkode: 5bc18...dd6

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er en repeterende trolletråd?

Anonymkode: 93a83...547

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...