Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For noen dager siden så en venninne av meg kjæresten min på en dating app. Hun fortalte meg med en gang og sendte meg skjermbilde og alt. Så jeg vet helt sikkert på at han var på en dating app. Det tok litt tid før enn jeg konfronterte han, fordi jeg sjekket hans sosiale medier om det var noen andre tegn til at han kunne være utro. Fant et par ting som kunne knyttes opp mot dette og sendte melding til en av jentene. Jeg skulle egentlig vente på at jeg fikk svar før enn jeg spurte han om det.

Siden jeg ikke fikk til å sove valgte jeg å ringe han og konfrontere han om dette. Han nektet absolutt alt. Noen forklaringer forklarte problemet og jeg innså at jeg hadde feil å tenke ditt og datt. Men han nektet i det hele tatt å være på en dating app. da ble jeg sur og ba han om å slutte å lyve. Han nektet og nektet og han ble så sur at han nektet og sa han ville slå opp med meg, begynte å kalle meg stygge ting og snakket om akt han hadde ofret for meg . Jeg har diagnotisert angst for å være alene. Så jeg fikk panikk og ba ham om å ikke forlate meg

Jeg er fortsatt sammen med han og jeg angrer på at vi ikke slo opp. Jeg bare bel så skremt og redd og alt at jeg ikke klarte å forlate ham. Jeg vet at han lyver om en del og stoler ikke på han lenger. Hvordan kan jeg slå opp slik at jeg ikke skal trigge angsten min? Det er ikke så lett for meg å forlate han pga. 1. angst og forrige gang altså i fjor da min tidligere kjæreste slo opp med meg, fikk jeg et så stort sjokk, svært mye angst og et "breakdown" at jeg begynte å spy. 

Endret av solflekken
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
solflekken skrev (1 minutt siden):

Jeg er fortsatt sammen med han og jeg angrer på at vi ikke slo opp.

Det er ikke for sent. Vær sterk ❤️ 

Har også separasjonsangst, men å være sammen med et rasshøl, det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 2af15...51e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg: nr1) oppsøkt lege eller psykolog, for hjelp til behandlingen av angst, om du ikke allerede har vært det.❤️Ellers bør du prøve å forberede deg mentalt på det som skal skje, og på at dere skal slå opp. Kanskje gjør det på et tidspunkt hvor du har lett for å være sosial med andre, så du slipper å sitte alene med tankene. Du kan jo f.eks. slå opp rett før helga, så du kan gå ut å ha det gøy. Pass på å ha en nær venninne informert, slik at hun kan hjelpe deg❤️

Du er så flink, jeg har troen på deg❤️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke for sent. Vær sterk ❤️ 

Har også separasjonsangst, men å være sammen med et rasshøl, det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 2af15...51e

Jeg har en ekstrem seperasjonsangst. så det er ekstra vanskelig for meg. Har du noen tips?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme. I årevis. Det blir ikke bedre. Kom deg ut, og ved å stå for det og at du sier det, tror jeg du vil føle en stor lettelse. At det ikke er han som får sjansen til å dukke deg. Min eks var notorisk utro, og min venninne fant og han på tinder og sendte til meg. Selv med screenshots og andre bevis oppi fleisen blånekta han gang på gang. Beste var å komme seg ut av forholdet til han. 

Anonymkode: 6052e...0b6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke utroskap før det er bevist gjennom funn av mannens sæd på en annen dame. Alt annet er ryktespredning.

Anonymkode: aa945...138

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er ikke utroskap før det er bevist gjennom funn av mannens sæd på en annen dame. Alt annet er ryktespredning.

Haha what ?! 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
solflekken skrev (24 minutter siden):

For noen dager siden så en venninne av meg kjæresten min på en dating app. Hun fortalte meg med en gang og sendte meg skjermbilde og alt. Så jeg vet helt sikkert på at han var på en dating app. Det tok litt tid før enn jeg konfronterte han, fordi jeg sjekket hans sosiale medier om det var noen andre tegn til at han kunne være utro. Fant et par ting som kunne knyttes opp mot dette og sendte melding til en av jentene. Jeg skulle egentlig vente på at jeg fikk svar før enn jeg spurte han om det.

Siden jeg ikke fikk til å sove valgte jeg å ringe han og konfrontere han om dette. Han nektet absolutt alt. Noen forklaringer forklarte problemet og jeg innså at jeg hadde feil å tenke ditt og datt. Men han nektet i det hele tatt å være på en dating app. da ble jeg sur og ba han om å slutte å lyve. Han nektet og nektet og han ble så sur at han nektet og sa han ville slå opp med meg, begynte å kalle meg stygge ting og snakket om akt han hadde ofret for meg . Jeg har diagnotisert angst for å være alene. Så jeg fikk panikk og ba ham om å ikke forlate meg

Jeg er fortsatt sammen med han og jeg angrer på at vi ikke slo opp. Jeg bare bel så skremt og redd og alt at jeg ikke klarte å forlate ham. Jeg vet at han lyver om en del og stoler ikke på han lenger. Hvordan kan jeg slå opp slik at jeg ikke skal trigge angsten min? Det er ikke så lett for meg å forlate han pga. 1. angst og forrige gang altså i fjor da min tidligere kjæreste slo opp med meg, fikk jeg et så stort sjokk, svært mye angst og et "breakdown" at jeg begynte å spy. 

Han er jo ikke utro fordi om han har laget seg en datingprofil, men han planlegger muligens utroskap

Anonymkode: 9c95d...dd0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med den oppførselen der så er han skyldig. Ingen person som har rent mel i posen oppfører seg på den måten.

Her må du dumpe TS. Selv om det er vanskelig.

Anonymkode: 057f2...c47

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er jo ikke utro fordi om han har laget seg en datingprofil, men han planlegger muligens utroskap

Dette vet du ikke noe om, jeg har hauger av bevis på at han var utro jo. Du er ikke synsk?

• Liker 3
Skrevet

Utroskap er så mangt, for noen det å ha sex med andre, mens andre er det å få følelser for andre eller det å chatte med andre med formål som ikke kan tåle å bli nevnt for partner. 

Her tror jeg du bare må bestemme deg for å ta styringen over hvordan du ønsker det skal bli slutt. Du har mistet tilliten til han og han nekter, tror ikke dere kan få tillit tilbake. 

Tror det er en fordel at du styrer det, og gjør det på din måte. 

Tenk deg at dersom du ikke tar dette tunge valget, så vil du bare bygge videre på en løgn, at dere skal være sammen. Ha tro på deg selv, heier på deg❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Dette vet du ikke noe om, jeg har hauger av bevis på at han var utro jo. Du er ikke synsk?

Hvilke bevis? Bevis for at han fysisk er utro?  Det er ikke helt uvanlig at det lages falske datingprofiler med bilder hentet fra nett eller facebook🤷‍♂️.

Anonymkode: 015fe...7a5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om han har fått sjansen til å være utro eller ikke har ikke noe å si for meg, men det er tanken. At han faktisk tenkte på det, lastet appen ned, lagte seg en profil og snakker med andre som han var singel. Det er jo helt ufyselig og respektløst mot meg. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når han kaller deg stygge ting og nekter for det… Det er der du har svaret

Anonymkode: 73aff...ea1

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ehh Hææ?😂 Javel okei… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ehh Hææ?😂 Javel okei… 

At dere ikke FATTER at dette er en måte å ironisk si:

INGEN JÆVLA MANN VIL NOENSINNE INNRØMME UTROSKAP FØR DET OMTRENT FINNES DNA BEVIS MOT HAN!

Altså my jesus!

Anonymkode: 353fb...fd4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Om han er utro eller ikke kan nok ingen her svare på. Men falske profiler er ikke uvanlig, så med mindre noe i profilen knytter han som person til den så mener jeg det ikke er grunnlag til å si han er skyldig. 

Og man er vel ikke så dum at man lager profil med ansiktsbilde på en dating side om man er i et forhold? Det er jo alltid noen som kjenner noen?!

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Når han kaller deg stygge ting og nekter for det… Det er der du har svaret

Men så er det ingen her som vet hva TS har kalt mannen heller.

Anonymkode: efd38...769

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvilke bevis? Bevis for at han fysisk er utro?  Det er ikke helt uvanlig at det lages falske datingprofiler med bilder hentet fra nett eller facebook🤷‍♂️.

Anonymkode: 015fe...7a5

Haha herregud. Bevis på telefonen blant annet!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (2 minutter siden):

Om han er utro eller ikke kan nok ingen her svare på. Men falske profiler er ikke uvanlig, så med mindre noe i profilen knytter han som person til den så mener jeg det ikke er grunnlag til å si han er skyldig. 

Og man er vel ikke så dum at man lager profil med ansiktsbilde på en dating side om man er i et forhold? Det er jo alltid noen som kjenner noen?!

Jo det er folk som er så dumme!

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...