Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tåteflaskene til eldste gikk i vaskemaskinen den siste tiden, og ble gulere og gulere for hver gang. Vi skyller alltid godt, men mistenker at de er misfarget av noe tomatlignende likevel.

Vi har nå fått en baby, og det frister så lite å bruke de veldig gule/oransje flaskene om igjen, men det frister jo heller ikke å kaste de uten å gjøre noen forsøk. Finner heller ikke kun flasker på nett uten smokkene. Smokkene i de minste størrelsene er fine og har aldri vært i oppvaskmaskinen.

Noen som har noen råd til å få de blanke igjen? Kunne sikkert postet denne under en annen kategori da det sikkert er det samme som plastbokser som blir misfarget av mat osv.

Anonymkode: 43730...ce0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal man egentlig la smokker gå i arv? De skal jo byttes ut jevnlig. 

Anonymkode: d4f0d...613

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skal man egentlig la smokker gå i arv? De skal jo byttes ut jevnlig. 

Vi brukte ikke smokkene som fulgte med flaskene da vi var forbi det stadiet da vi tok i bruk flaskene. De ser helt fine ut, og vært oppbevart pent det siste halvåret. 

Det er de misfargede flaskene jeg tenkte å gjenbruke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi brukte ikke smokkene som fulgte med flaskene da vi var forbi det stadiet da vi tok i bruk flaskene. De ser helt fine ut, og vært oppbevart pent det siste halvåret. 

Det er de misfargede flaskene jeg tenkte å gjenbruke.

Aah, da skjønner jeg. Har desverre ikke noen råd om flaskene. Erfaringsmessig er det et helvette å få plast fint igjen om det først er misfarget 😶🤯

AnonymBruker
Skrevet

Kan være fett, prøv å håndvask de med zalo for eksempel. 

Anonymkode: da1f3...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...