Gå til innhold

Hvor ofte møtes dere som er kjærester/ikke bor sammen enda?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei🥰 Startet å date en mann for ca halvt år siden, vi er nå enig om å ta neste steg. Det jeg sliter med er å finne ut hva som er passende mengde å møtes. Vi begge har ganske små barn fra før, som vi har en viss prosent. 
Hvor ofte pleide dere å henge sammen k starten?🥰 Slik at begge også får rettferdig mengde egentid, så det ikke kun blir kjæreste, barn og jobb. 

Anonymkode: 43dfa...dc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slik at begge også får rettferdig mengde egentid, så det ikke kun blir kjæreste, barn og jobb. 

Glem konseptet rettferdig.

Dere må justere dere fram til noe som passer sånn passe OK for begge to.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig lurt av dere å snakke om dette på forhånd, og respektere den andres ønsker.

Jeg har barn 100%, og føler meg helt kvelt av at kjæresten min er hos oss omtrent _hele_ tiden. Har fortalt ham at jeg er en person som trenger litt alenetid og trives med noen kvelder alene, men han er åpenbart helt døv for mine behov.

Dette plager meg så mye at jeg bare føler mer og mer irritasjon ovenfor ham, og jeg kommer til å gjøre det slutt. Dette kunne sikkert blitt bra, men han har ødelagt det helt ved ikke å lytte til hva jeg har sagt, igjen og igjen. Er bare dritt lei nå. 

Anonymkode: 522ba...6ac

AnonymBruker
Skrevet

Vi møtes alt fra 1 til 3 ganger i uka når det er «hverdag/helg», noe mer og mer overnatting når det er ferie. Begge har behov for alenetid, han har tenåring boende hjemme 100% (kun hos mor i ferier) og jeg har også tenåring som kommer å går. Pluss jobbing selvsagt. Det blir travelt nok i hverdagen.

Men når kvelden faller på sånn når det nærmer seg leggetid (21-22 tiden), da er savnet stort når vi ikke er sammen… 

Anonymkode: 16b36...8ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...