AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Skrevet 20. mars 2023 Nesten hver gang jeg skal dusje så er det ''uuuh, kan ikke jeg bli med da? hadde trengt en dusj'' selv om han dusjet dagen før..vi har dusjet sammen før, men det ender alltid opp med at han blir kåt og det ene fører til det andre. Jeg liker å dusje alene, syns egentlig det bare er stress å ha han med meg inn i dusjen(vi har stor dusj så det går ikke på det) men det er noe med det å bare få den lille egentiden, ha på musikk, koble litt ut, skrubbe meg inn med en god skrubb og bare slappe litt av. Han blir nesten furten når jeg sier nei..vet om andre som har dobbeldusj og som synes det er så koselig å dusje sammen, føler meg litt alene som ikke syns det egentlig. Dusjer du sammen med kjæresten? Anonymkode: 824cd...7f5 7 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #2 Skrevet 20. mars 2023 Hater å dusje sammen med kjæresten. Det er ikke en dusj, det er en inngang til sex, og det vet vi begge. Men det er ikke digg å ha sex i vann, det har jeg sagt til typen, og han forstår og aksepterer det heldigvis. Hender seg vi dusjer sammen likevel, men da er det ikke noe poeng å forvente alenetid eller en avslappende dusj. Vi vet begge hva som vil skje da. Anonymkode: 8bf85...ac0 13 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hater å dusje sammen med kjæresten. Det er ikke en dusj, det er en inngang til sex, og det vet vi begge. Men det er ikke digg å ha sex i vann, det har jeg sagt til typen, og han forstår og aksepterer det heldigvis. Hender seg vi dusjer sammen likevel, men da er det ikke noe poeng å forvente alenetid eller en avslappende dusj. Vi vet begge hva som vil skje da. Anonymkode: 8bf85...ac0 Ja, er nettopp det og han vet jo det selv innerst inne. Men om han bare kunne gitt faen i å mase hver eneste gang..🤷♀️ jeg går i dusjen for å dusje først og fremst.. Anonymkode: 824cd...7f5 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 Jeg HATER å dusje med partner. Ikke fordi det blir sex, men fordi jeg liker å være alene i dusjen. Hadde typen min blitt furt pga det, hadde jeg tatt han med i dusjen og dusjet i iskaldt vann. Anonymkode: 11c1b...d9c 10 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #5 Skrevet 20. mars 2023 Jeg liker ikke å dusje med partner. Han er alt for høy, så vannet treffer skuldrene hans og spruter i øynene mine hele tida. Han har flere grader varmere vann enn meg, så jeg skåldes. Han skal absolutt klå og klå og klå, og så blir det så trangt at jeg må stå klint oppi veggen. Eneste positive med å dusje sammen er at sex blir fort overstått, og at jeg kan vaske vekk klinet med en gang. Om vi skal ha sex etterpå, må jeg jo vaske meg igjen med en gang. Bortkastet dusj. Jeg liker ikke å dusje, det er et nødvendig onde 🤷♀️ Anonymkode: 871c6...5af 10 6
I Grosny Skrevet 20. mars 2023 #6 Skrevet 20. mars 2023 Hva med å dusje alene først til du blir ferdig og har fått denne avslappende alenetiden, og så kan han heller komme inn i dusjen etterpå og nyte følelsen av å la hendene gli over våt, glatt deilig hud og kjenne deg varm glatt og myk inntil seg? 4 2
Trolltunge Skrevet 20. mars 2023 #7 Skrevet 20. mars 2023 Vi dusjer sammen når vi camper, om det er dusjrom stort nok til det. Det er koselig og morsomt, og ikke tid til noe annet om det er poletter. Det er også koselig og morsomt fordi det er ferie, og kun skjer noen få ganger i året. Jeg hadde følt meg invadert og snytt for alenetid dersom han maste på det hver gang jeg skulle dusje. Jeg hadde forklart at det var min stund, og noe jeg ville beholde slik. 4 1 1
17.11 Skrevet 20. mars 2023 #8 Skrevet 20. mars 2023 Hahaha, jeg er så enig. Det er trangt, jeg får ikke nok vann på meg, alt tar dobbelt så lang tid, nevnte jeg at det er trangt? Vi dusjet sammen av og til første året vi var sammen. Nå skjer det aldri. 5
svartkatt Skrevet 20. mars 2023 #9 Skrevet 20. mars 2023 Tenker ikke på dusj sammen med en som en vanlig dusj.. det er vel aldri helt poenget med å dusje sammen heller. Det er mer en form for oppvarming/foreplay. 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #10 Skrevet 20. mars 2023 Kjæresten min ville veldig gjerne være med i dusjen i begynnelsen av forholdet, men så innså han at jeg likte å ha vannet mye varmere enn han og at det egentlig ikke er så romantisk 😂 ender alltid opp med at han klager og at det er for varmt, jeg klager over at det er for kaldt. Den ene fryser mens den andre skyller seg osv 😅 så derfor foretrekker vi å dusje hver for oss som oftest, av og til dusjer vi sammen. Anonymkode: 64e69...92a 7 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #11 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): øler meg litt alene som ikke syns det egentlig. Dusjer du sammen med kjæresten? Anonymkode: 824cd...7f5 Du et langt i fra alene😀 Bare stress å dusje med andre. Jeg også elsker «alenetiden» når jeg dusjer. Heldigvis er samboere min lik. Anonymkode: 2c61d...9ed 2 2
Søgni Skrevet 20. mars 2023 #12 Skrevet 20. mars 2023 Nei fy søren, dette hadde jeg faktisk aldri giddet. 😅 Håper min aldri kommer på dette. Det finnes jo for så vidt folk som synes det er koselig med felles konto på sosiale medier og tandemsykkel og, det betyr ikke at det er koselig for meg. 10
Epictetus Skrevet 20. mars 2023 #13 Skrevet 20. mars 2023 Hva med å gjøre det av og til, bare for å glede den du elsker? 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #14 Skrevet 20. mars 2023 Vi gjør det av og til. Har stor dusj og kan lage sprut på to dusjhoder samtidig. Men det bare for at det er koselig når vi begge likevel skal dusje. Ikke som innledning til sex. Da har vi allfall avtalt det. At det er sex vi skal ha. Ikke at den ene skal vaske seg og den andre vil ha sex, liksom, det hadde vært irriterende. Anonymkode: 1a514...d48 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #15 Skrevet 20. mars 2023 Kan du ikke TA EN JÆVLA DUSJ med kjæresten din bare for å gjøre partner glad? Skjønner ikke hvorfor man skal lage så jævla mye greier ut av ingenting... Ta deg en dusj alene etter Anonymkode: 87498...1d7 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #16 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke TA EN JÆVLA DUSJ med kjæresten din bare for å gjøre partner glad? Skjønner ikke hvorfor man skal lage så jævla mye greier ut av ingenting... Ta deg en dusj alene etter Anonymkode: 87498...1d7 Enig, gi ham en avsugning og send han ut. Så kan du kose deg i dusjen alene etterpå 💦🍆 Anonymkode: 892f8...ed5 3
Andro Skrevet 20. mars 2023 #17 Skrevet 20. mars 2023 Koser oss i dusjen vi men vi dusjer ikke sammen hver gang naturligvis. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #18 Skrevet 20. mars 2023 Bare styr, vik helst dusje alene👍🏼 Anonymkode: 52ccb...8b8 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #19 Skrevet 20. mars 2023 Kan ikke fordra å dusje med partner og jeg har prøvd det med flere. Trangt og vannet spruter overalt og han/de limer seg på meg gjennom hele seansen. jeg dusjer hver morgen og det gjør jeg utelukkende av hygienske hensyn og da er det ting som må gjøres - vask, barbering, skrubb, hårvask, balsam. Det går ikke an å gjennomføre dette i vanlig dusj på f.eks hotell uten at det blir ubehagelig, og særlig hvis mannen også skal ivareta sin hygiene og så skal vi liksom kose oppi det hele. Jeg synes heller ikke sex i dusj er noe særlig. Jada, jeg kan dusje sammen en gang i blant dersom det er så viktig, men det er jo bare så oppskrytt. Spesielt for meg som aldri dusjer annet enn om morgenen når jeg i tillegg er trøtt og har begrenset med tid og lyst i utgangspunktet. Så jeg sier ja hvis vi her på hotell og holder ut, men det gir meg ingenting, tvert i mot, bare ubehag og irritasjon. Anonymkode: 7ae9e...7fb 5 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #20 Skrevet 20. mars 2023 Uff, husker eksen også synes det var så fint å dusje sammen. Jeg synes ikke det. Ikke om jeg ønsket å dusje og bli ferdig med det. Jeg likte det ikke fordi dusjen var trang, vannet traff ikke begge så man da stå og vente på tur (kjedelig og kaldt) og han skulle absolutt gjøre det til en inngangsport for sex. Selvfølgelig kunne det være koselig av og til, men hver eneste gang med det gnålet orket jeg ikke. I tillegg så var det litt sånn for meg at når jeg gikk i dusjen så følte jeg meg skitten og at han da skulle klå og holde på likte ikke jeg, men det skjønte jo ikke han. Så jeg ønsker som oftest å dusje alene enn at jeg skulle stå der og fryse bare fordi han synes det var kjempegøy. Jeg blir i hvert fall lett kald om jeg må være våt uten å få stå under vannet. Anonymkode: 14f11...6b5 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå