AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Skrevet 20. mars 2023 Hei 🌸 Har kjøpt meg en boks med denne for vil prøve for å se om det blir noen effekt. Det står at 2 tabletter om dagen skal inntas etter mat. Må jeg ta 2 tabletter hver dag eller holder det med 1? Dere som bruker disse fast, hvordan gjør dere det? Vil gjerne høre om erfaringer? Anonymkode: 0c783...d1e
Blingblingtahei Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 Hei! Jeg har gått på de i ca seks mnd etter svangerskap pga mye håravfall. Jeg begynte med å ta to om dagen for å kjøre opp lagrene mine, gjorde det ca en mnd, også gikk jeg over til å ta en om dagen da de ikke akkurat er billige.. etter ca to mnd begynte jeg å miste mye mindre hår, samt at jeg fikk masse nye hår. Må vurdere om jeg skal kjøpe de igjen 🤔 syntes jeg fikk finere hud og negler av de også. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Blingblingtahei skrev (1 time siden): Hei! Jeg har gått på de i ca seks mnd etter svangerskap pga mye håravfall. Jeg begynte med å ta to om dagen for å kjøre opp lagrene mine, gjorde det ca en mnd, også gikk jeg over til å ta en om dagen da de ikke akkurat er billige.. etter ca to mnd begynte jeg å miste mye mindre hår, samt at jeg fikk masse nye hår. Må vurdere om jeg skal kjøpe de igjen 🤔 syntes jeg fikk finere hud og negler av de også. Håravfall etter svangerskap er normalt og skyldes i hovedsak håret ikke har falt av som normalt under svangerskapet. Altså ikke noe du kan avhjelpe med kosttilskudd og det gir seg av seg selv etter noen uker/måneder (merk samme perioden du tillegger hårpillenes udokumenterte egenskaper). Hvis du er redd for vitaminmangel oppfyller en vanlig multivitamin behovene dine eller sjekk status hos lege. Good for me og lignende produkter er ikke spesialisert i annet enn å tømme lommebøker og gjøre influencere rikere. Anonymkode: 83aa1...099 7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 Blingblingtahei skrev (1 time siden): Hei! Jeg har gått på de i ca seks mnd etter svangerskap pga mye håravfall. Jeg begynte med å ta to om dagen for å kjøre opp lagrene mine, gjorde det ca en mnd, også gikk jeg over til å ta en om dagen da de ikke akkurat er billige.. etter ca to mnd begynte jeg å miste mye mindre hår, samt at jeg fikk masse nye hår. Må vurdere om jeg skal kjøpe de igjen 🤔 syntes jeg fikk finere hud og negler av de også. Tusen takk, dette var nyttig info👍 Anonymkode: 0c783...d1e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #5 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Håravfall etter svangerskap er normalt og skyldes i hovedsak håret ikke har falt av som normalt under svangerskapet. Altså ikke noe du kan avhjelpe med kosttilskudd og det gir seg av seg selv etter noen uker/måneder (merk samme perioden du tillegger hårpillenes udokumenterte egenskaper). Hvis du er redd for vitaminmangel oppfyller en vanlig multivitamin behovene dine eller sjekk status hos lege. Good for me og lignende produkter er ikke spesialisert i annet enn å tømme lommebøker og gjøre influencere rikere. Anonymkode: 83aa1...099 Det var ikke dette jeg spurte om, jeg spurte om erfaringer. Så det kan du holde for deg selv, eller skriv andre steder og ikke her. Takk. Anonymkode: 0c783...d1e 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #6 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det var ikke dette jeg spurte om, jeg spurte om erfaringer. Så det kan du holde for deg selv, eller skriv andre steder og ikke her. Takk. Anonymkode: 0c783...d1e Nå var det vel heller ikke deg jeg svarte. Har ikke personlig erfaring med luriumpiller så kan ikke hjelpe deg med "optimal" bruk og ikke prøvde jeg på det heller. Blir der i mot ganske oppgitt når jeg ser folk betale dyrt for ingenting slik den jeg siterte gjør. Lurer forresten på hvordan disse pillene vet de bare skal få hodehåret til å vokse og ikke det i nesen eller under armene? Kanskje du vet? Anonymkode: 83aa1...099 6 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #7 Skrevet 21. mars 2023 Jeg merket god bedring etter ca 6 månd bruk. Mer vekst og håret kjentes mykere og sterkere. Tar to om dagen. Jeg vil nå gå over til andre multivitaminer fra apoteket som inneholder mye av det samme som hair luxious gjør. Grunnen er at nå har hair luxious steget i pris. Så det når jeg skulle kjøpe ny boks forleden. Og jeg synes de er mer enn dyre nok fra før. Anonymkode: 21e83...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #8 Skrevet 28. mars 2023 Jeg kjøper boksene når de selges til 40%, tar alltid to piller, ellers ser jeg ikke vitsen med å ta dem. Har fått mye ny hårvekst ved hårfestet, vet ikke hvordan det står til ellers. Har ikke hatt håravfall. Anonymkode: 38219...904 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #9 Skrevet 19. april 2023 tok 2 gummies med Hair Luxious i 2 måneder og POFF, fikk jeg både tykkere hår og lengre vipper. Anonymkode: 32d45...62e 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #10 Skrevet 20. april 2023 Jeg fikk mindre håravfall og nye hår ble dannet. Negler gror fortere, og vipper lengre. Ulempen er at hår gror alle veier på kroppen. Jeg måtte f.eks barbere underlivet hver dag for å holde det glatt, noe jeg ikke trenger å gjøre uten tablettene. jeg gikk på to tabletter hver dag i flere måneder. Men jeg oppdaget også ulempen... nye hår kan brekke fortere, negler kan bli sprøere, og mine lengre vipper begynte å knekke... jeg gikk over på en tablett om dagen og det hjalp. Jeg tror at en vokseperiode kan gå for fort slik at sprøheten og knekken kommer til slutt. Nå har jeg vært uten tabletter siden høsten og håret gror sakte igjen, jeg har korte øyevipper som aldri fyller seg ordentlig... og jeg merker økende håravfall... så konklusjonen min er at tablettene virker på meg... men jeg tåler ikke full dosering. Jeg kommer til å handle nye tabletter og kjøre på en om dagen. Jeg vet at sunt kosthold kan gi samme resultat, men jeg får ikke nok av frukt og grønt i mitt hverdagskosthold. Multivitaminpiller osv har jeg også prøvd før med ingen virkning. Jeg tenker slik at om jeg skulle kjørt på med et rikt utvalg av frukt og grønt hver uke... ville nok kostnadene blitt høyere enn hva tablettene koster. Siden mat nå har gått så mye opp i pris. Anonymkode: 11172...38b 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #11 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 13.42): Hei 🌸 Har kjøpt meg en boks med denne for vil prøve for å se om det blir noen effekt. Det står at 2 tabletter om dagen skal inntas etter mat. Må jeg ta 2 tabletter hver dag eller holder det med 1? Dere som bruker disse fast, hvordan gjør dere det? Vil gjerne høre om erfaringer? Anonymkode: 0c783...d1e Tar 2 hver dag, helt utrolige tbl., mistet endel hår hver dag, men nesten med en gang jeg startet med disse så mister jeg kun noen hårstrå ved hver vask! Anonymkode: 27d14...441 1
Forundret.. Skrevet 24. september 2023 #12 Skrevet 24. september 2023 Jeg har fått en boks med hair luxious gummies. Er det bare jeg som synes at de smake helt forferdelig?
MyMichelle Skrevet 25. september 2023 #13 Skrevet 25. september 2023 Forundret.. skrev (På 24.9.2023 den 13.26): Jeg har fått en boks med hair luxious gummies. Er det bare jeg som synes at de smake helt forferdelig? Jeg likte de heller ikke. Dessuten inneholder de verken jern eller magnesium, slik tablettene gjør.
Forundret.. Skrevet 25. september 2023 #14 Skrevet 25. september 2023 MyMichelle skrev (4 timer siden): Jeg likte de heller ikke. Dessuten inneholder de verken jern eller magnesium, slik tablettene gjør. Jeg tenkte jeg skulle spise den boksen for å se om de hadde noe effekt, men jeg sliter. Jeg kvier meg for å spise dem. 1
MyMichelle Skrevet 25. september 2023 #15 Skrevet 25. september 2023 (endret) Forundret.. skrev (1 minutt siden): Jeg tenkte jeg skulle spise den boksen for å se om de hadde noe effekt, men jeg sliter. Jeg kvier meg for å spise dem. Uansett så må det mer enn én boks til for å se noen effekt. Du kan jo prøve svelge dem med vann, uten å tygge. Endret 25. september 2023 av MyMichelle La til siste setning.
Forundret.. Skrevet 27. september 2023 #16 Skrevet 27. september 2023 MyMichelle skrev (På 25.9.2023 den 23.54): Uansett så må det mer enn én boks til for å se noen effekt. Du kan jo prøve svelge dem med vann, uten å tygge. Svelge de der hele?? De er jo digre. Dropper bare å spise dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå