AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Skrevet 20. mars 2023 I april blir mamma 70, og jeg har lyst til å gi henne en litt fin/hyggelig gave. Jeg har også en lillebror som vil være med å spleise, men han gidder ikke ta noe som helst initiativ til gaven, har ingen ideer eller noe som helst (🙄). Med pappa er det det samme - han blir gjerne med og spleiser, men vil ikke ha noe med organiseringen av gaveinnkjøpet å gjøre. Det var det samme da hun fylte 60, verken pappa eller lillebror tok initiativ til noe som helst, men jeg bestilte en tur til Toscana for henne og pappa, fra oss alle tre. Jeg tenker derfor noe lignende i år, helst en tur til et eller annet sted, hun har alt hun trenger av ting. Men vi har dessverre ikke så stort budsjett. Pappa kan sikkert spytte i litt mer enn meg og broren min, men vi kan nok uansett ikke strekke oss lenger enn rundt 15.000 totalt. Så dyrt som alt er blitt nå, rekker jo ikke dette til så veldig mye.. De har reist mye, og vært så og si overalt i Europa, og synes Norge er «kjedelig» (mamma liker å drikke vin på en fortauskafe - gåtur i fjellet ville for eksempel vært verst tenkelige ferietur for henne 😅). Er det noen som har noen gode ideer til gave - enten ferietur, eller eventuelt kanskje noe annet en livsnytende syttiåring kunne ha satt pris på? Anonymkode: ba595...fe8
Meadow Skrevet 20. mars 2023 #2 Skrevet 20. mars 2023 Hva med en spa/gourmet weekend i Sverige? Har hørt at det er fint her: https://www.vann.se/
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Skrevet 20. mars 2023 En weekend på Kragerø spahotell. Anonymkode: 72b8c...95c
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 Takk for fine tips, kanskje noe sånt kunne ha vært aktuelt, ja 😊 Jeg sjekker det ut nærmere! Tar gjerne imot flere tips også, hvis noen har 😊 TS Anonymkode: ba595...fe8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #5 Skrevet 20. mars 2023 Du skriver at hun liker seg på fortauskafeer. Da ville jeg droppet Spa-hoteller. Storbyweekend? Fint hotell med god beliggenhet. Anonymkode: 96cc5...531
Einus Skrevet 20. mars 2023 #6 Skrevet 20. mars 2023 Ser at budsjettet kanskje er litt lavt, jeg tenkte på Escape Travel. Har vært på tur med dem selv og det kan anbefales. Vet at noen har fått spa opplegg i Strømstad og er superfornøyd med dette. Ville foreslått for din bror og pappa at du og din mor reiser sammen til dette spaet. Mor og datter sammen, blir sjeldent feil. Eller at hun får ta med en god venninne f.eks
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #7 Skrevet 20. mars 2023 Takk for enda flere svar 😊 Ja, jeg er også litt usikker på om spahotell er noe for henne - hun har aldri vært på det, og heller aldri ytret ønske om det. (Men hun har heller aldri sagt noe negativt om det, altså, sånn hun har om fotturer i fjellet og sånt 😅). Hun har dessverre ingen nære venninner, iallfall ingen som er nære nok til at det blir aktuelt å invitere dem på spa. Hun kunne evt ha dratt med meg, ja, det blir nok i såfall hyggeligere for henne enn å dra med pappa, som garantert er negativ til spa 😅 Har tenkt på storbyweekend, men de har liksom vært OVERALT i interessante byer i Europa. Og lenger unna blir for dyrt (og de har uansett vært i mange storbyer rundt i verden også). Igjen, utrolig takknemlig for at dere gidder å komme med tips - jeg har fundert på dette i sikkert to år, og hele tiden bare endt med at «off, jeg finner ikke på NOE, og det er jo heldigvis fortsatt en stund til!» Nå begynner det å nærme seg veldig, så nå må jeg jo bare få landet noe 😅 TS Anonymkode: ba595...fe8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #8 Skrevet 20. mars 2023 Familiefotografering☺️ Anonymkode: 42bb9...afc
Hareena Skrevet 20. mars 2023 #9 Skrevet 20. mars 2023 Jeg ville ikke synes det var kjedelig å få et opphold på Britannia med bord i Speilsalen som gave, men mange synes det samme som meg så det må reserveres lang tid i forveien og 15K kan bli litt snaut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå