Gå til innhold

Hva er dine tanker om denne kroppen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at bildet ikke er helt optimalt mtp at det er klær på, og modellen står med ryggen til. 
1.60 høy og usikker på hvordan andre oppfatter meg/kroppsfasongen? Vet at andres syn vil kunne variere fra den ene ytterkanten til den andre, og er mest bare nysgjerrig! Er godt trent (løping), men opplever selv at dette ikke er spesielt merkbart. Det er ikke kjempeviktig for meg heller. Har mye hormoner i ubalanse. 

F2BA6822-8598-4314-8A3B-2365A5ADE3C6.jpeg

Anonymkode: d24d5...165

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne. Og du ser fin ut 👏 Ser overhode ingenting unormalt eller sjenerende med kroppen din. Men hvorfor søker du bekreftelse her?

Anonymkode: a0f20...cf0

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normal. Du er usikker bare. 

Anonymkode: 3ce17...8da

• Liker 12
  • Nyttig 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Fin og slank kropp.

Men jeg lurer også på hva du er ute etter her. Er du virkelig så usikker på deg selv at du tror kroppen din ser unormal ut (i så fall er det veldig trist og du bør vurdere å oppsøke hjelp), eller fisker du etter komplimenter?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe rart her annet enn ei bukse som er for lita.

Anonymkode: 14540...9f5

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hot!

Anonymkode: 70300...e06

• Liker 2
Skrevet

Lurer på hvorfor buksa er dratt så langt opp i skrittet og mellom rompeballene.. er det for at vi skal se kroppen din bedre? 

Slutt å bry deg så mye om hva andre synes. Skjønner ikke hva du spør om egentlig. 😖

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du ser flott ut , så objektivt jeg klarer. Hilsen mann. 

Subjektivt, så ser du også flott ut. 

Anonymkode: 80e2c...c69

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe for meg. 

Anonymkode: 5fc54...969

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Flott kropp. Du har god grunn til å være stolt av den :)

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som en helt vanlig kropp, håper den fungerer som den skal, og tar deg dit du vil. 

Anonymkode: 0d44a...c95

• Liker 5
Skrevet

Kjempefin kropp. Skjønner ikke de som sier at buksa er for liten, eller for langt dratt opp. Jeg og venninnene mine går også sånn kledd ☺️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ganske normal kropp, ser helt greit ut.

Anonymkode: 3344b...896

• Liker 2
Skrevet

Kvinne her. 

Skikkelig flott og ungdommelig kropp. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig, slank kropp med buksa litt for langt opp i rumpa. 

Anonymkode: 7671d...f28

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ikke noe rart her annet enn ei bukse som er for lita.

Absolutt ikke, den sitter perfekt. Bra i kroppen er du så du trenger ikke gå i vide søppelsekker. 

Anonymkode: 1d908...238

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for alle tilbakemeldinger. Jeg er bare nysgjerrig og ønsket folks ærlige tanke. 
ja, jeg er litt usikker på hvordan andre oppfatter den. Og Ja, jeg er mest opptatt av at jeg er funksjonsfrisk. Jeg jobber mye med meg selv og de tankene. Jeg har heller ikke dratt buksen opp, slik noen oppfatter. Tvert imot, så forsøkte jeg å rette på den og dra den mer ned fordi jeg syntes den krøller seg bak knærne når jeg reiser meg.😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott og fin kropp synes jeg! 

Hvilken modell er det på den Levis buksen? Synes den satt så fint 🙂

Anonymkode: 6e0f0...310

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (41 minutter siden):

Lurer på hvorfor buksa er dratt så langt opp i skrittet og mellom rompeballene.. er det for at vi skal se kroppen din bedre? 

Slutt å bry deg så mye om hva andre synes. Skjønner ikke hva du spør om egentlig. 😖

Hei! Først og fremst så ser du hva jeg spør etter i hovedinnlegget og tanken bak. Dernest - nei, jeg har faktisk ikke dratt jeansen opp. Jeg drar den ned over alt når jeg reiser meg, fordi den er i kort lengde (jeg er jo ikke mye høy), og krøller seg fort under både rumpe og knær😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Flott og fin kropp synes jeg! 

Hvilken modell er det på den Levis buksen? Synes den satt så fint 🙂

Anonymkode: 6e0f0...310

Takk! Det er 501 crop. Liker den også godt, med tanke på at jeg slipper å legge opp ift høyden min😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...