Gå til innhold

Hjelp! Garderobe/oppbevaring i lite hjørne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg prøver å finne oppbevaring til gangen vår, legger ved planløsningen. Akkurat nå har vi et Pax-skap stående her med 50 cm bredde som har døra ut mot inngangsdøra, men det er 59 cm dypt og det ser ikke så pent ut i dette hjørnet. Vi trenger et sted vi kan legge hundeutstyr, luer/skjerf/votter, ekstra håndklær og annet som ikke får plass på badet (har dårlig med oppbevaringsplass der også), og bonus om vi kan få klemt inn noe plass til skittentøy også. Vi skulle gjerne hatt noe lukket oppbevaring her, men alt av standardmål på denslags er enten bredere eller dypere enn hva vi har plass til. Har sett noen kommoder som kanskje kunne passet, men vi skulle gjerne hatt et skap eller noe med litt høyde så vi kan utnytte plassen maksimalt.

Etter å ha googlet meg halvt i hjel lurer jeg på om det er noen kloke hoder her inne som kan se løsninger som jeg ikke ser?

gangen.png

Anonymkode: 08f7f...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Personlig ville jeg ha bygd hyller som passer perfekt for maks utbytte, og brukt kurver etc. 

Det er jo også mulig å spesialbygge skap.. 

Anonymkode: 3c677...cbd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Personlig ville jeg ha bygd hyller som passer perfekt for maks utbytte, og brukt kurver etc. 

Det er jo også mulig å spesialbygge skap.. 

Anonymkode: 3c677...cbd

Ja, å bygge selv er definitivt et alternativ, men vi har en del andre prosjekter gående her hjemme så om jeg hadde klart å finne noe ferdig bygget så hadde det vært å foretrekke. Har du erfaring med spesialbygde garderober/skap? Er redd det blir dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea Hauga https://www.ikea.com/no/no/p/hauga-hoyskap-med-2-dorer-hvit-20415046/ passer ganske perfekt med de målene du har oppgitt. 70 bred, 199 høy og 46 dyp i bunn. Det er strengt tatt en bokhylle, men vil tro at du kan gjemme håndklær og andre badeting bak dørene nederst, og ha masse pene kurver til votter og luer osv i hyllene over. 

Men skal du ha aller best plassutnyttelse er jeg enig med vedkommende som sa at det er best å plassbygge noe som passer perfekt. En hylle er ikke så vanskelig å få til. Å lage en garderobe med dører tar en del mer tid og er noen hakk mer avansert

Endret av MarenogAron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe potensielt her ?

Helt 100% utnyttelse vil du nok slite med uten å bygge noe tilpasset men vi endte på Ikea for å finne grderobeskap med litt ukurante dybdemål selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar, dere! Ikea har mye fint, men siden målene våre er så ikke-standard og gangen vår er så liten så blir det nok til at vi ender opp med å bygge noe selv så vi kan utnytte plassen maksimalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...