Gå til innhold

Seroquel (antipsykotika) erfaringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker det hver kveld og har gjort det i mange år. Er i full jobb og har barn. Har ingen bivirkninger. Hadde ikke vært en god mor eller fungerende i arbeidslivet over tid med søvnvanskene jeg hadde før. Medisinen har redda meg 

Anonymkode: a41ad...05e

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja som sove medisin.100mg. Brukt fast den dosen i 3 år. Ca 8 ganger pr måned, på ferie etc. Tar den når jeg må sove for å få slappet sv i muskler.

Aldri godt opp i vekt. Blir ikke sulten.

I starten kollapsa jeg etter 15min og kunne sove 14-15 timer. Nå fungerer den etter 2-2,5 timer ca,sover gjerne 7-10 timer på den. Øke dose er  uaktuelt.

I starten hangover. Ingen bivirkninger nå.

Den fungerer mot søvnen,fantastisk å vite at jeg vil få sove når jeg har tatt den🙏 Redder hver ferie🎉Jeg sover enda dårligere nye steder 

Går jeg på den 1 uke på ferie eller stter hverandre hjemme noen dager= mye våken netter etter på dessverre

Anonymkode: 972fa...029

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja som sove medisin.100mg. Brukt fast den dosen i 3 år. Ca 8 ganger pr måned, på ferie etc. Tar den når jeg må sove for å få slappet sv i muskler.

Aldri godt opp i vekt. Blir ikke sulten.

I starten kollapsa jeg etter 15min og kunne sove 14-15 timer. Nå fungerer den etter 2-2,5 timer ca,sover gjerne 7-10 timer på den. Øke dose er  uaktuelt.

I starten hangover. Ingen bivirkninger nå.

Den fungerer mot søvnen,fantastisk å vite at jeg vil få sove når jeg har tatt den🙏 Redder hver ferie🎉Jeg sover enda dårligere nye steder 

Går jeg på den 1 uke på ferie eller stter hverandre hjemme noen dager= mye våken netter etter på dessverre

*etter hverandre hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...