Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei venninne som sliter skikkelig med sin datter på 14 år. Hun har fått diagnosen sterkt deprimert. Hun driver på med selv skading og spiser nesten ikke noe. 

Min venninne er sykemeldt og utslitt. Hun er alene med henne og en på 8 år. Hun må passe på henne pga selvmordstanker. Min venninne er i møtet med bup,  skolen og legen hele tiden. Bup kan tilby jenta en samtale med psykolog en gang i måneden. Det er for lite. 

Skolen har lovet å lage ett opplegg for henne sånn at hun kommer på skolen. Hun klarer ikke vanlig undervisning. Men ingen ting skjer. Nå har hun ikke vært på skolen på 3 uker. 

Min sønn har en kompis som har en far som er psykolog. Er det frekt å spørre han om råd? Jeg er ganske desperat nå. Ser at min venninne snart knekker sammen 

Anonymkode: de612...b4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...