AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #41 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje du skal tenke litt over hvordan clickbait fungerer, og hvorfor det ikke hadde fungert på en fysisk avis (annet enn eventuelt på forsiden). Hint: Når du har den fysiske avisa så har du allerede betalt for den. Du trenger ikke å betale for hva som ligger bak "SJOKK" overskriften. Anonymkode: 5793d...5a9 AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 21.34): Click bait-sakene på nett er søppel. Men vi får mer av det vi klikker på, både hos Dagbladet og alle andre. Magasinet på lørdager er fremdeles bra, selv om det ikke er så bra som det var før. Og Rolf Hansen leverer Norges beste kryssord i avisa onsdag og lørdag. Så jeg kjøper Dagbladet onsdag og lørdag, og avisa er ikke på langt like sensasjonspreget på trykk som på nett. Anonymkode: edaa2...809 Kanskje du skal være redelig nok til å sitere hele innlegget mitt, hvor jeg helt tydelig også nevner click bait 🙄 Anonymkode: edaa2...809 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #42 Skrevet 20. april 2023 Dagbladet-journalisten kledde av seg for swingers-reportasje https://journalisten.no/dagbladet-journalisten-kledde-av-seg-for-swingers-reportasje/568370 Anonymkode: e3870...31c 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #43 Skrevet 20. april 2023 Tipper det er fordi de skriver `AKKURAT NÅ` med blinkende rød skrift. Og da blir menneskeheten nysgjerrig på hva i alle vide verden som skjer akkurat nå med blinkende fristende skrift. Og derfor har jeg mista trua menneskeheten. Anonymkode: 31545...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå